Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

1. Data: 2010-03-08 08:18:49

Temat: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tygodnik.onet.pl/35,0,42220,kobiety_feliksa,a
rtykul.html

Czyż to nie jest na swój sposób ... fascynujące ?

Jak myślicie - Ender ? Chiron ? Cbnet ? Iks ?

2. Data: 2010-03-08 09:31:41

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czerwony" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> http://tygodnik.onet.pl/35,0,42220,kobiety_feliksa,a
rtykul.html

> Czyż to nie jest na swój sposób ... fascynujące ?
>
> Jak myślicie - Ender ? Chiron ? Cbnet ? Iks ?

Jak się poświęci słusznej idei własne życie, to - poświęcić
cudze prawie zawsze będzie znacznie łatwiej. Zwłaszcza, jeśli
to cudze należy do takiego ch... co nie tylko nie chce sam
się poświęcić dla idei, ale jeszcze robi jej wbrew.

3. Data: 2010-03-08 11:12:17

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> Tekst był
blah blah blaah.

4. Data: 2010-03-08 11:13:39

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> Tekst był nudny
Acha, i zapomniałem jeszcze jedno:
blachara

5. Data: 2010-03-08 11:36:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redi, z całym szacunkiem, 3-słowa: sp*aj na drzewo.
Palancie. :)

PS: 4-y, sorry. ;)

--
CB

6. Data: 2010-03-08 12:16:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rtykul.html

> Czyż to nie jest na swój sposób ... fascynujące ?
>
> Jak myślicie - Ender ? Chiron ? Cbnet ? Iks ?
Przeczytałam to kilka dni temu i spodobało się bardzo.
Trzeba by tylko sprawdzić, czy ma odniesienie do realiów.

Mnie zastanowił swoisty strach przed kobietami? manipulowanie kobietami?
(fakt, że wolał je uwodzić słowem, niż wykorzystywać jak pan B. przykazał).
Czemu to przypisać?

7. Data: 2010-03-08 12:18:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czerwony napisał(a):
> U�ytkownik "Ender" <e...@n...net> napisa� w wiadomo�ci
> Acha, i zapomnia�em jeszcze jedno:
> blachara
A nie zauważyłeś , że Dzierżyński jest wychowywany na prowincji, a ci
z prowincji mają kompleks niższości tak otchłanny, że przede wszystkim
tacy jak pokazuje historia, najbardziej dostosowywali się do
stalinowskiego systemu, najbardziej okazywali się nie morderczy w
ramach tego systemu, największe donosicielstwo i zamordyzm kwitnie na
prowinncji. Oni w taki sposób rekompensują sobie kompleks niższości.
Wystarczy popatrzyć na Ikselkę, dla niej świat ma być taki jaka ona
jest, mam być taką patologią jaką ona jest, tak samo dzierżyński, tak
bardzo się sobą brzydził z kompleksu niższości, że szukał negacji
siebie jako osoby w komuniźmie, tak iks brzydzi się sobą i neguje
siebie w katolicyźmie, i ma tą manie wiejską której przeszkadza
wszystko co jej nie stanowi. Marksa sfałszowała właśnie prowincja
sowiecka, gdyż marks był dobrym człowiekiem i europejczykiem. Ten cały
zamordyzm bierze się z prowincji, dlatego iks widzi tylko dogmaty,
ludzi nie widzi, bo sama tak bardzo siebie się brzydzi i jest
najbardziej oddana nie religii, ale dogmatyce, tak samo jak
dzierżyński.

8. Data: 2010-03-08 14:23:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mógłbyś streścić "w dwóch zdaniach" co tam znowu czerwony
porzytargał jak zwykle "genialnego"?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Dobra, może i mógł napisać, sam już nie wiem.
Siedział w kiciu, a kobiety mogą naprawdę fascynować,
ale żeby tak platonicznie?
Tego jakoś nie mogę zrozumieć.
To jest co najmniej trochę dziwne.

9. Data: 2010-03-08 14:33:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą nieważne. :)
Cofam to pytanie.
Nie ma go.

--
CB

10. Data: 2010-03-08 14:39:55

Od: Ender <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> A mógłbyś streścić "w dwóch zdaniach" co tam znowu czerwony
> porzytargał jak zwykle "genialnego"?

Musiałem jeszcze raz przejrzeć ten artykuł.
Otóż jest w nim ukazane odrobinę tło dorastania Feliksa,
jego relację z kobietami z rodziny oraz emocjonalne relacje
korespondencyjne, bardzo uczuciowe relacje z innymi kobietami.
Czerwony nie zwrócił uwagi natomiast na to, że bardzo słabo i
nierzetelnie opisana została intymna aktywność Feliksa,
która przecież musiała mieć miejsce,
choć nawet i bez tego wszystko jednoznacznie wskazuje na to,
że Feliks tworzył i utrzymywał taki swój prywatny zapasik
emocjonalny w bezpiecznej odległości,
prawdopodobnie po to, aby nie zostać na lodzie
gdy się jemu niechcący noga powinęła przy obecnej partnerce.
Słowa które wypisywał dla utrzymania tego emocjonalnego zapasiku
były może nieco infantylne, ale sama idea może wcale nie taka głupia
i w dodatki wygląda na to, że działała dość sprawnie.
ENder

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa