Wysiłek a ból w okolicach serca.

1. Data: 2002-08-14 13:33:49

Temat: Wysiłek a ból w okolicach serca.
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie zwiazane z wysilkiem i bolem w okolicach serca. Otoz przy dluzszym
bieganie pojawia sie u mnie cos w rodzaju kolki w lewej czesci klatki
piersiowej. Kolki, gdyz bol ten po jakims czasie ustaje a nastepnie czasami,
nie zawsze, pojawia sie podczas dalszego biegu. w ustapieniu dolegliwosci
pomaga np: glebsze oddychanie lub przechodzi samoistnie. Rzadko tego typu kolka
pojawia u mnie przy jezdzie na rowerze lub plywaniu. Czy moze to byc cos
powaznego i czy przy wystepwaniu takiego bolu nalezy bezwlocznie przerwac bieg,
czy mozna go kontynuowac?
Pozdrawiam.

2. Data: 2002-08-14 17:19:21

Temat: Re: Wysiłek a ból w okolicach serca.
Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam cię otóż ja też mam taki sam problem.jednak mnie bolibez powodu tzn.
idę sobie lub siedzę -jak mnie złapie to nie mogę oddychać głęboko bo boli
jeszcze bardziej ,muszę oddychać powoli i płytko.

Pozdrawiam-Edyta

3. Data: 2002-08-14 20:49:02

Od: "chris" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powaznego i czy przy wystepwaniu takiego bolu nalezy bezwlocznie przerwac

Opis bolu nie jest charakterystyczny dla bolu wiencowego.

Re: dr n. med. PL>D
pomieszczenie bez wentylacji a zdrowie
kurs masażu?
olej z watroby rekina