Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06

1. Data: 2010-03-06 16:57:38

Temat: Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>
news:hmu0md$n6b$1@news.onet.pl...

> Uwaga! niewybredne treści - kulturalni lepiej niech nie przewijają ekranu ;-)

> Po jaki h*j crospostujesz to trolu je*any z je*anym kolegą na php?
> Nie masz już jedna mendo z drugą jak bardziej zasrać ludziom usenetu?
> ENder

Swędzi Cię srom - ...synku?
A może jesteś idiotą tresowanym do zwalczania prawdy?
Przyznaj no się ENder - co Tobą powoduje?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸ c:psf,psp

2. Data: 2010-03-06 18:07:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Z matmy wyleciałeś już z hukiem,
> bo tam twój poziom z zawodówy był zbyt żenujący,
> żeby ktokolwiek chciał z tobą dialogować.
> Czas więc już może także i na inne grupy?
> ENder

Ja tu mam Serdelku poważniejszą rolę do spełnienia niż
dialogowanie i szarpanie się z trollami za jaja.
Działam w sWerze intelektu - jak widzę dla Ciebie niedostępnej.
Zajmij się swoimi potencjalnymi cipeczkami, a do spraw
o których nie masz pojęcia lepiej się nie wtrącaj. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Miłość
Świniopas
Brzydkie kaczątko
Jest po raz kolejny wyrok dla katolików za mowę nienawiści.
Nowa Inkwizycja, mówiłem, że każdy katolik to MORDERCA, wystarczy dać im możliwość.