Wyprawy ogrodników

1. Data: 2007-04-11 09:02:48

Temat: Wyprawy ogrodników
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała grupka ogrodników z południa Polski planuje w ten weekend rajd po
szkółkach. Proponujemy Kokotów i Krzywaczkę, ewentualnie jeszcze szkółka
Gałczyńskiego w Krakowie. Miło będzie, jeśli ktoś dołączy! Sobota -
Gałczyński 9:30-10:00, Kokotów realnie między 11 a 12.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2007-04-20 08:51:30

Temat: Re: Wyprawy ogrodników
Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Apr 2007, Basia Kulesz wrote:

> [...]
> Gałczyńskiego w Krakowie. Miło będzie, jeśli ktoś dołączy! Sobota -
> Gałczyński 9:30-10:00, Kokotów realnie między 11 a 12.

A kiedy sekcja wschodnia wybierze sie na jakis objazd szkolek?

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2007-04-20 15:18:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> A kiedy sekcja wschodnia wybierze sie na jakis objazd szkolek?

Sekcja wschodnia mało zorganizowana jak widać :P

Jutro w Katowicach jest Flowertarg (właściwie od dziś do niedzieli), teren
Międzynarodowych Targów Katowickich. Południe imprezuje :)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-04-20 15:48:38

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> napisał(a):

> A kiedy sekcja wschodnia wybierze sie na jakis objazd szkolek?

Hejka. Może coś zorganizujesz tylko jak będzie lepsza pogoda. :-)
Pozdrawiam zimno i wietrznie Ja...cki

5. Data: 2007-04-21 08:08:45

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Jutro w Katowicach jest Flowertarg (właściwie od dziś do niedzieli), teren
> Międzynarodowych Targów Katowickich. Południe imprezuje :)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Przestaniecie mnie denerwować?!
Znaleźliśmy ten ogród z domem i teraz ładnych parę najbliższych lat
trzeba będzie każdy grosik ściubolić. Za co ja mam jeździć z Wami po
targach?? Chyba już naprawdę wolałabym być w sekcji wschodniej :(

Pozdrawiam
Ania L.
ps. Hm...ale w sumie będzie 17 a do zapełnienia- to może jednak
imprezujcie, a ja potem zrobię grila u siebie i zaproszę. Wstęp tylko z
zielonym ;D
---
www.duzy-biust.pl

6. Data: 2007-04-21 11:24:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> ps. Hm...ale w sumie będzie 17 a do zapełnienia- to może jednak
> imprezujcie, a ja potem zrobię grila u siebie i zaproszę. Wstęp tylko z

Nie ma problemu, rób listę - akurat mam sporo nadwyżek:)

A Flowertarg poza jednym bardzo, bardzo przyzwoitym stoiskiem i drugim takim
w miarę właściwie nieobsadzony towarem. Ale na te dwa warto pójść:)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-04-21 11:45:29

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Nie ma problemu, rób listę - akurat mam sporo nadwyżek:)

Widziałam :) Liczę na tego ciapkatego barwinka, ale niestety muszę
poczekać na finalizację transakcji. A to może potrwać :( I niestety nie
bardzo mam gdzie wpakować na przechowanie. Ale cierpliwość cnotą
ogrodnika :)

> A Flowertarg poza jednym bardzo, bardzo przyzwoitym stoiskiem i drugim takim
> w miarę właściwie nieobsadzony towarem. Ale na te dwa warto pójść:)

A co ciekawego? Jakieś nowe nabytki? Ja się musiałam zadowolić stoiskiem
z roślinami na pobliskim targu, ale gość sobie np. życzy 12 zł. za
malutką bordową sasankę. Jak mi się uda uzyskać takie same z nasion od
dirka to majątek zbiję, bo siewek jest dużo :D

Pozdrawiam serdecznie
Ania L.
---
www.duzy-biust.pl

8. Data: 2007-04-23 07:55:28

Temat: Re: Wyprawy ogrodników - sekcja wschodnia sie organizuje.
Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Apr 2007, Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
l...

> Sekcja wschodnia mało zorganizowana jak widać :P

Ruszamy zgrana grupa do szkolki Kurowskich - termin pierwszy badz drugi
maja.

Pozdr.

D.P.

muszę się pożalic;-(