Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia

311. Data: 2006-12-01 19:18:55

Temat: Re: Wyrzeka się dziecka, żona użyła obcego nasienia
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KRZYZAK wrote:

> Napisz jeszcze do kompletu, ze potrafisz dotknac nosem do wlasnego
> lokcia i kichnac z otwartymi oczami :)))

A co jest trudnego w kichaniu z otwartymi oczami?

Pzdr
Paweł

312. Data: 2006-12-01 20:35:57

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 <b...@p...onet.pl> napisali:

> A co jest trudnego w kichaniu z otwartymi oczami?

Sprobuj, to zobaczysz.

. KRZYZAK .
. Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
.......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

313. Data: 2006-12-02 00:16:40

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski wrote:

> Sprobuj, to zobaczysz.

Nie musze próbować. Tak się da kichać, bo to robię. Jak nie potrafisz, łatwo
się nauczyć...

Pzdr
Paweł

314. Data: 2006-12-02 23:15:20

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 <b...@p...onet.pl> napisali:

> Nie musze próbować. Tak się da kichać, bo to robię. Jak nie potrafisz, łatwo
> się nauczyć...

Tylko Ci sie tak wydaje. Latwo sprawdzic:)

315. Data: 2006-12-03 06:58:53

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski wrote:

> Tylko Ci sie tak wydaje. Latwo sprawdzic:)

Sam sobie sprawdzaj, wiem co umiem, za ułomności innych nie odpowiadam...

Pzdr
Paweł

Metody wpływu na bliskich
czytaliście? Mnie rozbroiło