Wyrok.

151. Data: 2010-03-31 13:28:00

Temat: Re: Wyrok.
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hn6gff$cjj$1@news.task.gda.pl...

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pisałem kilka razy- może choć Ty usłyszysz: od lat się nie zajmuję
> tarotem, kabałą, etc

Przepraszam, nie wiedzialam. Zauwazylam po prostu, ze dosc
spora wage przywiazujesz do znakow zodiaku i horoskopow etc.
i dosc czesto zwracasz na nie uwage.
Przyznajac racje cebkowi (w tej dosc istotnej kwestii, o ktorej
wielu ludzi zdaje sie zapominac), absolutnie nie mialam na celu
urazenia Ciebie.

Pozdrawiam,
F.