Wyroby betonowe

1. Data: 2008-04-17 16:57:35

Temat: Wyroby betonowe
Od: Deremi <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich serdecznie- Wiadomo powszechnie, że w ogrodzie przydaje
się umiejętność wykonania pewnych rzeczy sposobem ,, gospodarczym ". Mam
takie pytanko- czy ktoś z Państwa bawił się tworzeniem wyrobów
betonowych typu polbruk, czy też płyty chodnikowe i z jakim skutkiem. Z
tego co do tej pory usłyszałem, to wyroby te po roku czasu najmniej
rozpadają się, kruszą, a te bardziej trwałe porastają mchem. A może jest
jakaś specjalna technologia ich wytwarzania? Będę wdzięczny za każdą
konstruktywną odpowiedź. Pozdrawiam Wszystkich. :-) Zbyszek

2. Data: 2008-04-17 17:05:52

Temat: Re: Wyroby betonowe
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deremi" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> jakaś specjalna technologia ich wytwarzania? Będę wdzięczny za każdą
> konstruktywną odpowiedź. Pozdrawiam Wszystkich. :-) Zbyszek

Rozmawiałeś chyba z Jożinem z Bażin :)

ps. to konstruktywna podpowiedź.

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

3. Data: 2008-04-17 17:12:53

Od: Deremi <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

piotrh pisze:

> Rozmawiałeś chyba z Jożinem z Bażin :)
>
> ps. to konstruktywna podpowiedź.

Zabrzmiało to jak ,, wiem, że nic nie wiem "- pozdrawiam:-)

4. Data: 2008-04-17 17:17:49

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabrzmiało to jak ,, wiem, że nic nie wiem "- pozdrawiam:-)

Zadbaj o odpływ wody, przewiewność miejsca to poleżą latami. Baz mchu.
A, i chodź po nich.... :)

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

5. Data: 2008-04-18 00:49:11

Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Deremi wrote:

> Zabrzmiało to jak ,, wiem, że nic nie wiem "- pozdrawiam:-)

zabrzmiało to, że o ile nie jesteś z BAZIN, czyli z bagien, to nic ci na
betonie nie wyrośnie.
bo czemu miałoby?
moon

6. Data: 2008-04-19 07:40:54

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 18:57, Deremi <d...@o...eu> wrote:
> [...]
> jakaś specjalna technologia ich wytwarzania? Będę wdzięczny za każdą
> konstruktywną odpowiedź. Pozdrawiam Wszystkich. :-) Zbyszek

Trzeba do betonu dodać środki hydrofobowe, aby wyroby nie naciągały
wody.

Gdzie dobra szkółka lub sklep Lublin i okolice
rośliny do cienia
rododendrony pielęgnacja
korzenie orzecha
Kalia