Seks oralny z Jezusem

1. Data: 2016-04-24 18:03:09

Temat: Seks oralny z Jezusem
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pozyteczna.pl/921/odbyl-seks-oralny-z-jez
usem-teraz-czeka-go-rozprawa.html

2. Data: 2016-04-24 22:39:32

Temat: Re: Seks oralny z Jezusem
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 kwietnia 2016 18:03:12 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> http://www.pozyteczna.pl/921/odbyl-seks-oralny-z-jez
usem-teraz-czeka-go-rozprawa.html

I nie w Polsce...
Nie przepadam za religiantami, ale idź np. nasikaj na grób na cmentarzu,
a następnie umieść samojebkę z tej czynności w sieci - też będziesz miał
gwarantowany proces karny.

Racja po temu się nazywa zasady współżycia społecznego, czyli żyj i daj żyć
innym. A poprawnie skodyfikowane prawo jest po prostu oficjalnym zapisem tych
zasad, regulowanym i egzekwowanym przez organy rządowe na polecenie wyborców.

3. Data: 2016-04-24 23:28:12

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.04.2016 um 22:39 schrieb Jakub A. Krzewicki:
> [...]
> zasad, regulowanym i egzekwowanym przez organy rządowe na polecenie wyborców.

Tutaj to zupelna anarchia:

https://www.titanic-magazin.de/shop/images/default_s
hop/Jesus-Rolle%20199510.jpg

https://www.titanic-magazin.de/shop/images/default_s
hop/Papst%20vorne%20undicht%20201207.jpg

https://www.titanic-magazin.de/shop/images/default_s
hop/Papst%20hinten%20undicht%20201208.jpg

https://www.titanic-magazin.de/shop/images/default_s
hop/Kirche%20heute%20201004.jpg

I nic!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2016-04-25 11:44:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
> [...]

zasad, regulowanym i egzekwowanym przez organy rządowe na polecenie wyborców.

Dla mnie po prostu jest to zabawne, a ten koleś to napewno polski ksiądz, bo przecież
oni Jezusa skranie nienawidzą i skrajnie zboczeni.

Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
I jeszcze: u nas promocja les a w Niemcach epidemia kily
"Kobiety o nietradycyjnej orientacji seksualnej"
Patologia ruszyła po dzieci
Co w tej postawie dostrzegacie?