Nie psychologiczne - JTJHCBALLR?

1. Data: 2004-04-02 09:16:50

Temat: Nie psychologiczne - JTJHCBALLR?
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem pytanie... może na priv?

Mam czarną dziurę.(może blond :-))
Dlaczego nie musi być zatkana systematycznie?

Co powoduje że, nie tyle otwór chłonie,
bo to wiadomo, co że, cykl się musi rozłożyć?

fala?

dlaczego niesymetryczna?
bo Re1 jest do dupy? Ok.
To mamy uzgodnione. :-)))

Wchłanianie, o ile pamiętam, integruje,
zagęszcza, konsoliduje, etc.

To jest Miłość, o ile pamiętam.

Mam rację, czy znowu "słynny serial" usłyszę :-))

ett

1. Data: 2004-04-04 09:00:28

Temat: Re: Nie psychologiczne - JTJHCBALLR?
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wyyytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał:

> Mam czarną dziurę.(może blond :-))
> Dlaczego nie musi być zatkana systematycznie?
>
> Co powoduje że, nie tyle otwór chłonie,
> bo to wiadomo, co że, cykl się musi rozłożyć?

eeeTaTku, dostaje podobne listy od przyjaciela-schizofrenika. Rozpisuję je
na czesci pierwsze i analizuję. Zdarza mi sie nawet zrozumiec! Ale mam
pytanie - czy Ty aby nie jestes chory? Bo nie wiem czy i w Twoich slowach
kryje sie jakis sens? ;>

Joanna

1. Data: 2004-04-04 17:57:59

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

eTaTa
Czy moglbys sie wyrazac po polsku,zeby mozna bylo zrozumiec
o co chodzi ?

Lili

1. Data: 2004-04-04 22:15:05

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna_Maria" <j...@g...pl_wyyytnij> wrote in message

> [...]
> na czesci pierwsze i analizuję. Zdarza mi sie nawet zrozumiec! Ale mam
> pytanie - czy Ty aby nie jestes chory? Bo nie wiem czy i w Twoich slowach

Kretynska odpowiedz...
A moze Ty jestes chora?
To ze ktos pisze takie jazdy musi byc chory? jedni lubia czytac ksiazki,
inni lowic ryby, zbierac monety a koles lubi pisac jazdy - skoro tego nie
rozumiesz to wracaj z powrotem do 1 klasy podstawowki wieczorowej dla
pracujacych
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-04 23:28:04

Od: "ciekawski" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote in message ...

>"Joanna_Maria" <j...@g...pl_wyyytnij> wrote in message

>Kretynska odpowiedz...

JT,JH,CB,ALL,R
JT - w skorupce
JH - w traumie
CB- zplonkowal
All - na urlopie.

ale R ?

eTata widzi Robaki ???
No nie moze byc zdrowy :)

Czarno to wyglada.

Skoro to do wybranych
to innym pewnie nic do tego ?

aport

1. Data: 2004-04-05 00:33:49

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ciekawski" <h...@h...pl> wrote in message

Ej, ty jestes synem tego durnego profesora.
--

Bluzgacz(T)

1. Data: 2004-04-05 05:02:50

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :-))
Udało mi się wejść do sieci, to "zapodam" trochę spamu.

Zacznijmy od tego, że wszyscy macie trochę racji (oprócz synostwa :-))
(chociaż, Holera wie :-))

Tak, brak odp. od wymienionych, wskazywać może tysiąc powodów :-))
(plączka? :-)))
Tak, od myślenia głowa boli, a ja nie biorę proszków - bo i niby dlaczego?
Tak, bo to, że ktoś nie rozumie, to ułomność nie rozumiejącego,
a nie niezrozumianego.
Tak, bo niezrozumiałość "powszechną" nazywamy - społecznym
nieprzystosowaniem, nazywając chorobą.
Tak, bo nie rozumiejąc, bronimy się często głupio i robiąc
więcej szkody niż pożytku.
etc

A teraz do rzeczy.

W fizyce, Czarna Dziura, to wspaniały temat do budowy,
wielu koncepcji.
Można ich mnożyć, dowolnie dużo. Bo i tak nie można sprawdzić (?).
Jedną z najlepszych koncepcji jest ta, że wchłania ona materię.
Ale sama dziura niema dobrej koncepcji.

Jako analogia...
Tak się dzieje w każdym fragmencie wszechświata, również na Ziemi.
Niewiedza, ruchem wirowym, wysysa wszystko wokół. By koniec
końców, wypełniając się, mniej więcej, jak odpływ w zlewie,
zabrać co najważniejsze. Wtedy się zatyka i robią się pomyje.
Ale jakże cenne, bo można je sprzedać na rynku.
(Nic nowego :-))

Dlaczego napisałem pozornie "zagadkowy post",
a teraz go wyjaśniam? Jest paru ludzi, którzy obstają,
przy pewnej, nazwijmy to, świadomości społecznej.
I paru którzy uważają, że należy Tworzyć CD.
A inni mają 'to' głęboko gdzieś.

Słowami to strasznie długie i nudne bajki. Jak wiadomo :-)))
Więc nie przytoczę. (Poczytaj, mi mamo? :-))
_
Poświęciłem właśnie, trochę czasu pewnemu piszącemu magisterkę,
4 roboczodniówki :-))
I na razie jesteśmy na etapie, życie jest skomplikowane :-)
A panienki to... :-))

Oczywiście, facet z zaskokiem, waham się pomiędzy, homo, a bi. :-))
Warunki kontrolowane!!!
Ale łączy nas praca i brak przerw, w śmianiu się :-))) (taka praca :-)

Oczywiście, on filozof.
(a tak a pro po? na filzie, takie marne panienki???)
_

Napisałem powyższe, by pokazać czas dojrzewania do zrozumienia czegokolwiek,
oraz to, że to co dziś jest oczywiste, jutro, już nie jest.
A nauka i wszyscy MY, szukamy filarów.

Jednak są filary. Jak to, że Ziemia zderza się
z chcącym ją przyciągnąć, "spadającym" jabłkiem.

Takim jest też, ta CD, pochłaniająca.
Można ją zauważyć wszędzie. I tylko tego typu filary tworzą wiedzę.

Kto tego nie rozumie, pozostanie głupcem.
Tych filarów nie jest dużo.
Ale uczenie się ich na pamięć, doprowadza do, choćby, wojny w Iraku.

Co ma piernik do wiatraka?

Sami sobie odpowiedzcie, poprzez wiedzę.
Inaczej będziecie siedzieć i stale przetykać te, zlewy.

ett

Mi, jednak, chodziło, o dyskusję 'słów', na temat pojęcia
zagadnienia.

---
Patix - mówił o czasie.
To, że pozorna zbieżność elementów, wydaje się regułą,
a czas, czasem jednokierunkowym (bez bzdur o innych
wymiarach fizycznych, czy strunkach), nie jest czasem,
ale "procesem wymiennym" (upraszczając).
Matematycznie?
Gdyby Re1 było (niepewną, niedokładną, niedościśloną)
Np: Re1N, można by było, w modelu uproszczonym
założyć niedokładność odwzorowania, czyli
niemożności powtarzalności procesu odtworzenia.
(co znają świetnie lekarze mówiąc "na 99% operacja się uda"
A 99% z 6mld. - oznacza miliony operacji nieudanych)
Czyli składam z 10 klocków w wierzę, następnie burzę ją,
składam ponownie i mam odwracalny, pozornie, proces.
czyli cofnąłem czas, ale to już nie te klocki.
Obmacane i podtarte, pogniecione.

Tylko to, nie oznacza, zmienności czasu wektorowo do przodu.
(prościej nie potrafię ;-))

Tego i tak się nie da opisać :-)) (tak jak zapachu róży)

Spalmy klocki.
Znając reakcję spalania klocka, możesz podobny klocek odtworzyć.
Czyli działasz w tył, dla samego klocka.
Jego czas jest naruszony, przeciwstawny, ale ze skutkiem. Czemu?

Bo czas to granat, a Ty jesteś tylko.....

Ponieważ, nie da się wszelkich szczegółów, tego procesu, opisać,
a matma powinna mieć rozwiązanie, na Re1N, w całej otaczającej
przestrzeni (skrót) 3D x Re1N. To takie procesy są nie pomacalne.
Jak jest niepomacalne to... pozornie nie istnieje.
Czarna Dziura, błądzenia. Pochłaniająca.
---

Nie za trudne? :-))

Dla wyjaśnienia, jest inny sposób poznania, bez """"umysłu"""

zdrówki wszystkim :-))

A dla CeBe.
Nie jest "tak".
Choć się tak, wydaje - choćby konia w kangura przemienić.
Ale ja jestem za słaby.

Stawiasz na Zielone, czy Niebieskie?
(nie sugeruj się nazwą :-)))
Przepraszam za marudzenie, ale nadal pełnia :...-))

1. Data: 2004-04-05 12:54:36

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Zalew slow - jak podbarwiona woda -
zeby uciszyc wlana niepewnosc.

Lili

1. Data: 2004-04-05 22:08:03

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...
>Cześć :-))
>Udało mi się wejść do sieci, to "zapodam" trochę spamu.
>
>Zacznijmy od tego, że wszyscy macie trochę racji (oprócz synostwa :-))
>(chociaż, Holera wie :-))

tak , wiem
wszystkim przyznasz racje byle nie mi :))))

no i na nastepny list - czekamy do
nastepnej pelni ??? :))))))

zdrowko
aport-owany patix

1. Data: 2004-04-05 22:08:03

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...
> [...]
>(chociaż, Holera wie :-))

tak , wiem
wszystkim przyznasz racje byle nie mi :))))

zazdrość matki o córkę
Jak olać
haker informacja zdradzona kobieta czyli problem..
Praca - zagubienie
O kłamstwie