Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia

301. Data: 2006-10-25 18:41:46

Temat: Re: Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> to byla od poczatku _aluzja_....... (mam ci wytlumaczyc co to slowo
> znaczy?

Teraz się aluzją tłumacz.

> ale o tym nie rozmawiamy.

Jak może być poziom interpretacji bez wypowiedzi?

> tak.

Ja też.

> moze byc.

Nie może.

302. Data: 2006-10-25 18:43:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Daruj sobie, bo robisz sie żałosna.

nie moge, inaczej nic nie trafi.

> I tak każdy widzi, kto czego nie
> rozumie.

zapewne.

> Jasne.

wreszcie!

> Ma.

nie ma.

> Mogę się z Tobą pobawić w przedszkole, jak tak bardzo Ci zależy.

ja juz od dluzszego czasu sie z toba bawie. czasami rozrywkowo jest pobyc
w przedszkolu.

iwon(K)a

303. Data: 2006-10-25 18:44:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> uwyzam twojego bo mam nadzieje, ze choc to zrozumiesz.

Daruj sobie, bo robisz sie żałosna. I tak każdy widzi, kto czego nie
rozumie.

> tu nie o pamiec chodzi.

Jasne.

> nie ma.

Ma.

Mogę się z Tobą pobawić w przedszkole, jak tak bardzo Ci zależy.
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

304. Data: 2006-10-25 20:07:36

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma.

codziennie do 23 stycznia 2017 dialog trwal...

"> ma

nie ma

>osiol

ty jestes osiol"

i tak bylo do lata 2023 kiedy nagle...

">a moze masz racje? Przemyslalam - masz racje!

nie mam! Ty masz racje!

>oslem bylam

nie,to ja oslami"

w 2026 (wczesna wiosna) wynaleziono miksture niesmiertelnosci i nie pytajcie
mnie co bylo w 7021 ;) ale z tego co mowiono ktos cos... czy tez odwrotnie.

:)

Podobno 25 pazdzienika 2006 ktos podrzucil na newsach pomysl rozwiazania
sporu poprzez zapasy w kisielu organizowane w fabryce mielonki, gdzie jurry
by sie skladalo z wojownikow mowiacych 'nii' wtedy go zbluzgano (i slusznie)
jako meskie szowinistyczne prosie...

A ja Was tylko "prosie" ;)

Kri Z

305. Data: 2006-10-26 13:30:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> alez oczywiscie. dla mnie sie pograzasz, ale to czy glebiej czy nie
> to nie nam oceniac.

Akurat na Twojej opinii to mi najmniej zależy.

> a u ciebie btak logiki- kompletnie.

ROTFL - i kto to mówi.

> tak. ale jakos autorytetm dla mnie nie jestes.

Nie pretenduję. Ale cieszę się, że jednak zrozumiałaś.

> tak ci sie tylko wydaje. z czasem dostrzezesz i kaganek i oswiate.
> badz cierpliwa.

Na pewno oświeci mnie ktoś, kto olewa gramatykę, ortografię,
interpunkcję i dyskutanta.

306. Data: 2006-10-26 13:34:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> nie tlumacze sie. po prostu nie zalapalas od _poczatku_ i dosc
> dlugo ci zajelo widze zrozumienie (bo domyslam sie, ze w koncu
> zalapalas)

Bo wiesz, ja zakładam, że jak ktoś coś mówi, to wie co mówi, a nie mówi,
co wie. A jak Ty odpowiadasz na pytanie, czy znasz przypowiesć o ośle,
pytaniem, czy ja znam o dwóch, to ja chętnie poznam. Nie zakładam
dyskusji z przedszkolakiem.

> ja o niebie ty o chlebie. pomoge nie rozmawaiamy
> o _poziomie_ moich_ wypowiedzi.

A może o poziomie moich interpretacji? To wybacz - jednego bez drugiego
się nie da.

> moze.

Nie może.*

* ja mam czas, mogę sie pobawić.

307. Data: 2006-10-26 13:36:21

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> nie moge, inaczej nic nie trafi.

Tak sobie to tłumacz.

> zapewne.

Ja tam wątpliwości co do tego nie mam.

> wreszcie!

Cos Cię w łydkę użarło.

> nie ma.

Ma.

> ja juz od dluzszego czasu sie z toba bawie. czasami rozrywkowo jest
> pobyc w przedszkolu.

Pora zabierać zabawki do swojej piaskownicy.

308. Data: 2006-10-26 16:35:34

Od: "iosellin" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

locke <l...@p...wiggin.com> napisał(a):

> Nie wiem, na czym miałaby polegać trudność tej sprawy.

Zapewne na tym, ze dziecko poczete i urodzone w trakcie malzenstwa defaultowo
ma przypisane jako rodzicow oboje malzonkow. W przypadku in vitro i
anonimowego dawcy, zdaje sie ze prawnie ojcem jest maz tej pani. Ale to lepiej
niech jakis sie prawnik wypowie :)

To tyle co do tematu, a poza nim: ta grupa niestety jest strasznie zaspamowana
przez posty osob typu Iwon(k)a (cos kolo setki kompletnie nic nie wnoszacych
do tematu postow, w ktorych autorka jedynie probuje miec "ostatnie slowo") i
posty osob podejmujacych bezsensowna dyskusje.

pzdr.,
ios.

309. Data: 2006-10-26 21:03:52

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iosellin" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do tematu postow, w ktorych autorka jedynie probuje miec "ostatnie slowo")
> posty osob podejmujacych bezsensowna dyskusje.

Witaj :)

Masz racje. Malzonek (plci meskiej) musi wykazac, zaprzeczajac, ze nie mogl
byc ojcem dziecka, a i to czasami nie wystarczy. Takie nasze prawo,
niestety.
Co do iwon(k)i - wiesz jako osoba z "nostryfikacja na dzikim zachodzie" i
pelnymi rekoma roboty, jako genialny dentysta z wlasna praktyka,
inteligencja siegajaca zenitu, przy zwinnosci nieopisanej wrecz, potrafi
borowac zeby jedna reka, a druga odpowiadac "merytorycznie" na maile,
czyniac to z kultura, przy zachowaniu zasad ortografii i gramatyki. Ot taka
jest iwon(k)a.

Pozdrawiam

Kri Z

310. Data: 2006-12-01 15:39:06

Od: "KRZYZAK" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> każdego wieczora, ale możemy to robić właśnie dlatego, że sobie ufamy.
> Wyeliminowaliśmy po wielu latach ze związku owo 'moje',

Napisz jeszcze do kompletu, ze potrafisz dotknac nosem do wlasnego
lokcia i kichnac z otwartymi oczami :)))

Metody wpływu na bliskich
czytaliście? Mnie rozbroiło
Żałoba a wesele
Niskorosłość leczenie hormonen wzrostu