Wyrok.

1. Data: 2010-03-07 11:07:50

Temat: Wyrok.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ksd.media.pl/ksd/component/content/articl
e/14-inne/99-owiadczenie-ow-ksd-dot-wyroku-sdu-ws-al
icji-tysic-"

(...)żaden ziemski sąd nie może zmusić dziennikarza katolickiego do
przeprosin za to,
że zgodnie z prawdą opisuje tryumfującą dookoła cywilizację śmierci. Mało
tego, obowiązkiem katolickich dziennikarzy oraz wszystkich tych, którzy
traktują życie jako niezbywalną wartość, jest KONTESTACJA wyroków sądu
nawet gdyby ogłosił je sąd najwyższy. Oświadczamy z całą stanowczością, że
nikt i nigdy nie będzie miał moralnego prawa, żeby kneblować usta prasie
katolickiej stojącej po stronie niewinnych istot, na których dokonuje się
na oczach świata prawdziwego i największego w dziejach holokaustu. Zabójcy
nienarodzonych dzieci (zarówno kobiety dokonujące aborcji jak i lekarze) są
mordercami, dzieciobójcami i żadne wyroki nie zabronią katolickim mediom
mówić i pisać prawdy.

OW KSD jest przerażony tym, że do rangi bohatera urasta na naszych oczach
kobieta, która aby uniknąć pogorszenia się wzroku chciała dokonać aborcji.
Przeraża nas również prezentowanie tej sprawy jako ?otwartej? czy
?dyskusyjnej?. Niestety, w świecie, w którym z uporem maniaka morderstwa
dokonywane na dzieciach nazywane są zabiegiem, a same dzieci - najmniejsze
i niewinne istoty ludzkie - mogą co najwyżej pretendować do tytułu ?płodu?,
sprawa Alicji Tysiąc może ukrywać się w mediach pod płaszczykiem
?kontrowersji?. Jednak dla katolickich dziennikarzy oraz wszystkich tych,
którym droga jest Prawda, sprawa Alicji Tysiąc jest jednoznaczna, a wyrok
sądu haniebny. Pozostaje nam wiara w naszych Kolegów Dziennikarzy w całej
Polsce reprezentujących różne redakcje i zrzeszenia dziennikarskie, że o
ile faktycznie cenią wolność słowa (nota bene w naszym kraju używaną
głównie do opluwania tego co polskie i katolickie) to swoją postawą i pracą
staną po stronie Prawdy i Życia wbrew wszechobecnej poprawności
politycznej.

Z całą świadomością oświadczamy raz jeszcze, że żaden dziennikarz,
zwłaszcza katolicki, nie
może być zmuszony do przeprosin za pisanie prawdy. I chociaż ?Dura lex sed
lex? to nie ma
takiej instytucji sądowniczej, która skutecznie mogłaby katolikom nakazać
przymykanie oczu na współczesną ?rzeź niewiniątek?. Uważamy, że są czasy i
sytuacje, w których nieposłuszeństwo bywa nie wadą, a cnotą.

Robert Wit Wyrostkiewicz

Prezes Oddziału Warszawskiego KSD"

...oraz ja...
--

Ikselka.

2. Data: 2010-03-07 12:12:37

Temat: Re: Wyrok.
Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda tylko, że słowo 'życie' po katolicku żyje własnym, niebiologicznym,
życiem.

3. Data: 2010-03-07 13:37:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
icji-tysic-"

> (...)żaden ziemski sąd nie może zmusić dziennikarza katolickiego do

W ten sposób ktoś stawia wyżej swoją religię niż wyrok niezawisłego sądu.
A nie żyjemy w państwie wyznaniowym.

Nawet jeśli rozumiem, że ktoś postępuje zgodnie ze swoimi przekonaniami, to
rozumiem też, że osoba taka w dojrzały sposób poniesie konsekwencje takich
działań i nawet nie mruknie.
Rozumiem też, że - jak zwykle w takich wypadkach - kara "przeprosin" może
zostać zamieniona na prawo pobytu w kiciu.
Więc nie rozumiem w tym momencie problemu.

Domyślam się Ixi, że teraz zaczniesz krzyczeć wielkim głosem powołując się
na podstawowe wartości, świętości i w ogóle idąc po bandzie.
Ale pomyśl. Ktoś staje się wyznawcą religii, która zobowiązuje go do
niszczenia życia w zarodku. On też może powołać się na swoje podstawowe
wartości.
A Państwo stoi na straży takich właśnie przypadków, by panowała względna
równowaga.
Na tym polega niedoskonała dla wszystkich zasada życia w Państwie
niewyznaniowym.

Zawsze możesz się przecież przeprowadzić......

MK

4. Data: 2010-03-07 17:17:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 14:37:36 +0100, Vilar napisał(a):

> Ale pomyśl. Ktoś staje się wyznawcą religii, która zobowiązuje go do
> niszczenia życia w zarodku. On też może powołać się na swoje podstawowe
> wartości.

Żadna religia nie narzuca takich obowiązków, ponieważ działałaby wbrew
swoim wyznawcom i wbrew sobie, nie miałaby szans się rozprzestrzenić z
braku wyznawców. Więc sorry, ale Twój argument jest absurdalny.
--

Ikselka.

5. Data: 2010-03-07 17:40:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoim wyznawcom i wbrew sobie, nie miałaby szans się rozprzestrzenić z
> braku wyznawców. Więc sorry, ale Twój argument jest absurdalny.

Wiesz?
jestem w stanie sobie wyobrazić...
pofantazjujmy trochę....

Ostatnia moda na "wampiryzm" + jakieś ostre stany depresyjne kogoś o
skłonnościach przywódczych.... i bach... mamy.
Wierne gronko wyznawców zawsze sie znajdzie (jeśli np. przywódca jest
przystojny).

MK

6. Data: 2010-03-07 19:23:22

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Zabójcy
> nienarodzonych dzieci (zarówno kobiety dokonujące aborcji jak i lekarze)

Szkoda, bo znowu okazuje się, że kobiety zapładniane są z powietrza.

Dlaczego po raz kolejny zapomniano o ojcach nienarodzonych dzieci??

Ewa

7. Data: 2010-03-07 19:26:19

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Żadna religia nie narzuca takich obowiązków, ponieważ działałaby wbrew
> swoim wyznawcom i wbrew sobie, nie miałaby szans się rozprzestrzenić z
> braku wyznawców. Więc sorry, ale Twój argument jest absurdalny.

Ale niekoniecznie musi od razu nawoływać do aborcji. Wystarczy, że ta
wiara będzie nakazywała krwawą walkę z wyznawcami innych wyznań i to
będzie jedna z podstawowych wartości tegoż wyznania.

Ewa

8. Data: 2010-03-08 11:16:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przymykanie oczu na współczesną ?rzeź niewiniątek?. Uważamy, że są czasy i
> sytuacje, w których nieposłuszeństwo bywa nie wadą, a cnotą.

Miło widzieć jak psy wzięte na łańcuch ujadają :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2010-03-08 12:17:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> wiara będzie nakazywała krwawą walkę z wyznawcami innych wyznań i to
> będzie jedna z podstawowych wartości tegoż wyznania.

Z tego względu islam nazywany jest czasami "religią śmierci".
Ale to chyba jego błędna i wypaczona forma (nie znam się za bardzo). MK

10. Data: 2010-03-08 12:23:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Miło widzieć jak psy wzięte na łańcuch ujadają :)

i ty chciałeś końmi się zająć?!

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić