(.) Faszym a Natura

1. Data: 2010-03-07 13:26:08

Temat: (.) Faszym a Natura
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy faszyzm ma swoje korzenie w naturze
i jej prawach? Bo mnie wychodzi, że tak...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

2. Data: 2010-03-07 15:06:45

Temat: Re: (.) Faszym a Natura
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"<..>__ ~*" <k...@i...pl> wrote in message
> Czy faszyzm ma swoje korzenie w naturze
> i jej prawach? Bo mnie wychodzi, że tak...

Weź podręcznik historii Starożytnego Rzymu i dowiedz się kto to był liktor.

3. Data: 2010-03-07 16:31:32

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

--
Wykonawca wyroków sądowych ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

4. Data: 2010-03-07 17:10:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 14:26:08 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Czy faszyzm ma swoje korzenie w naturze
> i jej prawach? Bo mnie wychodzi, że tak...

> [...]

Tak: wilczych.
--

Ikselka.

5. Data: 2010-03-07 17:18:15

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Tak: wilczych.
> --
> Ikselka.

Silny przywódca stada... i w ogóle pokłon sile fizycznej,
czyż nie tak ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

6. Data: 2010-03-07 17:41:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 18:18:15 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Silny przywódca stada... i w ogóle pokłon sile fizycznej,
> czyż nie tak ?

Raczej pokłon własnemu stadu.

--

Ikselka.

7. Data: 2010-03-07 20:43:47

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Raczej pokłon własnemu stadu.
> --
> Ikselka.

Naturze, materia-energia jest bezwzględna w swoich prawach,
natomiast humanizm jest elastyczny i nie kaleczy człowieka.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

8. Data: 2010-03-07 22:39:45

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> Silny przywódca stada... i w ogóle pokłon sile fizycznej,
> czyż nie tak ?

NIE.
To natura mrówek. Wszystko dla mrowiska. Jednostka niczym, może być jeśli
trzeba częścią mostu.
Silny przywódca ale rozumiany szerzej. Niekonecznie jako jednostka, czy
indywidualność. Silny przywódca jako np. rząd popierany przez media.
zx

9. Data: 2010-03-07 22:53:42

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał

--
TAK, to faszyzm :o)
Bo co jak media nie chcą popierać ?

zdar
al_bakarah

KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.
Wiecie co