Wiecie co

1. Data: 2010-03-06 19:15:32

Temat: Wiecie co
Od: "jestem bogiem" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta grupa poza nazwą nie ma nic wspólnego z psychologią

2. Data: 2010-03-06 20:04:13

Temat: Re: Wiecie co
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jestem bogiem napisał(a):
> Ta grupa poza nazw? nie ma nic wsp?lnego z psychologi?

O mój Bożę, a wiesz ta grupa nazywa się pl.sci. antypsychologia, tylko
zamroczność mroczna, zaciemniła .anty. katole strasznie nie modą
znieść tu psychologii, bo im pod " jedyne prawdy nie pasuje" czyli
powłaziło tu dzikie, chore, maniacki, ścierwo katolickie i krzyczy iż
psychologia jest nienormalna, chora, bo nie przewiduje mordowania
inności , a nawet mordowanie inności gani i uważa za stan chorobowy.
Tak więc rozlazłe buractwo w drgawkach fobicznych, leczy psychologię z
psychologii,........a tylko wspomnij, że człowiek jest istotą
seksualną, to nie dasz rady odgonić sie od przekonywaczy, że tak nie
jest,......za to człowiek zapładnia kobietę wstrzemięźliwością i
wiarą.....najlepiej z odległości dwóch metrów od obiektu.

3. Data: 2010-03-06 22:52:06

Od: Szczesiu <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem bogiem pisze:
> Ta grupa poza nazwą nie ma nic wspólnego z psychologią

A to co napisałeś z nowiną ;)

BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Re: matematyka jako suma teorii matematycznych/było: o mnie li tylko? - wlod, 1971-05-06
Miłość
Świniopas