,,Wyszczepieni" z kowidem.

11. Data: 2022-07-20 20:34:42

Temat: Re: „Wyszczepieni” z kowidem.
Od: flyer <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Kilkoro moich "wyszczepionych" (nawet dwie czy trzy osoby wyszprycowane 4-ą
> dawką!) bliższych i dalszych znajomych i rodziny ma kowid, a wiem to od
> nich samych, bo są tak strasznie tym zestrachani, że sami o tym mówią w
> rozmowach telefonicznych 𼤔
> Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny obecnie nie choruje.

Wpadłem zobaczyć co słychać i jak widzę stare nudy. ;> No więc, nie
zaczyna się zdania od "no więc", XLko pracuję w gromadzie około 100
osób, w większości zaszczepionych 1/2 dawkami, a w dużej części nawet i
3 dawką. Oczywiście o żadnym dystansie społecznym czy maseczkach nie
było mowy. W trakcie niedawnej i niesławnej pandemii w tej gromadce
zdarzyło się może kilka przypadków zachorowań, żaden przypadek nie
zakończył się śmiercią czy hospitalizacją, w jednym przypadku była
czasowa utrata smaku. Obecnie NIKT z tych ludzi nie zachorował, więc z
tego swojego fake newsa możesz sobie zrobić samolocik z papieru albo
innego słonika. ;>

Pzdr Fly

12. Data: 2022-07-20 22:02:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oflyer <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> zakończył się śmiercią czy hospitalizacją, w jednym przypadku była
> czasowa utrata smaku. Obecnie NIKT z tych ludzi nie zachorował

Mówisz? LOL

> więc z
> tego swojego fake newsa możesz sobie zrobić samolocik z papieru albo
> innego słonika. ;>

Bo twój faknius lepszy?

> Pzdr Fly

Nie pozdrawiam w odpowiedzi, bo nie jestem kłamczuchą - nie pozdrawiam
osób, które mnie obrażają.

Tobie i innym lemingom twego pokroju ,,już za chwileczkę, już za momęcik"
znowu sanitaryści na służbie karteli farmaceutycznych dokończą dwuletnie
robienie papki z mózgu, wmówią każdy zaplanowany szajs, nadal będziesz
wodzony za nos, jak dotychczas, i to jeszcze sam ten nos z lubością
będziesz nadstawiał... To jest żałosne. Ale widać lemingi tak muszą.
https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/830
8620,koronawirus-dane-o-hospitalizacji-szczepionka.h
tml

--
XL
Polish Lvov forever!

13. Data: 2022-07-20 22:27:24

Od: flyer <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Mówisz? LOL

Mówię

> Bo twój faknius lepszy?

Nie, bo szczepię się na grypę co roku, tudzież czasami na tężec i WZW A,
więc jestem przyzwyczajony do szczepionek - zapewne większość z
antycovidowców nie przyjmuje żadnych szczepionek i fakt, że ktoś ich
próbuje "zmusić" do zaszczepienia się na COVID, wywołuje u nich paniczną
reakcję. Ale w tym miejscu zamiast wymyślać teorie nt. tego, dlaczego
szczepionki na COVID są złe, lepiej po prostu się przyznać, że taka
osoba boi się szczepionek jako takich.

> [...]
> https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/830
8620,koronawirus-dane-o-hospitalizacji-szczepionka.h

No nie wiem - wg antycovidowych plotek mam już wszczepionego chipa, a za
rok umrę "na szczepionkę", no w sumie już zacząłem umierać, bo to proces
- w moim wypadku prędzej z przepicia, na udar lub na serce, jak dalej
będę robił życiowe, absolutnie niewytłumaczalne, no chyba że wpływem
C2H5OH, głupoty. ;>

Mimo wszystko pozdrawiam, ale [tu pozwolę sobie bezczelnie wykorzystać
opinie innych osób o mnie ;>] jestem psychopatycznym manipulatorem, więc
sama rozumiesz. ;>

Fly

14. Data: 2022-07-21 09:37:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flyer <f...@o...pl> wrote:

> Mówię

> Nie, bo szczepię się na grypę co roku,

Tę z roku poprzedzajecego albo i starszą?
?

> tudzież czasami na tężec i WZW A,

Bardzo ładnie.

> [...]
> reakcję. Ale w tym miejscu zamiast wymyślać teorie nt. tego, dlaczego
> szczepionki na COVID są złe, lepiej po prostu się przyznać, że taka

Każdy psychopatyczny lub zmanipulowany człowiek z telewizorkiem zamiast
głowy tak sobie ,,racjonalizuje" swoje wyobrażenie ,,antyszczepionkowca".

Powściągliwość przed ZBYTNIM ZAUFANIEM do tych, ktorzy nagle, bezzasadnie
(bo bez badań) i na siłę chcą robić ludziom dobrze jakimś cudownym
produktem, jest prawidłowym odruchem, świadczącym o racjonalności myślenia
i oceny rzeczywistości.

Ja i moje dzieci mamy KOMPLET SENSOWNYCH=PRZEBADANYCH=SPRAWDZONYCH I
OKREŚLONYCH USTAWOWYM OBOWIĄZKIEM szczepień. Podobnie mają inni
,,antyszczepionkowcy". A tego kiwidogówna nikt tam jeszcze nie umieścił i
nie umieści i nikt za nie nie chce brać odpowiedzialności. Pomyśl,
dlaczego.
Dlatego jest to produkt tylko dla ludzi pozbawionych instynktu
samozachowawczego i o spranych propagandą mózgach, wierzących, że tu chodzi
o ich ,,dobro" i ,,bezpieczeństwo". A że takich naiwniaków jest fifty-fifty w
populacji, to ta ilość i tak wystarczy, aby kartele szprycownicze sobie na
ich głupocie zarobiły.

8620,koronawirus-dane-o-hospitalizacji-szczepionka.h
tml

> No nie wiem - wg antycovidowych plotek mam już wszczepionego chipa,

Skoro słuchasz plotek, to jest wyłącznie twój problem.

> a za
> rok umrę "na szczepionkę",

A może za minutę na zakrzepicę aorty? Albo za 5 lat na raka. Lub galopujące
otępienie starcze. Lub inne możliwości, jak sanitaryści zawsze powiedzą pre
facto i post factum, ,, w żaden sposób niezwiązane ze szczepionką na
kowid".?

> [...]
>
> Mimo wszystko pozdrawiam, ale [tu pozwolę sobie bezczelnie wykorzystać
> opinie innych osób o mnie ;>] jestem psychopatycznym

A tam. Tylko naiwnym. Te ,,inne osoby" po prostu chciały być uprzejme.

> manipulatorem

LOL, nie pochlebiaj sobie. Ty jesteś tylko biednym, naiwnym, MANIPULOWANYM
lemingiem, który pozwoli sobie wstrzykiwać jeszcze dużo-dużo
niewiadomoczego, bez niczyjej odpowiedzialności poza własną.

, więc
> sama rozumiesz. ;>

Niom. Widzę tu DUŻO-DUŻO C2H5OH.

> Fly

Koniec rozmowy.

--
XL
Polish Lvov forever!

15. Data: 2022-08-07 09:35:43

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2022 o 18:17, XL pisze:

> [...]
> nowotworowymi i innymi. Lekarze nie przyjmowali pacjentów i nie prowadzono
> badań diagnostycznych.  Były okresy, gdy brakowało ratujących życie leków.
>
> Ponieważ statystyki dotyczące pandemii są fałszowane, nie wiadomo, jaki
> procent zgonów był skutkiem zarażenia koronawirusem a jaki wynikał z innych
> przyczyn.  Audyty przeprowadzone w kilku klinikach w USA ujawniły, że
> koronawirus był bezpośrednią przyczyną tylko ok. 6% zgonów ,,covidowych".
> Wiemy, że ponad 90% osób zarażonych koronawirusem zdrowieje, lub nie
> rozwija żadnych objawów choroby, a śmiertelność w stosunku do zachorowań
  Według WHO na świecie
> [...]
> znamiona strasznej pandemii.  I porównajmy dane covidowe ze statystyką
> umieralności na świecie.  Rocznie umiera ok. 50 milionów osób, co wynosi
> 0,75% populacji ( https://ourworldindata.org/births-and-deaths ). Zgony
> ,,covidowe" (0,02% populacji) stanowią więc znikomą część wszystkich
> rocznych zgonów.
> Według WHO, podczas ,,pandemii świńskiej grypy" H1N1 (2009 r.) zmarło na
> świecie ok. 18 400 osób - znacznie mniej niż w innych latach z powodu grypy
> sezonowej. Wg. statystyk śmiertelność od covida jest ok. 100 razy większa
ide-fatality-rate-of-major-virus-outbreaks-in-the-la
st-50-years/ ),
> [...]
> firmy Pfizer-BioNTech oraz Moderna na bazie mRNA wirusa.  W opracowaniu są
> jeszcze szczepionki firm AstraZeneca i Janssen. Każda dawka szczepionki
> Pfizera  zawiera 30 mikrogramów genetycznie zmodyfikowanego RNA (modRNA)
> kodującego kolcową glikoproteinę (S/spike) SARS-CoV-2, która pomaga
> wirusowi przymocować się do komórek i atakować je.  Wirusowy RNA (bardzo
> nietrwały) znajduje się w otoczce lipidowej w postaci nanocząstek o
> składzie:
> (4-hydroxybutyl)-azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2
-hexyldecanoate),
> [...]
> zapalenie mózgu i opon mózgowych, zapalenie mięśnia sercowego i rdzenia
> kręgowego, udar.  U niektórych zaszczepionych osób pojawiło się porażenie
> Bella (nerwu twarzowego). Nie wiadomo jak te szczepionki wpływają na
> płodność, jak reagują z innymi lekami i szczepionkami. Nie wolno ich
> podawać osobom poniżej 16 r. życia ani tym z osłabioną odpornością,
> chorobami alergicznymi, zakrzepowymi, kobietom w ciąży oraz ją planującym.
>   Sam proces zatwierdzenia przez FDA szczepionki Pfizera był sterowany
> przez osoby obciążone konfliktami interesów
a-approved-pfizer-covid-vaccine-warp-speed/ ).
> Fakt, że ani producenci, ani agencje zatwierdzające leki, ani MZ zdrowia
> nie biorą odpowiedzialności za bezpieczeństwo i skuteczność tych
> szczepionek stanowi czerwoną flagę.  Producenci wiedzą, jak są groźne, bo
> na całym świecie kupili sobie immunitet prawny, który zdejmuje z nich
> wszelką odpowiedzialność za okaleczenia i zgony spowodowane ich
> produktami.  Politycy, którzy wymuszają przyjmowanie tych szczepień, też
> umywają ręce od odpowiedzialności za wyrządzone szkody. ,,
>
> Całość tu:
>
> https://stopnop.com.pl/majewska/

A niektórzy twierdzą że ludzkość ewoluuje, najbardziej w inteligencje
podnosząc jej poziom i że na skutek edukacji robi się coraz bardziej
samodzielna i oczywiście mądrzejsza. Tymczasem sprawa wygląda tak że
celebrycka banda i ich mentorzy mają tylko większe możliwości do tego
aby utrzymywać ludzi w ciemnocie.

16. Data: 2022-08-07 09:39:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> samodzielna i oczywiście mądrzejsza. Tymczasem sprawa wygląda tak że
> celebrycka banda i ich mentorzy mają tylko większe możliwości do tego

Ano.

--
XL
Polish Lvov forever!