Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa

21. Data: 2010-03-09 12:24:11

Temat: Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message
news:hn5dq1$umr$1@news.dialog.net.pl...

Jeszcze raz:
wjechales na ta grupe dosc ostro. I masz do tego prawo.
Tylko teraz jakby irytujesz sie na kazde nietaktowne
traktowanie wzgledem Ciebie. Moze slusznie.
Ale to poklosie wczesniejszej jadki.
Wiec JA czuje sie zdezorientowyny i pokazuje Ci - dlaczego.
Ok?

Druch

22. Data: 2010-03-10 10:06:22

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> Ja widzę to tak.
> Dzięki temu osiągnąłem jakieś może 30% zamierzonego celu.
> Niewiele, ale mogło być wcale.
> Dlatego i tak jest to korzystniejsze.
> W pozostałych przypadkach oczywiście mogłem tylko zmienić podejście
> jako nieskuteczne.
> W dodatku pewien bufor chamstwa pozwolił na opóźnienie sympatii do
> niektórych, co było poniekąd przydatne, jeśli nie konieczne.

Mniej wiecej rozumiem. Chciales tym osiagnac jakis cel.
----
Aha, jeszcze mi sie cos pojawia: w zasadzie to nie chodzi o
Twoje poczatkowe ostre akcje, tylko co innego!
Mianowicie pisales o sobie wczesniej z duza otwartoscia.
Pokazywales intymne szczegoly.
Wiec piszac o Tobie w taki otwarty sposob, myslalem ze
nie masz nic przeciw, skoro sam siebie tak ekschibcjonistycznie
traktowales. A to mnie zdezorientowalo. Ok?

Pozdrawiam,
Druch

Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06