Wyrok.

91. Data: 2010-03-09 11:27:01

Temat: Re: Wyrok.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

de Renal napisał(a):

> [...]
> planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach
> dopuszczalności przerywania ciąży(Dz.U. Nr 17, poz. 78 ze zm.) aborcja
> może zostać przeprowadzona legalnie, jeżeli poród stanowi zagrożenie
> dla życia lub zdrowia kobiety ciężarnej (do chwili osiągnięcia przez
> płód zdolności do samodzielnego życia poza organizmem kobiety
> ciężarnej).
>

> --.W listopadzie 2000 roku przeprowadzono u Alicji Tysiąc trzecie
> cięcie cesarskie i w ten sposób na świat przyszła jej córka Julia. Na
> skutek wzrostu ciśnienia tętniczego doszło do wylewu krwi doplamki
żółtej. Alicja Tysiąc ponownie trafiła do szpitala na Czerniakowską,
ale na okulistykę, gdzie lekarz zapytał ją:Kto pani pozwolił
kontynuować ciążę?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wyrok_Europejskiego_Try
buna%C5%82u_Praw_Cz%C5%82owieka_w_sprawie_Alicji_Tys
i%C4%85c

92. Data: 2010-03-09 11:27:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczegóż to nie za pieniądze publicznej słuzby zdrowia?
Czyż w ten sposób AT nie przyczyniłaby się do zmniejszenia
wydatków z kasy publicznej służby zdrowia, i to w jej wypadku
nawet podwójnie?

Ktoś zmusza podatników aby ponosili dodatkowe wydatki
związane nawet z ewidentnym pogarszaniem się czyjegoś
zdrowia.
OK, tylko niech tacy ludzie nie czynią z siebie jednocześnie
obrońców publicznych pieniędzy, którymi beztrosko szastają,
bo to i bezwstydne i świadczy o ich absurdalnej bezmyślności.

Jakie ty masz uzasadnienie, aby takie idiotyzmy twierdzić?
Masz w ogóle jakieś, czy tak tylko p*lisz aby nie wyjść z wprawy? ;)

--
CB

[...]

93. Data: 2010-03-09 12:01:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście to taki żarcik [z tym tarotem]. :)))

Ale na serio: zadziwiasz mnie Chiron.
W jakiego ty w ogóle boga wierzysz?

Czy w Tego, z Którego pomysłów zaczerpnęli komuniści tworząc
swoje koncepcje, oraz Tego, Który w Prawie m.in. nakazał
wystrzegać się i kamienować wróżbitów rozkładających karty?
Naprawdę? :)

Bardzo w to wątpię.

A wiesz, w niektórych miejscach na świecie księża z krk uważają
się za komunistów i np nawet sprzyjają partyzantom uważającym
się za komunistów.
To akurat jakoś mogę ~zrozumieć.

Ale ciebie?
Za cholerę, po prostu za cholerę.

Gdybyś jeszcze gardził z pianą na ustach komunistami, ale nie
komunizmem, to jeszcze-jeszcze, ale ty tak samo gardzisz przecież
samym komunizmem.
No i ten twój tarot.
Jak można wierzyć w horoskopy, tarota i jednocześnie jakiegoś boga?
Co to za bóg, który coś takiego toleruje?

Czy to wg ciebie Ten Bóg, o którym nauczał Jezus?
Jeśli jakimś cudem tak sobie sądzisz, to przyjmij formalnie do wiadomości,
że nie_ma_takiej_możliwości.
No powaga. ;)))

Zdumiewające?
Niewiarygodne?
Spróbuj mimo to się z tym poczuć. ;)

--
CB

[...]
Jak mi nie wierzysz, to zapytaj może tarota. ;)

94. Data: 2010-03-09 12:09:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> No i ten twój tarot.
> Jak można wierzyć w horoskopy, tarota i jednocześnie jakiegoś boga?
> Co to za bóg, który coś takiego toleruje?

To i ja w kącie poczekam po cichutku na odpowiedź, bo już się kiedyś o
to pytałem, ale odpowiedzi nie było...

Stalker

95. Data: 2010-03-09 12:21:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> To i ja w kącie poczekam po cichutku na odpowiedź, bo już się kiedyś o to
> pytałem, ale odpowiedzi nie było...

Może nie ma.

Qra, zza szklanej kuli

96. Data: 2010-03-09 12:26:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Co wiesz o kabale? Nic, skoro tak piszesz...Komunizm? Oczywiście- gardzę
komunizmem, nie ludźmi (komunistami). Teologia wyzwolenia, amerykańscy
Jezuici- to dzieci 1968 roku. Efekt komunistycznej propagandy, która
przekonywała, że Jezus był pierwszym komunistą. Oczywiście- teologia
wyzwolenia nie ma nic wspólnego z religią rzymsko- katolicką...a raczej ma
tyle wspólnego, co vodoo:-)
p.s.

Od lat nie stawiam kabały. Raczej pisząc o astrologii robię trochę
żartobliwie- na zasadzie horoskopów gazetowych. Chociaż nie odżegnuję się od
kosmogoniki.
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

97. Data: 2010-03-09 12:27:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> To i ja w kącie poczekam po cichutku na odpowiedź, bo już się kiedyś o to
> pytałem, ale odpowiedzi nie było...
>
> Stalker

Odpowiedziałem: już dawno tego nie robię.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

98. Data: 2010-03-09 13:18:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie muszę wiedzieć nic o kabale.
Wystarczy mi w zupełności wiedza, że tego rodzaju praktyki są w Biblii
_surowo_ zabronione.

Dziwne, że uważasz, iż nie gardzisz komunistami.
Kojarzę cię właśnie jako osobę chyba najostrzej negującą ludzi za samo
tylko sympatyzowanie z ideami [para-]komunistycznymi, choć zauważyłem
że po samym komuniźmie także jedziesz bez zahamowań, aż pryska
równo. ;)

Czy masz świadomość, że komunizm (nie socjalizm) to system
odzwierciedlający "najwyższe stadium rozwoju społecznego", który
obowiązuje w Niebie?

Oczywiście nie dla każdego taki "system z Nieba" wydaje się czymś
bardziej interesującym niż inne, a dla części jest wręcz symbolem
tego co nienawidzą z głebi serca i czym pogardzają.
Lecz o czym to świadczy?

Jak myślisz? Dlaczego jak piszesz o ludziach, których _posądzasz_
o komunizm to jakieś opary ci wychodzą uszami aż świszcze,
a z twarzy wytacza ci się piana?
Twoja wiara na coś takiego pozwala?

Komunizm dla ludzi powołujących się na Biblię i wiarę w Boga, o którym
nauczał Jezus, powinien być pewną bardzo istotną świętością.

Na czym polega twoja wiara w boga, skoro komunizm - odzwierciedlenie
społecznego systemu niebiańskiego - to dla ciebie synonim diabła?

Masz w ogóle rozum?
To może zacznij go chociaż delikatnie używać, OK?

PS: zakładam, że jesteś ze 100x bardziej rozumny od Dr Uszatego. ;)
Jeśli nie, to big_sorry za pomyłkę. :)

--
CB

99. Data: 2010-03-09 18:19:33

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy to wg ciebie Ten Bóg, o którym nauczał Jezus?
> Jeśli jakimś cudem tak sobie sądzisz, to przyjmij formalnie do wiadomości,

Swieta racja. Zgadzam sie z Toba, cebek, dosc czesto, choc w milczeniu,
ale tym razem musialam to napisac :)

Pozdrawiam,
F.

100. Data: 2010-03-09 18:23:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, tylko pamiętaj: ja nie mam żadnego kurnika. :)
Powaga i powaga, że powaga. ;)

--
CB

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że nie_ma_takiej_możliwości.
> No powaga. ;)))

Swieta racja. Zgadzam sie z Toba, cebek, dosc czesto, choc w milczeniu,

Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić