,,Wyszczepieni" z kowidem.

1. Data: 2022-07-18 12:44:47

Temat: ,,Wyszczepieni" z kowidem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilkoro moich ,,wyszczepionych" (nawet dwie czy trzy osoby wyszprycowane 4-ą
dawką!) bliższych i dalszych znajomych i rodziny ma kowid, a wiem to od
nich samych, bo są tak strasznie tym zestrachani, że sami o tym mówią w
rozmowach telefonicznych ?
Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny obecnie nie choruje.

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-07-19 09:50:11

Temat: Re: ,,Wyszczepieni" z kowidem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> rozmowach telefonicznych ?
> Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny

O KIM WIEM, ŻE PRZECHOROWAŁ KOWIDA

>obecnie nie choruje.

Ja TEŻ przechorowałam. Mąż też, ale bezobjawowo. Tzn. ja wskutek kowida
miałam gorączkę i ciężkie zapalenie płuc (wykryte przez Bodnara osłuchowo)
bez żadnych typowych jego objawów, jak kaszel czy duszność), a dwa tygodnie
wcześniej mąż i ja równocześnie co do dnia odczuliśmy kilkudniowe sensacje
smakowe - niemal wszystkie produkty były pieruńsko słone - i równocześnie u
obojga one zanikły.

Dla Ewki-niedowiarka:

W szczegółowej rozmowie z lekarzem przy okazji badań, przed niecałym
tygodniem, zostaliśmy przez niego utwierdzeni w przekonaniu, że ta
,,słoność" była ewidentnym objawem kowida, który niedługo potem u mnie
spowodował zapalenie płuc. Ta sprawa jest ewidentna i bezdyskusyjna.

--
XL
Polish Lvov forever!

3. Data: 2022-07-19 12:56:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2022 o 09:50, XL pisze:

> [...]
> ,,słoność" była ewidentnym objawem kowida, który niedługo potem u mnie
> spowodował zapalenie płuc. Ta sprawa jest ewidentna i bezdyskusyjna.

Powinnaś to opatentować jako "test post factum". I zrobić dużą karierę w
medycynie.

LOL

--
Ewa

4. Data: 2022-07-19 16:37:36

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2022 o 12:44, XL pisze:
> [...]
> rozmowach telefonicznych ?
> Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny obecnie nie choruje.

Trochę późno wysłali do ciebie wytyczne.
Musisz być bardzo nisko w hierarchii.
Te brednie, że niby tylko zaszczepieni teraz chorują, krążą już od
jakiegoś czasu.
No i oczywiście w/g tego samego schematu co wszystkie poprzednie fejkowe
przekazy: mam córkę, która..., mój/kilkoro sąsiad/znajomy...,
rozmawiałam osobiście...
Zero inwencji twórczej. Tak to się już "oklepało", że jest głównie
powodem do żartów i nikogo normalnego takimi tekstami do sekty już nie
wciągniecie.
Kłamać też trzeba umieć.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

5. Data: 2022-07-20 00:45:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ,,słoność" była ewidentnym objawem kowida, który niedługo potem u mnie
> spowodował zapalenie płuc. Ta sprawa jest ewidentna i bezdyskusyjna.

Ponadto - prawie wszyscy moi ,,wyszczepieni" znajomi i rodzina ostatnio
prawie non stop są zakatarzeni, podziębieni itd., kilka osób wciąż narzeka
na zatoki. A jest ŚRODEK LATA ?
Nawet w naszym klubie połowa osób zapruta. Na ostatniej wycieczce po
Kielcach tylko nieszprycowani byli w pełni zdrowia. Reszta smarka i kicha.

--
XL
Polish Lvov forever!

6. Data: 2022-07-20 00:50:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Nawet w naszym klubie połowa osób zapruta. Na ostatniej wycieczce po
> Kielcach tylko nieszprycowani byli w pełni zdrowia. Reszta smarka i kicha.

Jedną taką parę wieźliśmy na wycieczkę naszym samochodem - nie uprzedzili
nas, że ZNOWU są przeziębieni i kaszlą. Byliśmy źli.
No ale oni od maja tak mają, że co drugi tydzień infekcja. Gdy umawialiśmy
się na transport, nic im chwilowo nie było, a po kilku dniach znowu chorzy.

Nam po tej wspólnej jeździe w zamkniętej przestrzeni nic nie jest, tamci
nadal chodzą jak cienie.

--
XL
Polish Lvov forever!

7. Data: 2022-07-20 09:05:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> rozmowach telefonicznych ?
> Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny obecnie nie choruje.

Ale o takim ogólnie występującym zjawisku wśród zaszprycowanych (przed
którym ostrzegała przecież znienawidzona dr Maria Majewska) oczywiście
żadne media ani czynniki sanitarne nawet słowem nie wspomną.

PS. Poczwórnie zaszprycowana kowidododatnia znajoma, po osłuchaniu przez
lekarza, ma stwierdzone zapalenie płuc. Przed chwilą dzwoniła, że nie
będzie na piątkowym bilardzie i imprezie, bo już jest w szpitalu; jej mąż
dodatni, bezobjawowy (też poczwórnie zaszprycowany) oczywiście także nie
przyjdzie.

PS. 80letnia samotna ciocia MŚK, z powodu niepełnosprawności przebywająca
od lat w domu opieki u sióstr przy Kawęczyńskiej w Warszawie, poczwórnie
tam zaszprycowana, trzeci raz właśnie ma kowid! ?

--
XL
Polish Lvov forever!

8. Data: 2022-07-20 12:17:55

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmowach telefonicznych ?
> Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny obecnie nie choruje.

Dobry dowcip - "wyszczepieni", to wygląda jakby była gdzieś meta tego
cyrku i czterodawkowcy właśnie do niej dotarli. Co w tym najgorszego to
niszczenie ludzi w imię swojej chorej idei. Weźmy takiego Diokovicia, za
co tego faceta prześladują, przecie sami oznajmiają że szczepionka nie
chroni przed nosicielstwem.. Wygląda na to że go prześladują tylko i
wyłącznie z tego powodu że chcą jego dobra, normalna tragedia na
podstawie kabaretu.

9. Data: 2022-07-20 12:36:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2022 o 00:50, XL pisze:

> [...]
>

> Nam po tej wspólnej jeździe w zamkniętej przestrzeni nic nie jest, tamci

Naprawdę sądzisz, że ktokolwiek poza trybunem wierzy w te bzdury?

Oraz że nikt wokół nie ma zaszczepionych oraz niezaszczepionych?

--
Ewa

10. Data: 2022-07-20 18:17:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> chroni przed nosicielstwem.. Wygląda na to że go prześladują tylko i
> wyłącznie z tego powodu że chcą jego dobra, normalna tragedia na

W punkt.
I NIE TYLKO JEGO - każdego, kto nie chce dać sobie wstrzyknąć
nieprzebadanego(sic!) gówna o nieznanym(sic!) składzie i następstwach.

Prof. Maria Dorota Majewska w wywiadzie:

,,(...) Justyna Socha:

Czy gdy zaczęła się ta cała historia z pandemią, od razu dostrzegła pani
podobieństwo do historii ze świńską grypą? Czy jednak się różnią?

Prof. Maria Dorota Majewska:

(...)Rozwój pandemii covida wszyscy znamy, gdyż toczył się na naszych oczach
od początku 2020 r. Naturalne  pandemie cechują się tym, że najpierw ludzie
obserwują wokół siebie wielu ciężko chorych i zmarłych, potem zaczynają o
tym raportować media.  Teraz o ,,pandemii" dowiedzieliśmy się z mediów i
stale jesteśmy straszeni nieweryfikowalnymi informacjami o rzekomo wielkich
liczbach chorych i zmarłych. W pierwszych kwartałach roku, gdy podobno
szalał już koronawirus, liczby wszystkich zgonów rejestrowane przez GUS
były mniejsze niż w poprzednich latach. Przyrost zanotowano dopiero w
ostatnim kwartale. Wiemy, że w Polsce i w innych krajach rutynowo do
śmierci covidowych zalicza się zgony z różnych przyczyn, bo takie praktyki
są sowicie opłacane przez sponsorów tej pandemii.  Nasilenie śmiertelności
pod koniec roku było spowodowane w dużej mierze wielkimi zaniedbaniami w
opiece medycznej - nie ratowano chorych z zawałami, udarami, chorobami
nowotworowymi i innymi. Lekarze nie przyjmowali pacjentów i nie prowadzono
badań diagnostycznych.  Były okresy, gdy brakowało ratujących życie leków.

Ponieważ statystyki dotyczące pandemii są fałszowane, nie wiadomo, jaki
procent zgonów był skutkiem zarażenia koronawirusem a jaki wynikał z innych
przyczyn.  Audyty przeprowadzone w kilku klinikach w USA ujawniły, że
koronawirus był bezpośrednią przyczyną tylko ok. 6% zgonów ,,covidowych".
Wiemy, że ponad 90% osób zarażonych koronawirusem zdrowieje, lub nie
rozwija żadnych objawów choroby, a śmiertelność w stosunku do zachorowań
wynosi średnio ok. 2 %
( https://ourworldindata.org/mortality-risk-covid ).
  Według WHO na świecie
zachorowało na covid ok. 73 milionów ludzi (0,9 % populacji), a zmarło ok.
1,6 miliona (0,02% populacji). Dla porównania, podczas pandemii grypy 1918
r. zachorowało ok. 500 milionów i zmarło ok. 50 milionów z ówczesnego ogółu
ludności ok. 1,6 miliarda - czyli zachorowało ok. 30%, a zmarło ok 3%. Po
zestawieniu tych liczb, trudno uznać nawet naciągane dane covidowe jako
znamiona strasznej pandemii.  I porównajmy dane covidowe ze statystyką
umieralności na świecie.  Rocznie umiera ok. 50 milionów osób, co wynosi
0,75% populacji ( https://ourworldindata.org/births-and-deaths ). Zgony
,,covidowe" (0,02% populacji) stanowią więc znikomą część wszystkich
rocznych zgonów.
Według WHO, podczas ,,pandemii świńskiej grypy" H1N1 (2009 r.) zmarło na
świecie ok. 18 400 osób - znacznie mniej niż w innych latach z powodu grypy
sezonowej. Wg. statystyk śmiertelność od covida jest ok. 100 razy większa
niż od grypy H1N1
( https://www.statista.com/statistics/1095129/worldw
ide-fatality-rate-of-major-virus-outbreaks-in-the-la
st-50-years/ ),
lecz są to dane mało wiarygodne, biorąc pod uwagę naciągane liczby
covidowych zgonów. Pandemia covida przypomina pandemię grypy H1N1 przede
wszystkim w aspekcie wszechobecnej, histerycznej, nieustającej propagandy
straszenia. Innym podobieństwem jest niezwykle ofensywna propaganda
masowych szczepień, jako panaceum na obie pandemie. Tegoroczna presja ze
strony MZ na szczepienia jest szczególnie arogancka, tym bardziej, że MZ
ignoruje, nawet blokuje istniejące skuteczne metody leczenia covida,
stosowane przez tysiące lekarzy na świecie i w Polsce, które włączają
użycie tanich leków takich jak antywirusowa amantadyna, czy
hydrochlorochina z azytromycyną, cynkiem i witaminą D.

Justyna Socha:

Jakie zagrożenia mogą się wiązać ze szczepionką na koronawirusa? Czy czeka
nas globalny eksperyment?
Prof. Maria Dorota Majewska: Opracowane zaledwie w ciągu kilku miesięcy
szczepionki są wielką niewiadomą i ich błyskawiczne zatwierdzenie w USA i
UE do szczepień milionów ludzi jest nieodpowiedzialne. To jest globalny
eksperyment medyczny na nieświadomej zagrożeń, zmanipulowanej ludzkości,
sterroryzowanej strachem i rządowymi ograniczeniami. To eksperyment
podyktowany celami politycznymi i finansowymi globalnych oligarchów, a nie
dbałością o zdrowie obywateli.
Obecnie na rynki zachodnie weszły dwie szczepionki wyprodukowane przez
firmy Pfizer-BioNTech oraz Moderna na bazie mRNA wirusa.  W opracowaniu są
jeszcze szczepionki firm AstraZeneca i Janssen. Każda dawka szczepionki
Pfizera  zawiera 30 mikrogramów genetycznie zmodyfikowanego RNA (modRNA)
kodującego kolcową glikoproteinę (S/spike) SARS-CoV-2, która pomaga
wirusowi przymocować się do komórek i atakować je.  Wirusowy RNA (bardzo
nietrwały) znajduje się w otoczce lipidowej w postaci nanocząstek o
składzie:
(4-hydroxybutyl)-azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2
-hexyldecanoate),
2[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide,
1,2-distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholina,  cholesterol). W szczepionce
znajduje się też chlorek potasu, jednozasadowy fosforanu potasu, chlorek
sodu,  dwuzasadowy fosforanu sodu, i sacharoza
( https://www.fda.gov/media/144413/download ).   Wymienione składniki
szczepionki Moderny  to wirusowy mRNA, nanocząstki lipidów (SM-102,
polyethylene glycol [PEG] 2000 dimyristoyl glycerol [DMG], cholesterol, i
1,2-distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholina [DSPC]), tromethamina, kwas
octowy, octan sodu, i sacharoza. Przy czym lipid SM-102 jest zastrzeżony i
jego skład jest nieznany ( https://www.fda.gov/media/144638/download ).
W założeniu nanocząstki lipidów mają wprowadzać wirusowy mRNA do wnętrza
komórek, a mRNA ma dostarczać komórkom instrukcji by produkowały wirusowe
białka kolcowe S, które mają pobudzać układ odpornościowy do wytwarzania
przeciwciał w celu zwalczania przyszłych infekcji covida.   Producenci nie
ujawniają, czy ich szczepionki zawierają dodatkowe składniki ukrywane za
parawanem ,,sekretów przemysłowych", co jest częstą praktyką.
Wcześniej testowano różne szczepionki na bazie RNA, lecz nigdy nie były one
zatwierdzone, gdyż powodowały  groźne reakcje i powikłania. Obecne
wdrożenie takich szczepionek do masowego użycia jest niebezpieczne, bo nie
są one gruntownie, długofalowo przebadane ani na poziomie komórkowym, ani
na zwierzętach, ani klinicznie. Wprowadzony do komórek wirusowy RNA może
zaburzać ekspresję wielu genów, a więc i funkcje komórek. Jeśli te
szczepionki zawierają też, jako ukryty składnik, enzym odwrotną
transkryptazę, wówczas wirusowe geny mogą się wbudować do DNA komórek,
wywołując chorobotwórcze mutacje.  Możliwe też, że produkowane w nadmiarze
białko kolcowe wirusa przyczepi się do powierzchni komórek i wtedy będą one
atakowane przez układ odpornościowy, powodując choroby autoimmunologiczne.
Istnieje też prawdopodobieństwo, że produkowane w nadmiarze białka S, po
zarażeniu koronawirusem wzmocnią jego wirulencję, wywołując bardzo ciężką
chorobę.  Szczepienia te mogą zwiększać ryzyko zachorowania na covid i inne
choroby zakaźne układu oddechowego, analogicznie jak działają szczepienia
grypowe.  (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC712667
6/). Można
oczekiwać, że zaszczepieni przez wiele miesięcy będą roznosicielami
koronawirusów. Zjawisko wzmocnienia wirulencji koronawirusów już
zaobserwowano w UK po rozpoczęciu szczepień covidowych.
W badaniach klinicznych, w których szczepionkę Pfizera otrzymało ok. 20
tysięcy osób, wkrótce po szczepieniu ujawniły się następujące efekty
niepożądane: silny ból w miejscu iniekcji (u 84%), omdlenie (63%), bóle
głowy (55%), mięśni (38%), i stawów (22%), dreszcze (32%), gorączka powyżej
38oC (16%) (to typowe objawy grypy), opuchlizna (10.5%) i zaczerwienienie w
miejscu iniekcji (9.5%), mdłości (1.1%), złe samopoczucie (0.5%),
limfadenopatia (0.3%). Zanotowano też zagrażające życiu reakcje alergiczne,
szoki anafilaktyczne, i zgony.  Zaszczepionych monitorowano maksymalnie
przez 2 miesiące - zdecydowanie za krótko, bowiem powikłania
autoimmunologiczne, neurologiczne, czy nowotworowe mogą się ujawniać po
wielu miesiącach lub latach. Po rozpoczęciu masowych szczepień w USA i UK
tysiące ludzi się rozchorowały. Wg. amerykańskiej Agencji ds. Żywności i
Leków (FDA) efekty uboczne szczepionek covidowych mogą włączać m.in.
zapalenie mózgu i opon mózgowych, zapalenie mięśnia sercowego i rdzenia
kręgowego, udar.  U niektórych zaszczepionych osób pojawiło się porażenie
Bella (nerwu twarzowego). Nie wiadomo jak te szczepionki wpływają na
płodność, jak reagują z innymi lekami i szczepionkami. Nie wolno ich
podawać osobom poniżej 16 r. życia ani tym z osłabioną odpornością,
chorobami alergicznymi, zakrzepowymi, kobietom w ciąży oraz ją planującym.
  Sam proces zatwierdzenia przez FDA szczepionki Pfizera był sterowany
przez osoby obciążone konfliktami interesów
( https://childrenshealthdefense.org/defender/how-fd
a-approved-pfizer-covid-vaccine-warp-speed/ ).
Fakt, że ani producenci, ani agencje zatwierdzające leki, ani MZ zdrowia
nie biorą odpowiedzialności za bezpieczeństwo i skuteczność tych
szczepionek stanowi czerwoną flagę.  Producenci wiedzą, jak są groźne, bo
na całym świecie kupili sobie immunitet prawny, który zdejmuje z nich
wszelką odpowiedzialność za okaleczenia i zgony spowodowane ich
produktami.  Politycy, którzy wymuszają przyjmowanie tych szczepień, też
umywają ręce od odpowiedzialności za wyrządzone szkody. ,,

Całość tu:

https://stopnop.com.pl/majewska/

--
XL