Re: Wzory witrażowe

Data: 2002-11-21 08:45:28
Temat: Re: Wzory witrażowe
Od: "ela0626" <e...@o...pl>

Tak sobie czytam i coś mnie kusi. Może ozdobić swoje okno od kuchni -
świetlik, kuchnia jest ciemna, okno wychodzi na pokój. Póki co powiesiłam
dość ładną
zasłonke i szukam ładnej firanki. A może coś z tej dziedziny? Macie jakies
propozycje? Powinno to być coś dużego, żeby połozyć, namalować? dookoła
ramy. Może być jakiś powtarzający się motyw. Tylko nie mam zupełnie
zdolności plastycznych.

Ela