Re: dr n. med. PL>D

1. Data: 2002-08-14 13:13:48

Temat: Re: dr n. med. PL>D
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> [...]
> dr med. (a właściwie - Dr. med. - w niemieckim) - znaczy - chyba muszę
> wszystkich zainteresowanych przeprosić, bo to co było kolokwializmem na jednej
> uczelni, jawiło się dla mnie ogólną zasadą.
> Tym nie mniej podtrzymuję obserwację, że doktoranci kliniczni wyżej noszą głowy
> (nosy) niż ci "laboratoryjni", choc przecież nieczęsto mają rację...
> T.
>
> PS. Może więc dr nauk wziął się z chęci odróżnienia od "zwykłych" doktorów, co
> to często nawet i błogosławieństw specjalizacji nie zaznali?

Spotkalem doktoraty z medycyny jako dr med. i dr n.med.
podobnie doktoraty z nauk przywodniczych.
Wlasciwa jest grupa pl.sci.medycyna.

Chociaz widzialem wizytowke spolki, ktorej prezesem byla Pani dr
stomatologii (lekarz) i na wizytowce podpisywala sie jako
Dr XXXXXXXXX.
Nie mowiac juz o tym, ze kiedys w Czechach studia konczylo sie uzyskujac
od razu tytul doktora (nie lekarza).

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

2. Data: 2002-08-14 18:20:27

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:15484-
1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl

> [...]

> fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
> Setting 3D holograms generating 4D-space environments.

a ja widziałem błazna który się podpisywał jakimiś bredniami o 3d
hologramach i innych rzeczach o kótórych nie miał pojęcia
co gorsza... on w to wierzył ;)
http://www.raf256.com/abuse

--
Rafał 'Raf256' Maj