Wysokosc alimentow?

1. Data: 2002-12-09 20:58:46

Temat: Wysokosc alimentow?
Od: "Anna" <a...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wraz z drugim mezem wychowuje dwoje dzieci w wieku 10 i 13 lat do tej pory
otrzymywalam 400 zl alimentow.
W praktyce na jakie alimenty moge liczyc w sadzie jesli ojciec dzieci
zarabia 3500 na reke?

2. Data: 2002-12-09 22:00:13

Temat: Re: Wysokosc alimentow?
Od: "sqrczak" <j...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wraz z drugim mezem wychowuje dwoje dzieci w wieku 10 i 13 lat do tej
> pory otrzymywalam 400 zl alimentow.
> W praktyce na jakie alimenty moge liczyc w sadzie jesli ojciec dzieci
> zarabia 3500 na reke?

K@#$%$a

ja nie zarabiam nic i na 4,5 rocznego syna płacę 350
gdzie tu sprawiedliwość ...

3. Data: 2002-12-09 22:06:09

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <at30at$cjb$1@news.tpi.pl> Anna napisał(a):

> Wraz z drugim mezem wychowuje dwoje dzieci w wieku 10 i 13 lat do tej pory
> otrzymywalam 400 zl alimentow.
> W praktyce na jakie alimenty moge liczyc w sadzie jesli ojciec dzieci
> zarabia 3500 na reke?

Hmmm, a co cie interesuje ile on zarabia....? czy potrzeby dzieci
uzaleznione sa od telgo ile zarabia twoj ex-malzonek...?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-12-09 22:12:43

Od: "Anna" <a...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie oczywiscie ze nie , ale chcialabym by w realnej wysokosci partycypowal w
kosztach utrzymania dzieci!

5. Data: 2002-12-10 11:59:45

Od: "PelAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <w...@r...kgb> napisał w wiadomości

> Hmmm, a co cie interesuje ile on zarabia....? czy potrzeby dzieci
> uzaleznione sa od telgo ile zarabia twoj ex-malzonek...?

Polskie prawo mowi, ze dzieci maja prawo do zycia na takim samym poziomie
materialnym jak ich rodzice, tak wiec wysokosc zarobkow rodzicow ma
znaczenie.
Pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2002-12-10 12:04:46

Od: "jpiw" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wraz z drugim mezem wychowuje dwoje dzieci w wieku 10 i 13 lat do tej pory
> otrzymywalam 400 zl alimentow.
> W praktyce na jakie alimenty moge liczyc w sadzie jesli ojciec dzieci
> zarabia 3500 na reke?

Wydaje mi się, że źle podchodzisz do sprawy. Policz ile wydałaś na utrzamnie
dzieci np. w ciągu ostatniego roku, uwzględnij wkład własny (pranie,
sprzątanie, gotowanie itp.), przedstaw wyliczenie b. mężowi i poproś go aby
i on policzył swoje wydatki na dzieci: np. prezenty, wyjazdy z dziećmi na
wakacje, inne. Z tego wyliczenia wyjdzie Ci suma, której powinnaś żądać.
Natomiast jeśli interesuje Cię tylko ile możesz z byłego męża wycisnąć to
zwróć się na pl.soc.prawo

pozdrawiam
Jacek

7. Data: 2002-12-10 12:07:00

Od: "PelAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@0...pl> napisał w wiadomości
> Wraz z drugim mezem wychowuje dwoje dzieci w wieku 10 i 13 lat do tej pory
> otrzymywalam 400 zl alimentow.
> W praktyce na jakie alimenty moge liczyc w sadzie jesli ojciec dzieci
> zarabia 3500 na reke?

Powinnas sie ubiegac o alimenty okreslone przez procent zarobkow eksia.
Proponuje zaczac od 50 %, nie mniej niz .... Na ile mozesz liczyc zalezy od
sedziego i od okolicznosci, np. czy eksio jest w zwiazku, czy jego polowica
pracuje, czy ma inne dzieci, jaka jest Wasza sytuacja materialna, tak wiec
trudno okreslic ile uda Ci sie wywalczyc. Ja na jedno dziecko biore 20 %,
ale znam osoby, ktorym zasadzono wiecej.
Pozdrawiam i powodzenia w sadzie
Agnieszka

8. Data: 2002-12-10 12:17:53

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sqrczak" <j...@S...pl> napisał

> ja nie zarabiam nic i na 4,5 rocznego syna płacę 350
> gdzie tu sprawiedliwość ...

To znaczy _za_dużo_ płacisz ?
Bo nie zarabisz (?) .... czy bo to Twój syn ?

Czy tamten maluch też ma swoją stonkę www ?

Pozdrawiam
MOLNARka

9. Data: 2002-12-10 12:38:10

Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy _za_dużo_ płacisz ?
> Bo nie zarabisz (?) .... czy bo to Twój syn ?
>
> Czy tamten maluch też ma swoją stonkę www ?

ze tak powiem - nie twoja sprawa

10. Data: 2002-12-10 12:52:10

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał

> ze tak powiem - nie twoja sprawa

Oczywiście ;-) Wycofuje pytanie *

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. * oglądasz czasem amerykańskie filmy prawnicze ?

przemoc w rodzinie
test
jak witacie codziennie swoja II polowe?
Przykazania dla męża i żony