Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki

1. Data: 2005-02-26 18:57:00

Temat: Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki
Od: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawione
sory za poprzednie błędy pisałem z marszu

Oto opis mojego przeziębienia
A- OBJAWY
niedziela bul gardła tak zwane kluski w gardle
poniedziałek podobnie leciutkie dreszcze
wtorek katar nasilający się straszny katar ,gardło przestało boleć ale katar
1 stopnia ,może była mała gorączka 37 ^
środa złe samopoczucie ,bez gorączki ,lekkie dreszczyki ,jeszcze większy
katar nie mogłem spać , suche gardło ,leki kaszel , lekki bul głowy
czwartek bez gorączki bule głowy , nie mogę patrzeć na oczy , katar już
trochę mniejszy , lekki kaszel ,przespałem cały dzień ,uszy zatkane
piątek bez dreszczy , bule głowy ciut ciut mniejsze , samopoczucie od
południa lepsze , katar mniejszy , katar też
sobota utrzymuje się bul głowy typu jak ruszam głową ( BOJE SIĘ ZE TO
POCZĄNTEK ZAPALENIA ZATOK ) ,uszy zatkane ,katar malutki ,kaszel symboliczny

B- KONSULTACJA Z LEKARZEM W niedziele po konsultacji z lekarzem telefonicznie
doxycyklina co 24 godziny ( najpierw co 12 godzin 1 dwie tabletki w środę
lekarz który był na dyżurze zbadał mnie i powiedział ze nic mi nie jest i
żebym mu głowy truł W piątek badanie u lekarza rodzinnego badanie obsłuchowe
nic nie wykazało gardło zaczerwienione ciśnienie w normie antybiotyk najwyżej
do niedzieli

LECZENIE doxycyklina najpierw co 12 godzin potem co 24 godziny rutinoskorbin
2 do 3 razy dziennie po 1 tabletce witamina c 2 * 1 tabletka ibupron w razie
bólu głowy ale specjalnie nie pomaga co najwyżej 2 tabletki dziennie dziś już
nie pije tusipeks kilka razy dziennie coś do ssania nie pamiętam nazwy jakieś
krople do nosa 1 lub 2 razy bardzo pomogły i inhal takie krople smaruje się
twarz bardzo pomaga OBAWY boje się o moje święte zatoki , często choruje na
zatoki pytania Czy zacząć pić wapno ,odczula ,rozkurcza czy zacz

2. Data: 2005-03-05 16:55:45

Temat: Wyszło na moje
Od: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1ski?= <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> twarz bardzo pomaga OBAWY boje się o moje święte zatoki , często choruje na
> zatoki pytania Czy zacząć pić wapno ,odczula ,rozkurcza czy zacz

Ni i wyszło na moje w wtorek udałem się do pani laryngolog

Podrażnienie zatok
Wiesz Jacek oby się nie zrobiło zapalenie zatok

1- zero antybiotyku
2- cet alergin
3- jakieś tabletki na rozkurczenie śluzówki nosa
4- wapno 1 lub 2 razy dziennie
5- buteniks coś takiego w areozolu
6- krople do nosa

czwartek lała się krew z nosa dość troszkę
dziś już prawie nie boli
proszę o komentarze
w wtorek znowu lecę do kontroli

3. Data: 2005-03-05 18:35:35

Temat: Re: Wyszło na moje
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <d0coah$bq0$1@inews.gazeta.pl>
tako rzecze Jacek Tusuński :

>proszę o komentarze

Bloga se załóż

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Przypadek przeziembienia do dyskusji - boje się o zatoki
Aromatyzowane wykalaczki...?
minirin w aerozolu
łupież rużowy gilberta
studia w Niemczech