Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [Sprostowanie OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 23:33, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

A nieobecni nie mają racji, c'nie?

Qra

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 00:25:35 +0100, Ender napisał(a):

> Ale na czas takich okazyjnych świat, czy Bożego Narodzenia
> milkły wszelkie spory, ludzie składali sobie życzenia i dzielili się
> opłatkiem, ponieważ łączyło ich coś więcej, niż dzieliły jakieś głupie
> kłótnie.
> Ponieważ to była rodzina, a nie jakaś farsa.

Dobry tekst do pewnego wątku na psd. Takiego, gdzie się na babcie i
teściowe wywala wszelkie żale, nastawia do nich źle dzieci itp.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Mar 2010 22:57:51 +0100, Ender napisał(a):

> PS pytanie pomocnicze, wymień chociaż jedną ze znanych tu kobiet,
> na której się ani razu tu jeszcze nie zawiodłeś ? ;-)

:-)

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa