KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...

1. Data: 2010-03-07 11:23:37

Temat: KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

... Chodzi oczywiście o parytet.

wszystko po to, aby odwrócić uwagę Polaków od JOW, które daja szanse
wszystkim. Tylko JOW potrafi mwyczyścic partie politycvzne od
hochsztaplerów, mafiozów, antyPolaków.

2. Data: 2010-03-10 21:33:51

Temat: Re: KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego cię dawno nie ma na pl.rec.kuchnia?
Dawniej bywałeś, a dziś tam same śmieci.

3. Data: 2010-03-11 04:08:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
>A dlaczego cię dawno nie ma na pl.rec.kuchnia?
> Dawniej bywałeś, a dziś tam same śmieci.

.NISZCZĄ U MNIE LUDZKIE ODRUCHY - GOJOWSKIE.

Mają kompleks niższości wobec mojej szerokiej wiedzy
interdyscyplinarnej, choć z zawodu jestem elektronikiem. Niestety - popsuł
mi się wzrok i do elektroniki muszę używać okularów lornetkowych, więc
została mi rola nauczyciela życia.
Miałem nawet zamiar napisać książkę - poradnik dla młodych ( nie tylko)
gospodyń (gospodarzy też) o wyposażeniu kuchni (wszak nie wszystko złoto co
się świeci), bo żaden garnek sam nie ugotuje tak jak byśmy chcieli, jeżeli
nie mamy potrzebnych umiejętności, a te, jak każdą naukę musimy posiąść -
wszak repetitio mater studioram est...

4. Data: 2010-03-11 04:13:30

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@i...pl> napisał

--
Boisz się prawdy parytetu ?
Ale właściwie dlaczego ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

5. Data: 2010-03-11 08:43:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <p...@i...pl> napisał

> --
> Boisz się prawdy parytetu ?
> Ale właściwie dlaczego ?
> Nie lubisz kobiet ?
> Przecież mają swoje prawa
> i to nie mniejsze niż samce, tak ? :o/
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

Skoro nie mniejsze, to dlaczego mają mieć większe? Może tak zaproponuj
parytet w małżeństwach? Pól na pół? Może w innych dziedzinach jakiś
parytecik- może tak panowie pójdą rodzić (no nie wszyscy- tylko 50%)? Albo
do wojska- 50% kobiet? Szwalnie- 50% panów. Dlaczego nie?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

6. Data: 2010-03-11 09:57:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
> [...]
> parytecik- może tak panowie pójdą rodzić (no nie wszyscy- tylko 50%)? Albo
> do wojska- 50% kobiet? Szwalnie- 50% panów. Dlaczego nie?

Całe gadanie o parytecie to zaklepanie na miejscach mandatowych kobiet,
które i tak w głosowaniach zostaną wycięte. Tylko JOW daje szanse startować
ambitnej kobiecie niezależnie od szajki partyjnej w dowolnych wyborach...
Całe to gadanie ma pozwolić "troskliwcom" zachować swoje stołki - JOW
zrobiłby po drugich - trzecich wyborach porządek z hałastrą przyspawaną do
stołków.

7. Data: 2010-03-11 10:20:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> Skoro nie mniejsze, to dlaczego mają mieć większe? Może tak zaproponuj
> parytet w małżeństwach?

W małżeństwach to chyba do tej pory jest. Ty zaś jesteś głównym
przeciwnikiem jakiejkolwiek zmiany.

Qra

8. Data: 2010-03-11 10:22:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> W małżeństwach to chyba do tej pory jest. Ty zaś jesteś głównym
> przeciwnikiem jakiejkolwiek zmiany.
>
> Qra

Główni przeciwnicy, Droga Qrko- posługują się do wyrażania swego sprzeciwu
koktajlami Mołotowa, kwasem siarkowym, pałkami, nożami. Ja - póki co- używam
argumentów słownych.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2010-03-11 11:29:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 09:43:35 +0100, Chiron napisał(a):

> Skoro nie mniejsze, to dlaczego mają mieć większe? Może tak zaproponuj
> parytet w małżeństwach? Pól na pół? Może w innych dziedzinach jakiś
> parytecik- może tak panowie pójdą rodzić (no nie wszyscy- tylko 50%)?

Jakbym MŚK słyszała :-DDD

> Albo
> do wojska- 50% kobiet? Szwalnie- 50% panów. Dlaczego nie?

Dokładnie. A wczoraj Michał Żebrowski podczas spotkania ze Środą i
Senyszyn, kiedy wreszcie pośród swojego jazgotu dopuściły go do głosu,
stwierdził, że on naprawdę myśli dokładnie jak one, tj że jest wiele
ambitnych, inteligentnych, mądrych oraz wykształconych kobiet, które będą
chciały i powinny zająć te 50 procent miejsc w polityce i on wręcz uważa,
że powinny zająć 90! :-)

I bardzo mi się podobało to, co mówiła w tym wszystkim Stalińska.
--

Ikselka.//swoją drogą Środa póki występuje w towarzystwie walniętej
Senyszyn, to nie ma szans na to, aby ją ktokolwiek poważnie traktował...

10. Data: 2010-03-11 12:10:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 11:20:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

Nooo, raczej już jest on zagrożony - skoro w niektórych małżeństwach będzie
nidługo większość meżczyzn, a nawet 100 procent :-PPP

> Ty zaś jesteś głównym
> przeciwnikiem jakiejkolwiek zmiany.

Bo najgorsze sa zmiany "jakiekolwiek".

--

Ikselka.

Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.
Wiecie co
BAWIEM SIEM...