Szukam filmów i zdjęć z hipnotyzerkami

1. Data: 2004-04-02 11:35:18

Temat: Szukam filmów i zdjęć z hipnotyzerkami
Od: "xxx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś może mi podać jakieś stronki jak w temacie.

P.S. chętnie poznam jakąś hipnotyzerke

1. Data: 2004-04-02 11:42:41

Temat: Re: Szukam filmów i zdjęć z hipnotyzerkami
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik xxx napisał:
> czy ktoś może mi podać jakieś stronki jak w temacie.
>
> P.S. chętnie poznam jakąś hipnotyzerke

www.hipnoza.info

pozdrawiam
Arek

--
http://www.elita.pl/arek

1. Data: 2004-04-02 17:07:33

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <a...@p...onet.pl>

> P.S. chętnie poznam jakąś hipnotyzerke

ja bym z chęcią poznał miłą brunetkę, wiek 17-19 lat ;)
( z DUŻYMI niebieskimi oczkami ;) )

1. Data: 2004-04-02 17:33:14

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Apr 2004 13:35:18 +0200, xxx wrote in
<2...@n...onet.pl>:

> czy ktoś może mi podać jakieś stronki jak w temacie.
>
> P.S. chętnie poznam jakąś hipnotyzerke

ja, ja, ja znam!
widziałam ją nie dalej jak w zeszły weekend, w Warszawce
ale to zła kobieta była
sama widziałam, jak takiemu jednemu gościowi, co go zahipnotyzowała, wyjęła
beszczelnie portfel i wyniosła! (ale najpierw paradowała przed nim w
bieliźnie, tak że jak jesteś twardziel i się nie dasz, to możesz sobie
użyć* :-))))) )

stronek nie znam
ale jakbyś chciał jej szukać, to pamiętam, że tam jakieś kino było
niedaleko, Iluzjon chyba czy coś?

powodzenia :-D

elgar

*oczywiście to rzecz gustu, nie gwarantuję, że by Ci się spodobała ;-)

1. Data: 2004-04-02 17:36:52

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

[...]
> *oczywiście to rzecz gustu, nie gwarantuję, że by Ci się spodobała ;-)

e tam gustu... skutecznej hipnozy! :))))))
(and NEVER underestimate Die Macht der Hypnose :)

p.

1. Data: 2004-04-04 22:16:39

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"xxx" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> czy ktoś może mi podać jakieś stronki jak w temacie.
>
> P.S. chętnie poznam jakąś hipnotyzerke

pornola se lepiej obejrzyj
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

Nie psychologiczne - JTJHCBALLR?
zazdrość matki o córkę
Jak olać
haker informacja zdradzona kobieta czyli problem..
Praca - zagubienie