Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa

1. Data: 2010-03-07 05:03:21

Temat: Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>
news:hmumao$ea4$1@news.onet.pl...

> Robak to tylko chory staruch, któremu śmierdzi z ust.
> Nie ruszajcie go, to polezie z tym swoim gównem gdzie indziej.
> ENder

Serdelek próbuje zamanipulować społecznością pl.hum.poezja
poprzez personalne obszczekiwanie i obsikiwanie Człowieka,
ale że w życiu nie napisał żadnego wiersza, więc jego żałosne
skomlenie jest tak małe jak on sam i jego siurek.
Skąd u tych trolli typu ENder bierze się ta przemożna żądza
dyktowania ludziom co mają robić i jak mają myśleć?
Przecież drogi ENderku, by ktokolwiek miał Ciebie posłuchać,
to musiałbyś być kimś ważnym - a ty jesteś nikim, żerem z
ambicjami by urosnąć, lecz choć się dwoisz i troisz próbując
się powiększyć wskakując ludziom ma plecy - to przecież
zero to zero
rozumiesz mały? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:php,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-03-08 12:11:18

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...eu> wrote in message

> [...]
> ambicjami by urosnąć, lecz choć się dwoisz i troisz próbując
> się powiększyć wskakując ludziom ma plecy - to przecież

Pomijajac ironie - tez mam wrazenie ze Ender wciska sie
w role, probuje odegrac role kogos innego niz jest w rzeczywistosci.

I to nie jest jedna rola! I prowadzi ten preceder sprawnie.

Pytanie: PO CO on to robi? Co mu to daje? To moze byc ciekawe.

Poprzez analogie, przypominam sobie kominka sprzed lat;
gral role znawcy kobiet,
a tak naprawde nigdy nie mial dziewczyny.
Moze kominek bedzie odpowiedzia na to PO CO sie gra kogos
doswiadczonego niz samemu sie jest?

Moze to "dzieci neostrady" tak maja? Znaja tylko wirtualny swiat,
nie wychodza z domu,
i widzac ogromna przepasc pomiedzy ich wirtualnym swiatem a rzeczywistoscia,
ze strachu staraja sie rekompensowac ta przepasc, bedac "mocnymi w gebie"?
Stawiam na to.

Pozdro,
Druch

3. Data: 2010-03-08 12:37:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-marzec-10, Druch wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
>
> I to nie jest jedna rola! I prowadzi ten preceder sprawnie.
>
> Pytanie: PO CO on to robi? Co mu to daje? To moze byc ciekawe.

imho po to, aby zdobyć to, czego mu brak - sympatii i relacji z innymi.
czyli takie jakieś namiastki i okruchy tego, co pewnie w realu jest mu
jeszcze trudniej zdobyć.
bo człowiek jest istotą społeczną podobno :)
może być tez mnóstwo innych odpowiedzi, ta jest w oczywisty sposób
skrzywiona przez mój filtr.
np niektórzy mogą napawać się samym niszczeniem czegoś lub może im się
wydawać, że osiągają nad czymś władzę.
władza nad nickami - to niezłe królestwo, swoją drogą :)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

4. Data: 2010-03-08 13:01:42

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> np niektórzy mogą napawać się samym niszczeniem czegoś lub może im się
> wydawać, że osiągają nad czymś władzę.
> władza nad nickami - to niezłe królestwo, swoją drogą :)

Dyskutuje zeby wzbudzic soba zainteresowanie?
Niszczenie mu poczucie sily i wladzy, ktorego mu brakuje?
Mozliwe...

Ciekawe ze probuje on ciagle cos komus wmawiac czy przekonywac,
a gdy ktos ma inne zdanie to deskredytuje rozmowce.
To nie nowosc, ale mam wrazenie jakby sie czegos bał.

Podrawiam,
Druch

5. Data: 2010-03-08 13:18:01

Od: jbackk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 13:37, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
> czyli takie jakie namiastki i okruchy tego, co pewnie w realu jest mu
> jeszcze trudniej zdoby .
> bo cz owiek jest istot spo eczn podobno :)
> mo e by tez mn stwo innych odpowiedzi, ta jest w oczywisty spos b
> skrzywiona przez m j filtr.
> np niekt rzy mog napawa si samym niszczeniem czego lub mo e im si
> wydawa , e osi gaj nad czym w adz .
> w adza nad nickami - to niez e kr lestwo, swoj drog :)
>
> --
>
> tu by a sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedost pna. przepraszamy.

przyszli psychologowie logizują
ja dojść do prawdy z dziurą
ta cały czas wchłania
by dopaść przesłania
lecz po to tylko przyszli od rana ,że pójdą...

czekamy na wiersze ;)
Pozdrawiam,J

6. Data: 2010-03-08 13:24:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> [...]
> wydawać, że osiągają nad czymś władzę.
> władza nad nickami - to niezłe królestwo, swoją drogą :)

IMO zaszło coś, co można by określić w skrócie: drogie dzieci, dobieramy się
teraz w pary.
Para buch, koła w ruch.
Następnie czarny koń dokoptował się sam. Trojka, heja, wiśta wio.
Czas pokaże, czy i jakiś dziadek do brydżyka doszlusuje.

Qr(a)

7. Data: 2010-03-08 13:55:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy naczelny przydupas qrzy
się wqrzy?
A może już się wqrzył
ten przydupas qrzy?

:)

--
CB

.googlegroups.com...

8. Data: 2010-03-08 14:02:00

Od: jbackk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 14:55, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Czy naczelny przydupas qrzy
> si wqrzy?
> A mo e ju si wqrzy
> ten przydupas qrzy?
>
> :)
>
> --
> CB
Oj! słabiutko radyjko CB gra , a(lenie) tutaj...
Taj PAn

9. Data: 2010-03-08 14:02:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-marzec-10, jbackk wlazł między psychopatów i wykrakał:

> przyszli psychologowie logizują
> ja dojść do prawdy z dziurą
> ta cały czas wchłania
> by dopaść przesłania
> lecz po to tylko przyszli od rana ,że pójdą...
>
> czekamy na wiersze ;)
> Pozdrawiam,J

halo halo..?
łączyć z centralo!
kto dzwoni?
kto pyta?
ja pytam!
ja dzwonię!

i tak się wleczemy w komety ogonie
logicznie na psy się schodzimy z wieczora
palimy kagańce oświaty. ta sfora
zwierzęcym się karmi prawidłem
w porządku dziobania w kurniku nawykłem

halo... centrala?
kto wiersze zamawiał?
pół kilo bez kości przywiozłem.

i nabiał.

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

10. Data: 2010-03-08 14:04:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

to w co my kurde gramy!?

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06