Re: ,,Wyszczepieni" z kowidem.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ,,Wyszczepieni" z kowidem.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 20 Jul 2022 07:05:44 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> Kilkoro moich ,,wyszczepionych" (nawet dwie czy trzy osoby wyszprycowane 4-ą
> dawką!) bliższych i dalszych znajomych i rodziny ma kowid, a wiem to od
> nich samych, bo są tak strasznie tym zestrachani, że sami o tym mówią w
> rozmowach telefonicznych ?
> Nikt z niezaszczepionych znajomych i rodziny obecnie nie choruje.

Ale o takim ogólnie występującym zjawisku wśród zaszprycowanych (przed
którym ostrzegała przecież znienawidzona dr Maria Majewska) oczywiście
żadne media ani czynniki sanitarne nawet słowem nie wspomną.

PS. Poczwórnie zaszprycowana kowidododatnia znajoma, po osłuchaniu przez
lekarza, ma stwierdzone zapalenie płuc. Przed chwilą dzwoniła, że nie
będzie na piątkowym bilardzie i imprezie, bo już jest w szpitalu; jej mąż
dodatni, bezobjawowy (też poczwórnie zaszprycowany) oczywiście także nie
przyjdzie.

PS. 80letnia samotna ciocia MŚK, z powodu niepełnosprawności przebywająca
od lat w domu opieki u sióstr przy Kawęczyńskiej w Warszawie, poczwórnie
tam zaszprycowana, trzeci raz właśnie ma kowid! ?

--
XL
Polish Lvov forever!