zazdrość matki o córkę

1. Data: 2004-04-02 06:58:50

Temat: zazdrość matki o córkę
Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Mam takie pytanko do doświadczonych koleżanek/kolegów.

Jakie konsekwencje w dorosłym życiu może przynieść paniczna zazdrość o
dziecko jego matki? Chodzi o relacje matka-córka.
Może macie jakieś ciekawe linki, może propozycje z literatury?

Z góry serdecznie dziękuję.
Kasia.

1. Data: 2004-04-02 07:01:04

Temat: Re: zazdrość matki o córkę
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasi" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
>
> Mam takie pytanko do doświadczonych koleżanek/kolegów.
>
> Jakie konsekwencje w dorosłym życiu może przynieść
paniczna zazdrość

Tragiczne - każda zazdrość !!!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2004-04-02 07:47:59

Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozna poprosić o jakieś konkretniejsze nieco sugestie?

1. Data: 2004-04-02 08:34:04

Temat: Re: zazdrość matki o córk
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakie konsekwencje w dorosłym życiu może przynieść paniczna zazdrość o
> dziecko jego matki? Chodzi o relacje matka-córka.

Moze byc. Linkow nie znam.
Jest tez zazdrosc ojca o dziecko (płeć dowolna),
zauważylem ze to sie zdarza,
jesli facet jest troche takim duzym, rozpieszczonym dzieciem,
"zloty, malowany chlopiec", ktory musi blyszczeć.
Przy dziecku - nie chce chyba utraty pozycji, roli jaka miał dotychczac.
W sumie smutne to jak sie o tym pisze.
Duch

1. Data: 2004-04-02 09:11:52

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam serdecznie
>
> Mam takie pytanko do doœwiadczonych koleżanek/kolegów.
>
> Jakie konsekwencje w dorosłym życiu może przynieœć paniczna zazdroœć o
> dziecko jego matki? Chodzi o relacje matka-córka.
> Może macie jakieœ ciekawe linki, może propozycje z literatury?
>
> Z góry serdecznie dziękuję.
> Kasia.
Szczerze mówiąc problem wydaje mi się
bardzo słabo rozpoznany i właśnie uświadomiłem sobie
że niewiele potrafiłbym wymyśleć na ten temat "z głowy" na poczekaniu.
Czy jest możliwe abyś opisała szerzej jak to wygląda w praktyce?
Jak się rozwijało, jakie są przejawy, co przeżywają obie te osoby?
Kim są, jakie doświadczenia ukształtowały ich jako ludzi? Jak
zachowuje się w tym ojciec? Jaka jest jego rola w tym wszystkim?

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-04-02 09:13:09

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A mozna poprosić o jakieś konkretniejsze nieco sugestie?

Po pierwsze - odpisuj pod cytatami tnąc niepotrzebne!!!

Po drugie - bardziej konkretne pytanie -> bardziej konkretna
odpowiedź

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2004-04-02 16:12:55

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

Widzialem kiedys cos takiego - corka cos mowi, "prezentuje sie",
pokazuje jakby swoja kobiecość, a matka, coś w tym stylu
"cicho, do garów", taka rywalizacja, matka nie popierała kobiecości córy,
tylko ją "przepędza", jakby.
Ale sam nie wiem czy to nie był tylko taki moment.
Duch

1. Data: 2004-04-03 19:39:17

Od: "Zła" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nie wiem jakie to bedzie mialo nastepstwa w przyszlosci
wiem jak jest teraz...
zero porozumienia z matka
zero pomocy czy wsparcia z jej strony
stlamszona kobiecosc
wieczne klotnie
wieczne pretensje
wieczna walka
wieczna wojna
i te opowiesci wszystkim dookola jaka to jestem zla, knabrna, w wiekszosci
wyolbrzymione i naciagane!!!!!

pytaliscie jaka jest strona ojca ???
broni ale tylko wtedy gdy jest
kiedy go nie ma....w domu rzadzi matka...

nastepstwa????
wszyscy najchetniej by zamieszkali osobno i wydywali sie raz w roku - na
boze narodzenie...
i pretensje... chociazby tak prosta czynnosc jsk gotowanie - niczego mnie
nie nauczyla...niczego...

zycie pod jednym dachem z zazdrosna matka jest koszmarem!!!!

1. Data: 2004-04-05 10:02:19

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zła" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

A ja sobie tak mysle, ze ta zazdrosc to moze wynika
z jej niepoukladanego zycia, czyli generalnie z jej problemow.
Ktos taki moze potem torpedowac innych, nawet bliskich,
zamiast sie o nich troszczyc.
Duch

Jak olać
haker informacja zdradzona kobieta czyli problem..
Praca - zagubienie
O kłamstwie
A. Robbins