Jest po raz kolejny wyrok dla katolików za mowę nienawiści.

1. Data: 2010-03-05 17:23:20

Temat: Jest po raz kolejny wyrok dla katolików za mowę nienawiści.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Alicja-Tysiac
-Kosciol-nie-ma-prawa-ponizac-kobiet,wid,12047330,wi
adomosc.html

- Wyrok potwierdza, że Kościół nie ma prawa poniżać kobiet - w taki
sposób Alicja Tysiąc skomentowała wyrok sądu apelacyjnego, który
orzekł, że należą się jej przeprosiny za naruszenie dóbr osobistych w
artykule "Gościa Niedzielnego".
Tysiąc podziękowała wszystkim osobom i organizacjom, które ją
wspierały w walce przed sądem. Wyraziła przekonanie, że wyrok w jej
sprawie rozpocznie proces zmian. - Może teraz, zanim ktoś poniży lub
obrazi kobietę, dobrze się zastanowi - mówiła. Zdaniem Tysiąc, są
tysiące kobiet w podobnej sytuacji, które jednak boją się walczyć o
swoje prawa. - Przeprosiny "Gościa Niedzielnego" i archidiecezji
katowickiej należy traktować jako przeprosiny dla wszystkich kobiet
poniżanych w Polsce przez Kościół- uważa Tysiąc. - Trzeba walczyć,
zachęcam wszystkie kobiety, bo jeżeli będą walczyć, to może w końcu
uda się coś zmienić - dodała. Tysiąc podkreśliła jednak, że
konsekwencje tej walki dla niej i jej rodziny "są straszne".

Na konferencji obecne były przedstawicielki organizacji pozarządowych,
które wspierały Alicję Tysiąc. - Jestem naprawdę szczęśliwa i zaczynam
wierzyć, że Polska stanie się jednak krajem praworządnym - mówiła
Teresa Jakubowska z RACJI Polskiej Lewicy. -
______________________

A tak na marginesie, czy normalne na umyśle są kobiety, które są
skrajnie niszczone przez kościół i tam chodzą i do oprawców się
wymadlają........... nie, nie są normalne, zawsze były puste, nigdy
nie miały osobości, cierpią na choroby psychiczne, są niezrównoważone.
Dlatego można łatwo im wmówić, nawet chwalenie czegoś co robi im
krzywdę. Pamiętacie beton partyjny, którego tak się ludzie bali, bo
zawsze wbrew rzeczywistości zrobił taki delikwent wszystkim krzywdę i
nadal wierzył , że postępuje dobrze.?.....z jakim przerażenie
omijaliśmy takie dziwolągi,...........widzicie analogię?

2. Data: 2010-03-05 18:52:36

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

[...]
---
Nie wszyscy są zrównoważeni, nie wszyscy są niezrównoważeni.
Czasem równowaga jest dobra, a czasem nie, kiedy chodzi
o przełamanie siebie.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

3. Data: 2010-03-05 19:29:11

Temat: Re: Jest po raz kolejny wyrok dla katolik?w za mow? nienawi?ci.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

O magiczne myślenie____sprawdź sobie to pojęcie w słowniku.

4. Data: 2010-03-05 20:30:19

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
A czy rasiści są magami ? :o/
Potrafią zaczarować społeczeństwa...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

5. Data: 2010-03-05 20:49:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa?
>
> O magiczne my?lenie____sprawd? sobie to poj?cie w s?owniku.
> --
> A czy rasi?ci s? magami ? :o/
> Potrafi? zaczarowa? spo?ecze?stwa...
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
Myślenie magiczne to myślenie życzeniowe, nie ważne jak jest ,ważne,
że ja chcę aby było inaczej niz pokazuje rzeczywistość. Powiedzmy, że
kościół jest twoim sąsiadem, wszyscy wiedzą, że twój sąsiad jest
psychopatą, który już wielu ludzi zakatował i widzisz, że ci co
przeżyli nadal tam łażą i obrywają............to świadczy o tym, że ci
ludzie napewno normalni nie są.

6. Data: 2010-03-05 22:42:28

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

Myślenie magiczne to myślenie życzeniowe,
--
Nie masz żadnych życzeń w życiu ?

[...]
Nie wszyscy mają za sąsiadów psychopatów.
Pewna katoliczka uratowała mnie od obłędu,
tak więc teraz trudno mi uwierzyć, że wszyscy
katolicy są psychopatami, pojmujesz to ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

7. Data: 2010-03-05 22:45:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
>

> nie wa?ne jak jest ,wa?ne,
> ?e ja chc? aby by?o inaczej niz pokazuje rzeczywisto??. Powiedzmy, ?e
> ko?ci? jest twoim s?siadem, wszyscy wiedz?, ?e tw?j s?siad jest
> psychopat?, kt?ry ju? wielu ludzi zakatowa? i widzisz, ?e ci co
> prze?yli nadal tam ?a?? i obrywaj?............to ?wiadczy o tym, ?e ci
> ludzie napewno normalni nie s?.
> ---
> Nie wszyscy maj? za s?siad?w psychopat?w.
> Pewna katoliczka uratowa?a mnie od ob??du,
> tak wi?c teraz trudno mi uwierzy?, ?e wszyscy
> katolicy s? psychopatami, pojmujesz to ?

Przykro mi , ale raczej cię nie uratowała.

8. Data: 2010-03-05 22:59:35

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

Przykro mi , ale raczej cię nie uratowała.
--
Brat, jesteś rasistą ? :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

9. Data: 2010-03-05 23:20:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa?
>
> Przykro mi , ale raczej ci? nie uratowa?a.
> --
> Brat, jeste? rasist? ? :o/
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
Nie, ja tylko stwierdzam fakty

10. Data: 2010-03-05 23:34:02

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

Nie, ja tylko stwierdzam fakty
--
Nie jesteś rasistą, na pewno ?

zdar
al_bakarah

Nowa Inkwizycja, mówiłem, że każdy katolik to MORDERCA, wystarczy dać im możliwość.
SOBIE
Do Chirona {Re: Heteromatrix}&glob
maciej stuhr w fantastycznej formie
Forum psychologiczne