Wyższe ceny z powodu Ulgi remontowej?

1. Data: 2005-11-25 09:27:14

Temat: Wyższe ceny z powodu Ulgi remontowej?
Od: Sławek <g...@g...com.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wielu z Was liczy na skorzystanie z ulgi remontowej, więc macie
już rozeznanie w cenach materiałów. W związku z tym mam pytanie
czy nie zauważyliście wzrostu cen na materiały w ostatnim okresie?

Zastanawiam, się czy na siłę korzystać z tej ulgi, skoro ceny mogą być
wyższe. Remontować mieszkanie będę dopiero na wiosnę.

Liczę na Wasze doświadczenie.

SławeK.

2. Data: 2005-11-25 09:41:01

Temat: Re: Wyższe ceny z powodu Ulgi remontowej?
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <g...@g...com.usunto> napisał:
> [...]

> Zastanawiam, się czy na siłę korzystać z tej ulgi, skoro ceny mogą być
> wyższe. Remontować mieszkanie będę dopiero na wiosnę.

Nie zauważylam wzrostu cen np. glazury, ale nawet gdyby byl to i tak
kilkuprocentowy, a przy uldze remontowej do
odzyskania masz co najmniej 19%. Jesli masz prawo do ulgi, nie ma sie co
zastanawiac ;-)

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2005-11-25 09:46:36

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek" <g...@g...com.USUNTO> wrote in message
> [...]
>
> Zastanawiam, się czy na siłę korzystać z tej ulgi, skoro ceny mogą być
> wyższe. Remontować mieszkanie będę dopiero na wiosnę.

Materialy ktore akurat planuje kupic nie zmienily ceny od wiosny.
Dotyczy to tapet, klejów, farb, plyt pazdzierzowych, szpachli itp.
Aczkolwiek jest mozliwosc, ze po nowym roku / na wiosne
ceny spadna - poniewaz zmaleje popyt... Ale tego mozna sie tylko
domyslac, ewentualnie zwrocic do wrozki ;-)))

--
Pozdrawiam - Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

4. Data: 2005-11-25 09:48:01

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"RTJ" <r...@p...com> wrote in message

> Materialy ktore akurat planuje kupic nie zmienily ceny od wiosny.

A! - nawet moge powiedziec, ze lekko stanialy niektore rzeczy, bo
w moim miescie (Rzeszów) w tym roku zwiekszyla sie konkurencja
miedzy sklepami (kilka przybylo).

5. Data: 2005-11-25 10:57:14

Od: "tomaroc" <x...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie wielu z Was liczy na skorzystanie z ulgi remontowej, więc macie już
> rozeznanie w cenach materiałów. W związku z tym mam pytanie
> czy nie zauważyliście wzrostu cen na materiały w ostatnim okresie?

Moim zdaniem jest zupelnie odwrotnie. Sklepy wiecej sprzedają wiec moga
zmniejszac swoja marze na pojedynczym produkcje by sciagnac kupujacych.
Sprzedają taniej ale wiecej i wychodzą na swoje. Jedyny problem tej sytuacji
to przebrany towar... Jednego dnia mozna upatrzyc cos fajnego... a drugiego
dnia juz tego nie ma :(

Znajomy kupil tak kafelki, zabraklo mu ok 1 metra i teraz ma maly problem
:-)

pozdro
tomek.

6. Data: 2005-11-25 11:18:58

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 09:41:01 +0000 (UTC), Lila <H...@H...Com> wrote:

> [...]
>kilkuprocentowy, a przy uldze remontowej do
>odzyskania masz co najmniej 19%. Jesli masz prawo do ulgi, nie ma sie co

Masz do odzyskania dokładnie 19% a nie "co najmniej".
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

7. Data: 2005-11-25 11:45:31

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"McMac" <m...@p...pl> wrote in message

> Masz do odzyskania dokładnie 19% a nie "co najmniej".

jest jeszcze w niektorych przypadkach zwrot czesci Vatu
jesli jest 22%, a przed majem 2004 bylo 7%....

--
Pozdrawiam - Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii
=> Sprzedam HDD Caviar 1,6GB + gratis + gwarancja:

Czy bezpiecznie przy linii?
Okna plastikowe, a bezpieczeństwo
kuchnia elekt. + okap
wentylator lazienkowy
Licznik energii - nowy wlasciciel mieszkania.