SEKS W NIEBIE :o)

1. Data: 2010-03-07 21:24:47

Temat: SEKS W NIEBIE :o)
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mt 22:29-30
29. Jezus im odpowiedział: Jesteście w błędzie,
nie znając Pisma ani mocy Bożej.
30. Przy zmartwychwstaniu bowiem nie będą się ani żenić,
ani za mąż wychodzić, lecz będą jak aniołowie Boży w niebie.
(BT)

Kurcze, że też żaden nie zapytał go o seks... :o)

Wystraszyli się, czy też to się samo przez się rozumie,
że nie będą ludzie związani węzłami małżeńskimi, ale seks uprawiać
będą, bo jest piękny i trudno, by dobry Bóg bronił swoim dzieciom
takich przyjemności...?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

2. Data: 2010-03-07 21:51:18

Temat: Re: SEKS W NIEBIE :o)
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał
> [...]
> że nie będą ludzie związani węzłami małżeńskimi, ale seks uprawiać
> będą, bo jest piękny i trudno, by dobry Bóg bronił swoim dzieciom
==
Seks w niebie dla katolików nie istnieje ? :o/
Ale kapłani pedały będą się nadal razem spotykać ? :o)

3. Data: 2010-03-07 21:59:14

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał

--
Katolicy gardzą seksem i się tylko rozmnażają ? :o/

4. Data: 2010-03-07 22:02:52

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał

> --
> Katolicy gardzą seksem i się tylko rozmnażają ? :o/

Faszyści i nie lubią seksu...
Hmm..., będzie musiał dobry Bóg specjalnie dla katolików utworzyć
jakieś getto czy co... Humaniści odzielnie i faszyści oddzielnie, czyli
razem będzie dwa nieba i jedno piekło ?
Nie ?
No to jak sobie poradzicie z psychiką, kiedy będziecie musieli
zamieszkać obok normalnych i szczerych ludzi ?

5. Data: 2010-03-07 22:19:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 23:02:52 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> No to jak sobie poradzicie z psychiką, kiedy będziecie musieli
> zamieszkać obok normalnych i szczerych ludzi ?

Masz na myśli siebie?
:-)
--

Ikselka.

6. Data: 2010-03-07 22:35:38

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Masz na myśli siebie?
> :-)
> --
> Ikselka.

A co z odpowiedziami na moje poprzednie pytania ?
Co z seksem w niebie ? :o/

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

7. Data: 2010-03-07 22:55:15

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<..>__ ~*" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że nie będą ludzie związani węzłami małżeńskimi, ale seks uprawiać
> będą, bo jest piękny i trudno, by dobry Bóg bronił swoim dzieciom

Widać nigdy nie byłeś tak naprawdę zakochany pierwszą wczesną miłością.
zx

8. Data: 2010-03-07 22:56:29

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał

--
Brat, nie pieprz, tylko odpowiedz na pytanie. :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

9. Data: 2010-03-08 00:01:44

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał

> --
> Brat, nie pieprz, tylko odpowiedz na pytanie. :o)

Może ktoś zdolniejszy się podejmie. Nie umiem opowiadać ślepemu o kolorach.
zx

10. Data: 2010-03-08 07:19:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"<..>__ ~*" <k...@i...pl>

> [...]
> że nie będą ludzie związani węzłami małżeńskimi, ale seks uprawiać
> będą, bo jest piękny i trudno, by dobry Bóg bronił swoim dzieciom

Tego też dnia przyszli do Niego saduceusze, ci, którzy twierdzą, że
nie ma zmartwychwstania, i postawili Mu takie oto pytanie:
Nauczycielu! Mojżesz powiedział, że jeśli ktoś umiera nie mając
dzieci, to brat zmarłego winien poślubić jego żonę, żeby zrodzić
potomka swemu bratu.Otóż było u nas siedmiu braci. Pierwszy
z nich ożenił się i umarł nie mając dzieci, zostawiając przy tym
żonę swemu bratu. Podobnie stało się z drugim, potem z trzecim
i tak aż do siódmego. W końcu po wszystkich już, zmarła także
kobieta. Jakże więc będzie w chwili zmartwychwstania?
Którego z tych siedmiu będzie żoną, skoro wszyscy byli jej mężami?
A Jezus odpowiedział im:
Jesteście w błędzie, nie znając ani Pisma, ani mocy Bożej. Gdy
nastąpi zmartwychwstanie, nikt nie będzie ani żenił się, ani za mąż
wychodził. Wszyscy będą jak aniołowie w niebie.
A o zmartwychwstaniu umarłych - czyż nie czytaliście proroctwa,
w którym Bóg tak oto mówi:
Ja jestem Bogiem Abrahama, Bogiem Izaaka i Bogiem Jakuba?
Nie jest On tedy Bogiem umarłych, ale żywych.
A rzesze, które to słyszały, były poruszone do głębi Jego nauką.
[A usłyszawszy to lud, zdumiał się nad nauką jego. Bg Mt 22:33]

Faryzeusze zaś, dowiedziawszy się, jak zamknął usta saduceuszom
zeszli się w gromadzie i jeden z nich, aby Go podejść, postawił takie
pytanie:
Nauczycielu, który nakaz Prawa jest największy?
A Jezus powiedział:
Będziesz miłował Pana Boga twego z całego serca twego, całą
duszą twoją i całym umysłem twoim. Oto największy i pierwszy nakaz.
A drugi jest mu podobny:
Będziesz miłował bliźniego twego jak siebie samego.
Na tych dwu nakazach spoczywa całe Prawo i Prorocy.
A kiedy faryzeusze byli razem, zapytał ich Jezus:
Co wy sądzicie o Mesjaszu? Czyim jest synem?
A oni odpowiedzieli: Dawida.
I odrzekł:
Jakże tedy Dawid, przemawiając w Duchu, może Go nazywać
Panem mówiąc: Powiedział Pan do Pana mego: Zasiadaj po
prawicy mojej, aż położą twoich nieprzyjaciół pod stopy twoje?
Jeśli Dawid nazywa Go Panem, to jakże on może być synem Dawida?
I nikt nie potrafił Mu odpowiedzieć na to nawet jednym słowem.
Nikt też od tego dnia nie odważył się stawiać Mu więcej pytań."
/Biblia Warszawsko-Praska 1997 Mt 22:23-46/

_______* * *_______

Napisz mi autorze wątku:
Dlaczego dałeś tytuł "SEKS W NIEBIE :o)" skoro interesuje Cię
dupczonko po zmartwychwstaniu, a więc na Ziemi?
Nowe ciała wcale nie muszą mieć kutasów i cipek tak jak
komputery nie mają.

Mt 22:33 Vulg "et audientes turbae mirabantur in doctrina eius"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mt 22:33 Bg "A usłyszawszy to lud, zdumiał się nad nauką jego."
Mt 22:33 Br "A rzesze, które to słyszały, były poruszone do głębi
Jego nauką."
Mt 22:33 BT "A tłumy, słysząc to, zdumiewały się nad Jego nauką."
Mt 22:33 Bw "A lud, który to słyszał, zdumiewał się nad nauką jego."
Mt 22:33 Bb "A gdy to ono zgromadzenie ludu słyszało, zdumiało się
dla nauki jego."
Mt 22:33 Bp "A tłumy usłyszawszy to były pełne podziwu dla Jego nauki."
Mt 22:33 NS "Słysząc to, tłumy były niezmiernie zdumione jego nauką."

Jesteś zdumiony, zdziwiony, poruszony, pełen podziwu, zszokowany,
wkurzony, wściekły?
Wyobrażasz sobie te wycia potępionych, które po zmartwychwstaniu
przechodzą piekło pożądania. Myśl o dupczeniu zawładnęła ich
światem, bo na oczach mają genitalia - ale żądze i popędy nie
znajdują zaspokojenia bo ich ciała nie mają punktów erotogennych...
auuuuu, auuuuuu hał, hał, hał auuuuu
słyszysz to? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa
Temat stary jak świat.