Wzajemne relacje

1. Data: 2004-04-02 21:40:47

Temat: Wzajemne relacje
Od: "silvio_manuel" <s...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polityka w naszym kraju wydaje się być naładowana bardzo mocnymi emocjami,
głównie agresją. Nie jest trudno dostrzec z tego punktu widzenia jakie
intencje ma dana partia i jakie panują w niej klimaty. Można też wyraźnie
zauważyć liderów danych ugrupowań.
Ale wszystko zaczyna nabierać głębi, czy wręcz ożywać, jeżeli dostrzeże się
między ludźmi RELACJE.
Sporo ludzi (w tym oczywiście i polityków) postrzega scenę, na której
rozgrywa się ich życie jako coś bardziej statycznego (chociaż ciągle nie ma
się czasu to i tak wszystko jest bardziej statyczne). Jednak informacja leży
za pewnym progiem, z którego nie jedna osoba w ogóle nie zdaje sobie sprawy.
Tym progiem jest URUCHOMIENIE WSZYSTKIEGO. To ma się toczyć na przód w
łepetynie a nie stać. Dopiero po zauważeniu tego wszystkiego w sposób
dynamiczny, jako czegoś ruchomego, powiązanego ze sobą wzajemnymi relacjami
(takimi a nie innymi) można odczytywać informację.
A relacje u ludzi, między absolutnie wszystkim to poklasyfikowane
interpretacje własnych emocji. Cała ludzka psychika, której i narzędziem i
projekcją jest umysł jest niczym innym jak zbiorem relacji między danymi
ŻYJĄCYMI EMOCJAMI. To właśnie jest cały człowiek a fakt, że sam to jest w
stanie rejestrować nazwać można świadomością.

pozdrawiam
silvio

1. Data: 2004-04-02 22:17:02

Temat: Re: Wzajemne relacje
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"silvio_manuel" <s...@B...onet.pl> wrote in

> Polityka w naszym kraju wydaje się być naładowana bardzo mocnymi
> emocjami, głównie agresją.

Wyrozniasz NASZ kraj, to moze powiedz mi, w jakim kraju polityka nie jest
naladowana mocnymi emocjami.

> Nie jest trudno dostrzec z tego punktu
> widzenia jakie intencje ma dana partia i jakie panują w niej klimaty.

Jaki klimat panuje w LPR ?

> Można też wyraźnie zauważyć liderów danych ugrupowań.

Hehe.
Wiesz...ogladajac mecz Polska-USA mozna bylo wyraznie zauwazyc, kto nam
strzelil gola ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl

W zyciu musisz wiedziec quo vadis i komu wadzisz

1. Data: 2004-04-02 22:37:20

Od: "silvio_manuel" <s...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Wyrozniasz NASZ kraj, to moze powiedz mi, w jakim kraju polityka nie jest
> naladowana mocnymi emocjami.

Może nie bez mocnych emocji ale w innym sylu. Mocne emocje negatywne są tam,
gdzie powszechny jest strach.

> Jaki klimat panuje w LPR ?

Na Twoim miejscu zapytałbym o klimat w Samoobronie.

> Hehe.
> Wiesz...ogladajac mecz Polska-USA mozna bylo wyraznie zauwazyc, kto nam
> strzelil gola ;-)

Nie zawsze ci co strzelają bramki są najważniejszymi graczami na boisku.

silvio

1. Data: 2004-04-02 22:47:02

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie bez mocnych emocji ale w innym sylu.

W jakich krajach i jaki styl?

Jesli mozesz to podaj zrodla swojej wiedzy na temat systemow politycznych w
innych krajach. Chetnie poczytam.

> Na Twoim miejscu zapytałbym o klimat w Samoobronie.

Znam klimat Samoobrony doskonale.
Jaki klimat panuje w LPR?

> Nie zawsze ci co strzelają bramki są najważniejszymi graczami na
> boisku.

Nie zawsze ten, ktory powie TOBIE najwiecej w telewizji jest najwazniejszym
graczem na politycznej scenie.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Po zywych widac, jak bardzo smierc bywa slepa

1. Data: 2004-04-02 23:02:38

Od: "silvio_manuel" <s...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
[...]
> W jakich krajach i jaki styl?
>
> Jesli mozesz to podaj zrodla swojej wiedzy na temat systemow politycznych
> innych krajach. Chetnie poczytam.

Przykro mi, nie mam żadnych konkretnych materiałów.

> Znam klimat Samoobrony doskonale.
> Jaki klimat panuje w LPR?

Ta partia nie bardzo widzi siebie w przyszłości (ewentualnie w przyszłości
jako LPR). Mogą stracić swoich wyborców i wiedzą o tym. Sytuacja jest
nerwowa. Możliwe, że wyjdą nowe i większe klimaty sprzyjające układaniu się
z innymi. Jeżeli dajmy na to teraz zwycięży mocno Samoobrona to w jaki
sposób może jednym ciosem zablokować LPR w następnych wyborach ? Np. poprzez
podwyższenie progu wyborczego albo jeszcze mocniejszy mariasz z kościołem i
jego mediami.

[...]
> Nie zawsze ten, ktory powie TOBIE najwiecej w telewizji jest
najwazniejszym
> graczem na politycznej scenie.

Właśnie o to chodzi.

silvio

1. Data: 2004-04-03 00:02:01

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

[

1. Data: 2004-04-03 00:07:47

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK wrote:

> [

Tej, co Ci ? :)

--
GABi

1. Data: 2004-04-03 01:28:57

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"silvio_manuel" <s...@B...onet.pl> wrote in

> Przykro mi, nie mam żadnych konkretnych materiałów.

Plus dla ciebie, ze sie do tego przyznales i nie odwracales kota ogonem;)

> Ta partia nie bardzo widzi siebie w przyszłości (ewentualnie w
> przyszłości jako LPR). Mogą stracić swoich wyborców i wiedzą o tym.
> Sytuacja jest nerwowa.

Hm...Rok temu mieli 5-7 % poparcia. Obecnie jest 10 %.
Mysle, ze sytuacja jest dla nich znkomita, bo zyskuja elektorat Sld i
Samoobrony. Zalezy im na jak najszybszych wyborach, poniewaz zdaja sobie
sprawe ze sprzyjajacej sytuacji. Giertych nie byl jednak az tak glupi, aby
upierac sie przy czerwcowych wyborach, ktorych - dzis juz wiemy - nie
bedzie.
On zdawal sobie sprawe, ze glupia czesc spoleczenstwa poklada duze
oczekiwania po wstapieniu do UE i naiwnie mysli, ze od maja ich zycie
zmieni sie na lepsze. Bedzie tak samo jak bylo i swoja frustracje wyladuja
na Sld, PO, a takze Samoobronie, ktora po dlugich negocjacjach jednak
poparla akcecje i poniesie za to jako_taka odpowiedzialnosc.

> Możliwe, że wyjdą nowe i większe klimaty
> sprzyjające układaniu się z innymi.

To nie byloby glupie rozwiazanie, ale ze swoim radykalizmem nie maja za
bardzo gdzie szukac romansow.

> [...]
> następnych wyborach ? Np. poprzez podwyższenie progu wyborczego albo
> jeszcze mocniejszy mariasz z kościołem i jego mediami.

Uuuuuuuu....za daleko troche poszedles;-)
5 % progu nikt w tym kraju nie zmieni do czasu, az bedzie obowiazywal
system wielopartyjny. Poza tym - jesli Samoobrona dojdzie do wladzy to
bedzie to poczatek konca Samoobrony. To sa skutki uboczne demokracji -
sukcesy politykow okupione sa ich przyszlymi porazkami.
Tak upadala "prawica" po '89, tak upadalo sld w '97, tak upadala
Solidarnosc w '01, tak upada znowu SLD w tym roku.
Samoobrona, jesli dojdzie do wladzy to upadnie z dokladnie takim samym
hukiem, jak jej poprzednicy. I gdzie wtedy pojda wszyscy populisci?
Rzecz jasna do LPR i odradzajacej sie lewicy. Zatem za jakies cztery lata
sytuacja polityczna bedzie wygladala mniej wiecej tak: Samoobrona udupiona
za niespelnione nadzieje, PO udupione za to, ze jest przy wladzy, SDPL jako
opozycja pnie sie w gore i wygra wybory oraz LPR jako druga sila polityczna
w Polsce - byc moze w koalicji ze zdychajacym PISem. O PSL i UW nikt juz
wtedy nie bedzie slyszal.
Odnosnie mediow - Lepper nie ma zadnych korzeni w polskich mediach i jest
troszke za malo sprytny, aby sie z nimi umiejetnie ukladac. Media w Polsce
to lewica i oni - jako opozycja w przyszlym parlamencie - beda mieli duzo
do gadania. Lepper bedzie gnojony tak, jak gnojono swego czasu Walese.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Glupia i prosta kobieta - to dar niebios

1. Data: 2004-04-03 01:28:58

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi <g...@g...pl> wrote in news:406e001c$1@news.home.net.pl:

> Tej, co Ci ? :)

To nie ja, ktos sie podszyl;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

"Nie o to chodzi czy kobieta jest mnie warta, tylko o to, zeby jom zaciagnac do
lozka"[s]

1. Data: 2004-04-03 07:53:22

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> na Sld, PO, a takze Samoobronie, ktora po dlugich negocjacjach jednak
> poparla akcecje i poniesie za to jako_taka odpowiedzialnosc.

Każda partia ma elektorat stały i zmienny. I to właśnie elektorat zmienny
zadecydować może o ewentualnym sukcesie Samoobrony. Z wielu powodów jak np.
szybka chęć zrobienia politycznej (jakiejś tam) kariery (czyt. brania
odpowiednich profitów) oraz to, że Samoobrona nie ponosi, jak do tej pory
żadnych kosztów reform (dla niezdecydowanego i politycznie nieświadomego
wyborcy (sporo lub nawet hroda :)) ) jest frakcją z powiedzmy "czystymi
rękami"). Elektorat zmienny, płynny mają oni mocny i jestem zdania, że będzie
się zwiększał. Nie mogę tego powiedziec o LPR. Oni bazują głównie na
elektoracie stałym, który niestety się starzeje. Mocny i rosnący elektorat
zmienny, ten napływowy ma takie polityczne ugrupowanie, które oprócz głoszenia
demagogii i populizmu niesie szansę radykalnych zmian i nagrodzenia po
zwycięstwie swoich "lojalnych dzieci". Wszystko wzmacnia w sile
błogosławieństwo kościoła, z czego Samoobrona zaczyna zdawać sobie sprawę.

[...]
> To nie byloby glupie rozwiazanie, ale ze swoim radykalizmem nie maja za
> bardzo gdzie szukac romansow.

Na bezrybiu i rak ryba !
Polityka to jest sprzedajna k....wa. Może być bardzo różnie :)
Pamiętać należy o stawce o jaką jest gra.

[...]
> Uuuuuuuu....za daleko troche poszedles;-)
> 5 % progu nikt w tym kraju nie zmieni do czasu, az bedzie obowiazywal
> system wielopartyjny.

System dwupartyjny jest systemem tymczasowym i wcale nie ostatecznym. Podlega
on zmianom, o którym decydują bezpośrednio wyborcy. Może i w naszym kraju on
zagości np. SDPL z jednej strony i PO z drugiej. Nie jest powiedziane, że w
Wielkiej Brytanii jakiś John Smith nie może założyć partii i nie kandydować w
wyborach.

> Poza tym - jesli Samoobrona dojdzie do wladzy to
> bedzie to poczatek konca Samoobrony. To sa skutki uboczne demokracji -
> sukcesy politykow okupione sa ich przyszlymi porazkami.

Ale trzeba wziąć pod uwagę i to, że Samoobrona może tak łatwo z władzy nie
chcieć zrezygnować (wszelkimi sposobami).

silvio

Podsumowanie: prawda o mnie
Jaki psycholog we Wrocławiu
badania psychologiczne 9testy ) do wyzszej szkoly oficerskiej
Szukam filmów i zdjęć z hipnotyzerkami
Nie psychologiczne - JTJHCBALLR?