Re: Wyrok.

Data: 2010-03-08 17:28:37
Temat: Re: Wyrok.
Od: "Druch" <e...@n...com>

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:hn39ff$7mv$1@news.onet.pl...

> Przeczytalam to bardzo dokladnie Duchu.
> Naruszono prawa pani AT (co potwierdzil sad swoim wyrokiem)

Ale jakie prawa Alicji naruszono? Prosze po raz trzeci: napisz prosze!!

Ja tu widze jedynie naruszenie prawa do odwolania sie od decyzji lekarza.
Taki w sumie drobiazg, kolejna decyzja bylaby taka sama,
bo brakowalo podstaw do aborcji.

> [...]
> domniemanych motywów jej dzialan.
>
> Chodzi mi o to Szanowny Duchu, ze Pani AT stala sie przedmiotem dyskusji.
> I slowa "przedmiot" uzylam tu bardzo swiadomie, poniewaz wielu
> dyskutujacych nie traktuje jej jak czlowieka (który ma prawo do wlasnych
> pogladów i postepowania zgodnego z normami prawnymi), ale jak "przedmiot",
> któremu mozna przypisywac dowolne cechy (np. motywy).
> Jesli chcesz po raz 153 porozmawiac o aborcji, wyrzucic jakies negatywne
> emocje, to po prostu nie krepuj sie.
> Ale bardzo Cie prosze, nie traktuj ludzi jak przedmiotów.

yyyy, ale mowisz juz o wrzawie pozniejszej.
Nakreconej zreszta i zmanipulowanej przez media.
To kolejna sprawa.
Zarzucasz mi ze potraktowalem ja jak przedmiot, ale mam wrazenie
ze tesame medialne emocje przez ciebie przemawiaja:
nie potraktowalem AT jak przedmiot! (pokaz w ktorym miejscu)

Chcialem pokazac szczegoly sprawy:
jak media mainpuluja cala sprawa AT,
przedstawiajac AT jako ofiara czegos-tam albo ze
zostala skrzywdzona. _Nic_takiego_nie_mialo_miejsca_.
To jest sedno.

No moze poza atakiem na nia juz daleko post factum.
ale sprawa byla mocno zafalszowana przez media (jak pokazalem) i
rozdeta przez srodowiska faministyczne, stad te niepotrzebne emocje.
Zreszta sprawa AT jest kontrowersyjna. Trzyma na reku dziecko,
o ktore ma zal ze musiala urodzic.
Sama corka ja pyta: mamo, czy bylabym jakbys znalazla wtedy te 5000 zlotych?

Pozdrawiam,
Druch