Wyrok.

141. Data: 2010-03-10 13:18:30

Temat: Re: Wyrok.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Mam nadzieję, że jednak zdajesz sobie sprawę z tego, że podobne zachowanie
> nie_musi_oznaczać_opętania (vide Redi)?:-) IMO- podobnie jest z cb- sporą
> inteligencją wyparł z siebie resztę...to jego wybór, jak sądzę. Z opętaniem
> bym jednak był ostrożny:-).

opętała go własna inteligencja. może być. :)

> No cóż- skoro dla byłych studentów nie:-). My z żoną mamy kursy tańca- to
> dla nas ważne. Ale ok- sobota po 20 powinna być ok.

to dam znać co i jak
pzdr

142. Data: 2010-03-10 20:49:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 12:30:40 +0100, medea napisał(a):

> No niestety nie tylko i wyłącznie.
> Gdyby sąd przyznał jej odszkodowanie od razu, tak jak się jej należało
> zgodnie z prawem, to byłby spokój.
>
> Ewa

Znalazłyby inną "Alicję Tysiąc" po prostu, ta była pod ręką to na nią
padło. Nie byłoby i nie będzie spokoju.
--

Ikselka.

143. Data: 2010-03-10 20:51:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 12:37:12 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Czy to ta sama ciepła i empatyczna Ewa? :-(

Ochno, bo sąd i kościół, jak wiemy, powinny się dopasować do obywatela, a
nie obywatel do nich!
:-/
--

Ikselka.

144. Data: 2010-03-10 21:02:00

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ochno, bo sąd i kościół, jak wiemy, powinny się dopasować do obywatela, a
> nie obywatel do nich!
> :-/

Raczej chodzi o to, żeby sąd nie dopasowywał się do kościoła.

Ewa

145. Data: 2010-03-10 21:02:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 13:04:09 +0100, medea napisał(a):

> A gdzie Twoja empatia, Chiron? Uważasz, że jak czuje się obecnie AT?
> Jest jej fajnie, myślisz?

Na jej infantylną jaźń wystarczy bieżących wydarzeń, aby się cieszyć
popularnością, jakaby ona nie była. Taka prymitywna kobieta nie ma
świadomości dalszych czasowo następstw tego, co się obecnie dzieje w jej
sprawie i sprawie jej dziecka. Tzn kiedy feministki osiagną swoje cele,
kopną w d... jakąś tam panią A.T. i zostanie ona sama ze swoim skrzywdzonym
dzieckiem i sobą na resztę życia. Potem dziecko dorośnie i...
--

Ikselka.

146. Data: 2010-03-10 21:02:52

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Wed, 10 Mar 2010 12:37:12 +0100, Chiron napisaďż˝(a):

> Ochno, bo s�d i ko�ci�, jak wiemy, powinny si� dopasowa� do obywatela, a
> nie obywatel do nich!
> :-/
> --
>
> Ikselka.

Sąd nie będzie wspierał patologii i nienawiści do kobiet, bo sąd w
Polsce jest obecnie niezawisły, tylko w systemach ucisku sąd musiał
spełniać zachciewajki patologii, tak jak w komuniźmie, tak też w
katolicyźmie.

147. Data: 2010-03-10 21:07:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 13:19:52 +0100, Druch napisał(a):

> To co mnie bulwersuje w tej sprawie to to, ze stworzony niezgodny
> zrzeczywistoscia mit medialny. Wiekszosc ludzi opiera sie na jakiejs fikcji.

Ależ tak jest zawsze! - właśnie po to przecież stwarza się fikcję, aby
zastępowała prawdę; TA fikcja podana jest w odpowiedni sposób, jest
lekkostrawna i nie powoduje wyrzutów sumień u tych, którzy...
--

Ikselka.

148. Data: 2010-03-10 21:13:12

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> kopną w d... jakąś tam panią A.T. i zostanie ona sama ze swoim skrzywdzonym
> dzieckiem i sobą na resztę życia. Potem dziecko dorośnie i...

Czyli jest ofiarą tego chorego systemu. I tak będzie niestety zawsze,
kiedy ideologia będzie wygrywać z żywym człowiekiem.

Ewa

149. Data: 2010-03-10 22:49:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 22:02:00 +0100, medea napisał(a):

> Raczej chodzi o to, żeby sąd nie dopasowywał się do kościoła.
>
> Ewa

Ludzie chcą aby się wszystko ww. dopasowywało do ich błędów.
--

Ikselka.

150. Data: 2010-03-10 22:56:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 22:13:12 +0100, medea napisał(a):

> Czyli jest ofiarą tego chorego systemu. I tak będzie niestety zawsze,
> kiedy ideologia będzie wygrywać z żywym człowiekiem.
>
> Ewa

Za dużo jest "żywych ludzi", aby stworzyć dla każdego osobną ideologię -
siłą rzeczy albo muszą się oni grupować wokół wybranych, najbardziej
uniwersalnych ideologii, albo być poza nimi. Co automatycznie wyrzuca ich
może i poza ich negatywy, ale i poza zasięg pożądanych relacji oraz bonusów
z nimi związanych także.
--

Ikselka.

Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...
Czy może nas coś jeszcze zadziwić