Wyrzynarka Toya "Power up"

1. Data: 2004-02-10 17:44:15

Temat: Wyrzynarka Toya "Power up"
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Grupowiczów miał w rękach to urządzenie? Jakie wrażenia? Mam
na myśli sprzęt o mocy 600 W dostępny obecnie w sieci TESCO.
Piotr

1. Data: 2004-02-10 19:29:51

Temat: Re: Wyrzynarka Toya "Power up"
Od: "Mack" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

młotek toya - rozpadł sie po 2-3 uderzeniach,
toya to taka baaardzo supermarketowa jakość,
czyli niska

--
>M<
{coś jak małe m, tylko że duże i ze skrzydełkami}

1. Data: 2004-02-10 19:35:14

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mack wrote:
> toya to taka baaardzo supermarketowa jako??,
> czyli niska

Co do tego nie mam wątpliwości, ale kupiłem kiedyś wiertarkę i działa do
dziś. Parę dziur w betonie nią zrobiłem.
Piotr

1. Data: 2004-02-11 06:43:14

Od: "McPluto" <r...@p...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Grupowiczów miał w rękach to urządzenie? Jakie wrażenia? Mam
> na myśli sprzęt o mocy 600 W dostępny obecnie w sieci TESCO.

"Sprzęt" o trwałości proporcjonalnej do ceny... dla hobbystów - nie do pracy...

Robs...

1. Data: 2004-02-11 07:30:31

Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś z Grupowiczów miał w rękach to urządzenie? Jakie wrażenia? Mam
> na myśli sprzęt o mocy 600 W dostępny obecnie w sieci TESCO.

IMO poszukaj raczej Topexa
Mowia ze to to samo - cena z reszta podobna
Ja w kazdym razie mam wiertarke, wyrzynarke i tasmowke topeksa. Uwazam ze to
rewelacja w stosunku do ceny.
Najdluzsze doswiadczenie z tasmowka topexa. Wyszlifowalem za jej pomoca (do
czystego drewna) 30 m2 starej podlogi pokrytej 3 warstwami farby, drzwi,
wykonczylem lozko i 2 szafy. Zaznaczam ze dziala do teraz a cena zwrocila
sie wielokrotnie.
Jezeli ktos uwaza ze za takie sobie hobbystyczne zajecie to niech placi 10
razy wiecej za "firmowa maszynke". Mi wystarczy amatorska zabawka :-)
Wiertarke tez mam dosc dlugo i zlego slowa nie moge o niej powiedziec i juz
nawet nie bede liczyl godzin jej pracy...
Wyrzynarke mam od niedawna (jakies 3 miesiace) ale tez polecam i mysle ze
mnie nie zawiedzie. Topex ma ich chyba 3 rodzaje - ja wzialem te srednia (ok
70 zł) ale kup sobie dobre noze (np Bosh-a) te topexa nie sa jednak
najlepszej jakosci.
Zycze milej pracy
Pozdrawiam
Crik

1. Data: 2004-02-11 10:38:21

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Crik wrote:
> IMO poszukaj raczej Topexa
> Mowia ze to to samo - cena z reszta podobna

Topex, Toya, Pegasus itd. to tylko marki. Wszystko robią Kitajcy - chyba
z resztą ci sami. Są jednak różnice pomiędzy konkretnymi modelami.
Dlatego zapytałem o konkretny model.

> Wiertarke tez mam dosc dlugo i zlego slowa nie moge o niej powiedziec i juz
> nawet nie bede liczyl godzin jej pracy...

Ja też. W sklepie przebierałem, by wrać egz. z małymi luzami. Po
pierwszej dziurze w betonie - okazało się, że niepotrzebnie. Ale mimo to
sprzęt działa - sięgam po niego parę razy w miesiącu.

> Wyrzynarke mam od niedawna (jakies 3 miesiace) ale tez polecam i mysle ze
> mnie nie zawiedzie. Topex ma ich chyba 3 rodzaje - ja wzialem te srednia (ok
> 70 z^(3))

Jakiej mocy?

> ale kup sobie dobre noze (np Bosh-a) te topexa nie sa jednak
> najlepszej jakosci.

Jaki rodzaj trzonka? Z wcięciem na czubku?
Piotr

1. Data: 2004-02-13 16:14:17

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak czy inaczej jeżeli wyrzynarka, to tylko z wahadłowym podcinaniem, takie
tanie też są, widziałem chociażby w Selgros.
JaC

Panele
kuoię poczciwą "FRANIĘ"
antykorozyjne farby zewnętrzne