Wytrzymałość na ból

1. Data: 2009-08-08 07:08:40

Temat: Wytrzymałość na ból
Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś może mi udzielić informacji z jaką chorobą, oprócz Zespołem
Pradera- Willego może być powiązany wysoki bądź niski próg bólu?
Szczególnie istotna jest dla mnie wiedza dotycząca bardzo niskiej
odporności na ból- co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Pozdrawiam
-aszheri-

2. Data: 2009-08-09 08:50:44

Temat: Re: Wytrzymałość na ból
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aszheri" <a...@w...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
> ..

Takie symptomy mogą powodować choroby zmieniajace tempo metabolizmu np,
wiele zatruć, raku układu nerwowego mają wielorakie działania no i zakażenia
(przebyte lub w trakcie).

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2009-08-09 16:09:16

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 10:50, Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> wrote:
> [...]
> wiele zatruć, raku układu nerwowego mają wielorakie działania no i zakażenia

A co jeśli wykluczymy zatrucie - no chyba,że masz na myśli zatrucie
metalami czy coś w tym stylu.
Jeśli też wykluczymy rak układu ner. z racji tego ,że nie ma żadnych
dodatkowych potwierdzających go symptomów.
O co Ci chodzi w związku 'zakażenia przebyte w trakcie'?
Człowiek jest okazem zdrowia i siły z tym jednak małym wyjątkiem,że
nie działają na niego żadne medykamenty przeciwbólowe np (Tramal
zastosowany od bólu głowy).Ja po jednej tabletce schodzę, a on ani
drgnie(*czytaj nie działa). Przy zabiegach dentystycznych dostaje max
dawkę znieczulenia i ....nadal boli.

pozdrówko :)
-aszheri-

4. Data: 2009-08-12 14:57:56

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aszheri" <a...@w...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
On 9 Sie, 10:50, Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> wrote:
> "aszheri" <a...@w...pl> wrote in message

> ..

Może to nerwica? Zmienić leki na uspokajajace. Ew możę być problem z
ukrwieniem, nadciśnieniem lub zbyt niskim ciśnieniem. Generalneie może się
zdażyć, że lek nie działa na daną osobę. Może tak się dziać w przypadku
migreny np.

Jeśli bóle sa uporczywe, prosze "skierować się" do neurologa.

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

Alevo, wytrzeszcz oczu i Dorota Stalińska
Dekstran działanie na płód
zwyrodnienie stawu?
przodownicy pracy
co oznacza wynik wzroku V=20/200?