Czy może nas coś jeszcze zadziwić

1. Data: 2010-03-06 17:10:00

Temat: Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nie, nie podam tu przykładu :)
Bo jak myślicie.
Może nas w dzisiejszych czasach (powiedzmy 20 latach) coś pozytywnie
zadziwić w świecie w sensie "och ach"?

Wiecie jak to było w XX w. było dużo zachwytów nad różnymi rzeczami,
wynalazkami etc.
A teraz nic się aż takiego nie dzieje? Nie ma już takich uniesień? Ja
myślę że nie.

A może to wynika nie z tego, że nic się nadzwyczajnego nie dzieje, ale z
nas samych, że to my się zmieniliśmy, ze to nas już nie jest w stanie nic
zachwycić? Przywyknięcie do wszystkiego i przywyknięcie? Znieczulenie?

Jest jeszcze inna ewentualność. Że to ja :) Ja tylko jestem znieczulony i
patrząc wstecz (kroniki, dokumenty) widzę ochy i achy a nic teraz :)
I mam na myśli tylko pozytywne sytuacje. Jak myślicie?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."

2. Data: 2010-03-06 17:25:19

Temat: Re: Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M napisał(a):
> [...]
> patrząc wstecz (kroniki, dokumenty) widzę ochy i achy a nic teraz :)
> I mam na myśli tylko pozytywne sytuacje. Jak myślicie?

To tylko ty stwarzasz sobie taki świat, dzieje się bardzo dużo,
niedługo dzieki badaniom genetycznym zmieni się nasza konstrukcja
psychofizyczna, bedziemy żyli dłużej, zwiększają się nasze możliwości,
nie będziemy już przypominali ludzi starego typu
. Już żyjemy 2 krotnie dłużej niż w ciemnym bogobojnym średniowieczu,
wyrwaliśmy się z rzeczywistości ustalonej, rzeczywistość jest teraz w
naszych rękach, może sami przebudowywać i stwarzać swiat, jesteśmy
czymś coraz mniej ustalonym , staliśmy się nieobliczalnym, ale przez
to wszystkim możliwym, zrywamy wszystkie kotwice przyzwyczajenia,
wszystko co kiedyś wydawało się niezmienne i na wieczność. Staneliśmy
na progu ludzkości niesłychanej , niesamowitej.

3. Data: 2010-03-06 19:11:10

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał

[...]
Brat, a dziewczyny też Cie nie ruszają ? :o/
Swoją drogą też mam podobne wrażenie, że w sumie
nie muszę nigdzie wyjeżdżać, bo wszystko już widziałem.
A jednak nowe obrazy powodują nowe emocje...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

4. Data: 2010-03-06 21:40:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Mar 2010 18:10:00 +0100, Piotr M napisał(a):

> Jest jeszcze inna ewentualność. Że to ja :) Ja tylko jestem znieczulony i
> patrząc wstecz (kroniki, dokumenty) widzę ochy i achy a nic teraz :)
> I mam na myśli tylko pozytywne sytuacje. Jak myślicie?

Raczej tak.
--

Ikselka.

5. Data: 2010-03-07 14:31:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie by zdziwiło, gdyby obecny prezydent ponownie wygrał w wyborach,
lub gdyby PiSowi znowu udało się uzyskać najwyższy wynik w wyborach
parlamentarnych.

Zdziwiło mnie natomiast, że Lepper został skazany za molestowanie
Krawczyk.
A także zniesmaczyło.
Nie chodzi o to, że uważam molestowanie za dopuszczalne,
bynajmniej, lecz o wyrok pomimo braku jakiegokolwiek dowodu
w tej sprawie.
Uważam, że Lepper powinien odwoływać się do Trybunału
Europejskiego w związku z tym.

--
CB

Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

... Jak myślicie?

6. Data: 2010-03-07 14:40:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze zdziwiła mnie w ostatnim czasie "przemiania" Chylińskiej.
Wciąż nie mogę w nią jakoś uwierzyć do końca.

--
CB

Zdziwiło mnie natomiast...

7. Data: 2010-03-07 16:32:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie, nie podam tu przykładu :)
> Bo jak myślicie.
> Może nas w dzisiejszych czasach (powiedzmy 20 latach) coś pozytywnie

O masz, jasne!
Nie zadziwił Cie Avatar, np?
A nowoczesne technologie (chociażby wizualne)?
A człowiek jakby zagubiony w tym wszystkim, a może odnajdujący drogę? Czy to
nie dziwne?
A szalone dysproporcje pomiedzy poziomem zycia na świecie? Zadziwiające...

Może rzeczywiście nie polecimy w kosmos w ciagu najbliższych lat. Może
zaczynamy zdawać sobie sprawę z własnych ograniczeń. Może rewolucja
techniczna zaczyna okazywać się czymś zbyt małym i miałkim, nie dającym
szczęścia. Ale może dzięki temu zaczniemy szukać gdzie indziej? Może w
sobie? Może dookoła siebie, ale na innym poziomie?

Mnie to zadziwia nieustannie.

Każdy człowiek mnie zadziwia w sumie. Jego całkowita odrębość i odmienność.
To...zadzwiające. I bardzo ciekawe.

MK

Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość
Świniopas
Brzydkie kaczątko
Jest po raz kolejny wyrok dla katolików za mowę nienawiści.