Re: Wyrzucony pracownik IKEA

Data: 2019-07-19 01:06:28
Temat: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 17:44:45 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:

> Gdyby byl lepiej wyksztalcony, to moze rozszerzylby kodeks biblijny na
> inne dziedziny. Ciekaw jestem, ile osob by tam podpadlo?

> złorzeczył ojcu lub matce, ściągnął śmierć na siebie1.

złorzeczyć, a wychwalać ojcostwo za okradanie siebie, to dwie różne sprawy.
pokazać, żeby coś zrozumieli matkowie, ojcowie, synowie, córkowie,
to insza inszość.

> 10 Ktokolwiek cudzołoży z żoną bliźniego, będzie ukarany śmiercią i
> cudzołożnik, i cudzołożnica.

nikt za to ukarany śmiercią wieczną nie będzie. i choć cudzołożyć się nie powinno, to
jednak z miłością nic nie jest w stanie wygrać, prócz zwykłej dobroci.

> 11 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z żoną swojego ojca, odsłania nagość
> ojca: będą ukarani śmiercią oboje, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.
> 12 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z synową, będzie razem z nią ukarany
> śmiercią: popełnili sromotę, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.

ojejku; ale ci dawni mieli porypane "stosunki".

> 13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z
> kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę
> śmierć na siebie ściągnęli.

można się pedalić, ale nie można wychwalać tego w marszach czy domagać się
równouprawnień na szczeblu przywilejów.
to są wszystko rzeczy oczywiste i naturalne.

na resztę, tak jak i na powyższe, bez sensu było odpowiadać, bo wszystko widome.

pozdrawiam wierzących i niewierzących, prawdziwych i "nieprawdziwych" ludzi,
członków społeczeństwa i wszystkie istoty dobrej woli najbardziej.

jacek