Wyprowadzić niemieckie polskojęzyczne media z Polski

11. Data: 2016-04-26 15:49:17

Temat: Re: Wyprowadzić niemieckie polskojęzyczne media z Polski
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.04.2016 um 09:06 schrieb glob:
> LeoTar
> "[...} - Niestety, niemiecki kapitał w mediach pozwala sobie w Polsce na
> coraz więcej, coraz wyraźniej ingeruje w Polską politykę, chce ją
> kreować, chce na nią wpływać - mówi Adam Bielan w rozmowie z braćmi
> Karnowskimi, którzy kontynuują: "Swoją drogą za chwilę Springer ma
> przejąć największy portal w Polsce". - Sądzę, że nasze zaufanie do
> kapitału niemieckiego w mediach powinno być mocno ograniczone. Nie
> chodzi tylko o mój przypadek, ale coraz wyraźniejsze ambicje kreowania
> polskiej polityki, wpływania na nią, wspierania partii przyjaznych
> [...]
iemieckie-media-tylko-w-prawicowej-rzeczywistosci

> I po jaki huj tu bolszewicką ksenofobie wklejasz,? Bo te globalne media fakty
pokazują, a nie obciąganie prezesa i tony wazeliny w rynsztoku kłamstw w TVP. Zrobiła
Kurwa Kaczyńska z TVP PZPR, a inne media fakty pokazuje, to już bolszewia chula bo o
kurwach prawdę mówią. Ty notuj tych skurwysynków, bo takim propagandzistą komuszym
teraz napewno łebki polecą, a nie tu wklejasz propagande bolszewicką.

Taki pozyteczny idiota prezesa. Ludzie nie chca ich ogladac, sluchac i
czytac, wiec znajduja wroga. Marzy im sie wydzial prasy i gazety
wojewodzkie, miejskie i regionalne sterowane z centrali?
A jak po 89 r. zreprywatyzowali prase, to nowi wlasciciele szybko
splajtowali.
Btw. co sie dzieje z "Tygodnikiem solidarnosc"? Tam chyba Kaczor
rzadzil? Wegetuje on jeszcze czy padl bezglosnie tak jak na Wyspach
Brytyjskich "Morning star". Czytalem czasem MS, ale nie oplakuje braku w
przeciwienstwie do np. "Radaru".

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

12. Data: 2016-04-26 15:54:53

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości

Lipkowski (niektórzy mówią, że Cipkowski) z scp przybrał kolejny nowy nick.
Lipkowski pisał:

"Ja, poniewaz nie jestem Polakiem, a dobro Polski od konca zeszlego roku
zwisa mi i powiewa"
źródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.cultu
re.polish/5MczMLkgBMQ/fYHmK3NEUWgJ

"Otóz moja suka (partnerka), udajaca Alzatczyka"
źródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.cultu
re.polish/k1-AhHcxwRY/sV7Kde8BHGAJ

"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."
źródło
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/soc.cu
lture.polish/VNLgszzxcr8[26-50]

"Ale masz racje. To, ze Wehramcht byl w porzadku,
a Adolf Hitler to Kanclerz Tysiaclecia, nie
powinno sie juz pisac, lecz kazdy powinien o tym wiedziec i
wie. "
źródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/y
v_IYU8v8Oo/LthPQ7LfpV4J

"*Führera*!
Tak sie Jego tytulowalo!"
źródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/H
2eoGIYwBuA/zRi9jqzsZQQJ

13. Data: 2016-04-26 17:14:54

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teraz napewno łebki polecą, a nie tu wklejasz propagande bolszewicką.

To takie pisowskie bicie piany, zeby zrobic nastroj, bo wiadomo, ze
walka klasowa sie nasila w miare postepu "dobrej zmiany". Towarzystwo
wzajemnej adoracji zajmie sie czyms innym, a nie takimi pierdolami jak
500+, emerytury, lekarstwa dla staruchow, frankisci itp.

>Według Stalina po rewolucji walka klas bynajmniej nie ustaje, ale
nasila się. Znaczy to, że posiadacze środków produkcji i beneficjenci
dawnego porządku kontynuują walkę, ale innymi metodami, np. używając
sabotażu. < (Wikipedia)

Naczelnik i jego koledzy zdaja sobie sprawe, ze gdyby wystapili przeciw
jakims obcym koncernom, to dostaliby kary od Unii, a kocerny poszlyby do
Strassburga i tam dopieprzyliby pisowcom czyli wam podatnikom milionowe
kary. A gdyby malemu zachcialo sie wyjsc z Unii (czy w referendum
dostalby poparcie?), to nikt by sie w Europie z tego powodu nie
poplakal. Brexit bylby niedobry, bo UK jest bogate, Grexit - tez zly, bo
siedza w unii walutowej, a Polexit (a moze i Ungarexit) to baba z wozu,
koniom lzej. :-)

14. Data: 2016-04-26 18:56:44

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylby niedobry, bo UK jest bogate, Grexit - tez zly, bo siedza w unii
> walutowej, a Polexit (a moze i Ungarexit) to baba z wozu, koniom lzej. :-)
Co Ty piszesz?! Niemcy nie puszczą Polski, bo uważają ją za swoją kolonię- a
UE daje ku temu odpowiednie narzędzia. Na Brexit nie chcą się zgodzić, bo
chodzi tu o precedens: jak wyjdzie GB, to zaraz mogą posypać się wnioski
kilku innych państw, a z tym już sobie mogą nie poradzić. Tyle, że GB ma
swoją silną armię- więc jak będzie chciała, to jako jedyny kraj może
wystąpić- realnie.

--
Chiron

15. Data: 2016-04-26 23:41:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
Am 26.04.2016 um 09:06 schrieb glob:
- pokaż cytowany tekst -
> [...]

nasila się. Znaczy to, że posiadacze środków produkcji i beneficjenci
dawnego porządku kontynuują walkę, ale innymi metodami, np. używając

*****
To co oni pokazują tak propaganda PRL

Trybuny Ludu z 1977r. Pisała o protestach antykomunistycznych w Polsce...

"Judaszowymi srebrnikami w twardej walucie przeważnie płacili za szkalowanie ojczyzny
zachodnioniemieccy "odwetowcy", "Nigdy jeszcze prasa RFN nie broniła tak gwałtownie i
z takim zacietrzewieniem rzekomo naruszanych praw człowieka w Polsce, jak właśnie
obecnie. Nie można tu mówić o przypadku. To jest akcja tak widoczna, że musi być
organizowana, że musi być kierowana, że musi być koordynowana. Łatwo domyślić się, w
czyim interesie" - pisał w 1977 r. kolejny klasyk propagandy PRL Zygmunt Broniarek.

16. Data: 2016-04-27 22:42:03

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.04.2016 um 23:41 schrieb glob:
> [...]
domyślić się, w czyim interesie" - pisał w 1977 r. kolejny klasyk propagandy PRL

Dla mnie fascynujace jest (moge to napisac z oddalenia), ze ludzie,
ktorzy chyba rzeczywiscie byli przeciwko dawnemu systemowi i wladzy,
byli z przekonania antykomunistami, w tej chwili wchodza w ten sam
kanal. Odkrywaja (bo nie sadze, by czytali Lenina czy Stalina) na nowo
leninizm i jego metody prowadzenia polityki. To chyba lezy w naturze
ludzkiej, ze w okreslonych warunkach osoby o autorytarnych cechach
charakteru beda budowac kult wodza, podporzadkowywac podwladnych, dazyc
do kontroli coraz to nowych obszarow, usuwania konkurencji, stosowania
prowokacji i dezinformacji, intryg ... a gdy materia wykaze opor, to
beda szukali kozlow ofiarnych, wrogow, sabotazystow, spiskow...
Tak bylo i jest w Rosji, Afryce, Ameryce Lacinskiej (ostatni przyklad
Wenezuela), gdzie jeszcze? W Kosciele?

17. Data: 2016-04-27 23:06:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

beda szukali kozlow ofiarnych, wrogow, sabotazystow, spiskow...
Tak bylo i jest w Rosji, Afryce, Ameryce Lacinskiej (ostatni przyklad

Oni byli opozycją ale.... Macierewicz z Kaczyskim za młodu byli radykalnymi
komunistami, wyznawali Castro, Czegewarę i nawet krytykowali ZSRR że za mało
komunizmu w komuniźmie, bananowa młodzież partyjnych rodziców, chciała więcej
radykalizmu. Dlatego byli ścigani bo partia radykalizm też ścigała, bali się że
rewolucja pożera swoje dzieci. Solidarność walczyła o komunizm z ludzką twarzą, a
radykałowie o więcej komunizmu i oni się razem spotkali ścigani przez komunę i
następnie przez odmienne stanowiska podzieli. To są komuchy bolszewickie dlatego
nagle te reformy to powrót PRL

Pozdrowienia z Helu :-)
Niesłyszący nie chcą być "skazani" na "Wiadomości" TVP.
Najgorszy wynik w historii
Seks oralny z Jezusem
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży