Wzmocnienie po zabiegu usuniecia woreczka zolciowego

1. Data: 2006-12-29 20:39:23

Temat: Wzmocnienie po zabiegu usuniecia woreczka zolciowego
Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co na wzmocnienie organizmu dla starszej osoby po zebiegu usuniecia
pecherzyka zolciowego.
Dziekuje gory za pomoc.

2. Data: 2006-12-30 00:49:59

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akryl napisał(a):
> Witam
> Co na wzmocnienie organizmu dla starszej osoby po zebiegu usuniecia
> pecherzyka zolciowego.

Geriavit

--
animka

3. Data: 2006-12-31 15:29:11

Od: "Tina" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Co na wzmocnienie organizmu dla starszej osoby po zebiegu usuniecia
> pecherzyka zolciowego.
> Dziekuje gory za pomoc.
> Pozdrawiam

Proponuję czyszczenie wątroby, ale dopiero jak wydobrzeje po operacji. brak
pęcherzyka żółciowego powoduje, że kamienie wytworzone w wątrobie nie maja się
gdzie odkładać i w rezultacie zalegają w naczyniach krwionośnych, a stamtąd
żaden lekarz ich nie usunie. Metoda jest bardzo prosta i skuteczna. Wg. książki
dr Clark "Kuracja Życia":

Potrzebne są: termofor, oliwa z oliwek- &#189; szklanki, 1 grejfrut, 25 gram soli
gorzkiej ( można kupic w aptece, kosztuje około 1,7 zł). Jak nie masz
termoforu, to może być butelka plastikowa z gorącą wodą owinięta ręcznikiem &#8211;
do ogrzewania wątroby.
1. Zjedz śniadanie i obiad bez tłuszczu (masła, mleka i mięsa). Można jeść
chleb, kasze, kartofle, owoce do godz. 14. Po 14 nic nie pić ani nie jeść.
2. Przygotuj gorzką sól: do litrowego słoika wsyp opakowanie 25 gram soli i
wlej 3 szklanki przegotowanej wody. Wymieszaj.
3. O godz.18 wypij &#190; szkl. Soli ze słoika
4. O godz. 20 wypij &#190; szkl. Soli ze słoika
5. Można poleżeć i nagrzewać wątrobę termoforem
6. O godz. 21.45 odmierz pół szklanki oliwy z oliwek, wlej do półlitrowego
słoika, dodaj sok wyciśnięty z 1 grejfruta i wymieszaj.
7. O godz.22 wypij wymieszany sok na stojąco (&#8222;duszkiem&#8221;) i połóż się do
łóżka. Leż na wznak, termofor na wątrobę i zaśnij.
8. O 6 rano wypij &#190; soli ze słoika
9. O 8 wypij &#190; soli ze słoika
10. O 10 można już wypić sok albo herbatę i zacząć jeść

Koło południa sól zacznie działać. Nastąpią 2-3 wypróznienia. Za pierwszym
razem zejdzie zawartość jelit, za kolejnym schodzą kamienie. Przy pierwszym
czyszczeniu będą wielkości pestek słonecznika, albo pestek wiśni, potem
większe. Mogą być koloru żółtego, zielonego, czarnego &#8211; różnie. Sól nie
powoduje uporczywej biegunki przez cały dzień.
Osoby z nadwagą chudną 3-4 kg za każdym razem, no i znacznie poprawia się
trawienie. Poza tym poprawia się skóra, znika łupież.

W nocy wątroba może trochę pobolewać i mogą pojawić się nudności.

Sama przeszłam to już kilka razy i teraz polecam innym, również młodym i
zdrowym.

4. Data: 2007-02-04 16:50:05

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

odpowiedz:
http://www.e-aptekarz.pl/viewfaq.php?vid=109
pzdr

Akryl napisał(a):
> Witam
> Co na wzmocnienie organizmu dla starszej osoby po zebiegu usuniecia
> pecherzyka zolciowego.
> Dziekuje gory za pomoc.
> Pozdrawiam

Neurolog poszukiwany
Poproszę o przetłumaczenie diagnozy
Pieluchomajtki dla inw. wojennego
jak długo zaraża się po wirusie?
KO mafia ! Global Democracy ARTSENU & COLD FUSION = TRIVOLUZIONE W post opec