maciej stuhr w fantastycznej formie

1. Data: 2010-03-05 11:40:58

Temat: maciej stuhr w fantastycznej formie
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=1n8rTO4bSXA

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!
Krótko mówiąc, głupia i nieprzyjemna śmierć...

2. Data: 2010-03-05 11:49:55

Temat: Re: maciej stuhr w fantastycznej formie
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> http://www.youtube.com/watch?v=1n8rTO4bSXA

Wykopowicze pozdrawiają

Qra

3. Data: 2010-03-05 12:11:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> http://www.youtube.com/watch?v=1n8rTO4bSXA

Sympatyczne - postarali się.
I pewnie świetnie bawili.

MK

4. Data: 2010-03-05 12:24:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>>

> Sympatyczne - postarali się.
> I pewnie świetnie bawili.

od zawsze mnie ciągnie do tego krakowskiego życia :)

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

5. Data: 2010-03-05 12:27:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
>
> Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
> Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

To chyba mityczna kraina dla nas mieszczuchów z Wawki.
Wiesz...Piwnica pod Baranami, urok i wdzięk....
Tylko, że jak widzę, ich z kolei ciągnie do Wawki. Nie tylko po kasę. Po
oddech też.
Może po prostu trzeba się często przeprowadzać?

MK

6. Data: 2010-03-05 12:44:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wiesz...Piwnica pod Baranami, urok i wdzięk....
> Tylko, że jak widzę, ich z kolei ciągnie do Wawki. Nie tylko po kasę. Po

oddech? czego?
nie znam żadnego krakusa co chciałby się tu przeprowadzić.
natomiast znam mnóstwo warszawiaków co z nostalgią mówią o krakowie.

> Może po prostu trzeba się często przeprowadzać?

przeprowadzki nie życzyłbym najgorszemu wrogowi :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

7. Data: 2010-03-05 12:48:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 05-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> oddech? czego?
Oddechu, poczucia swobody, poczucia możliwości....
Tak często jest odbierana Wawka... wyobraź sobie....

> nie znam żadnego krakusa co chciałby się tu przeprowadzić.
> natomiast znam mnóstwo warszawiaków co z nostalgią mówią o krakowie.

> przeprowadzki nie życzyłbym najgorszemu wrogowi :)
Hmm, też nie lubię.
Ale znam takich, co najchetniej żyliby na walizkach.

MK

8. Data: 2010-03-05 12:51:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Oddechu, poczucia swobody, poczucia możliwości....
> Tak często jest odbierana Wawka... wyobraź sobie....

w sensie kariery zawodowej, to być i może.

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

9. Data: 2010-03-05 12:57:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 05-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> w sensie kariery zawodowej, to być i może.
No własnie nie tylko...
Nie znasz ludzi spoza Wawki? :-)))), MK

10. Data: 2010-03-05 13:15:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> No własnie nie tylko...
> Nie znasz ludzi spoza Wawki? :-)))), MK

sam jestem spoza wawki :)
wawki wszawki.

rozumiem zachłyśnięcie się dużym miastem, imprezami, koncertami,
festiwalami, knajpami - tylko dalej nie wyobrażam sobie co krakusów tu może
ciągnąć, jeśli nie kariera zawodowa.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

Forum psychologiczne
A tym razem, mity czy fakty?
KOZLI UPÓR !!!
KONIEC...