XL i jej podobni - świat w sam raz dla was

1. Data: 2008-11-29 19:46:46

Temat: XL i jej podobni - świat w sam raz dla was
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

O 21:00 na TCM "Opowieść podręcznej" wg książki Margaret Atwood.

2. Data: 2008-11-29 20:05:08

Temat: Re: XL i jej podobni - świat w sam raz dla was
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 20:46:46 +0100, Gawron napisał(a):

> O 21:00 na TCM "Opowieść podręcznej" wg książki Margaret Atwood.

Dzienks, to tylko świat WG CIEBIE dla nas :-)
Żyjesz w swoim, który nie ma niczego wspólnego z moim - tyle można
stwierdzić obiektywnie. A resztą się nie zajmuj, bo nie masz pojęcia o tym,
jak żyją ludzie tacy, jak ja. Masz tylko własne skrzywione
obrazy-wyobrażenia, które sam sobie tworzysz, aby samemu sobie potwierdzać
słuszność własnej wizji.

3. Data: 2008-11-30 21:34:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może te zarodki jakoś chrzcić zanim się je przeznaczy na straty?
Skoro dla niektórych "oświeconych" są to ludzie...?

Po co niektórzy ludzie mają odchodzić od zmysłów z powodu kilku
głupich kropelek wody?
Oczywiście decydowałaby zgoda rodziców.

BTW czyżbyś dysponował już telewizorem???

--
CB

"Gawron" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:ggs66v$vei$1@news.onet.pl:

4. Data: 2008-11-30 22:03:37

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

[...]
> BTW czyżbyś dysponował już telewizorem???

Jasne. Od 3 lat. Oswajałem się stopniowo.

Gawr.

5. Data: 2008-11-30 22:26:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam od dawna.
Tylko nie mam aż tylu kanałów co ty.

Za to planuje założyć sobie "talerz".
Może będzie co oglądać. ;)

--
CB

"Gawron" <s...@l...po> napisał(-a)
w wiadomości news:ggv2jk$h28$1@news.onet.pl:

6. Data: 2008-11-30 22:49:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 22:34, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> A może te zarodki jakoś chrzcić zanim się je przeznaczy na straty?
> Skoro dla niektórych "oświeconych" są to ludzie...?

Spadaj, seryjny producencie aniołków.

7. Data: 2008-12-04 10:06:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> stwierdzić obiektywnie. A resztą się nie zajmuj, bo nie masz pojęcia o
> tym,
> jak żyją ludzie tacy, jak ja.
Jestes szczesciarzem Gawron, czy Ty to widzisz?
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

8. Data: 2008-12-04 10:09:53

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

> Ja mam od dawna.
> Tylko nie mam aż tylu kanałów co ty.
>
> Za to planuje założyć sobie "talerz".
> Może będzie co oglądać. ;)

Poza newsami, Kino Polska, TVP Kultura i Mezzo to sam szajs.
Tez mialem przerwe ponad 3 lenia i wyjebalem to ustrojstwo z domu.
Teraz mam i mozna powiedziec, ze w wiekszosci odbiornik tv pelni u mnie
funkcje taka jak radio.

9. Data: 2008-12-04 11:05:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> Tez mialem przerwe ponad 3 lenia i wyjebalem to ustrojstwo z domu.
> Teraz mam i mozna powiedziec, ze w wiekszosci odbiornik tv pelni u mnie

a i newsy są generalnie do dupy.
jak słyszę po raz kolejny "w pitcipowie zaszczanym dolnym wywrócił się
autokar..." lub "komorowski powiedzaiła że... na co kurski
odpowiedział..."... to się zasstanawiam - po co?! po co mi to wiedzieć?
nihil novi sub sole.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

10. Data: 2008-12-04 11:29:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> a i newsy są generalnie do dupy.

Dlatego warto ogladac np CNN (kiedys mialem jeszcze BBC)
A te polskie to mnie wkurwiaja, bo skoro to serwis informacyjny, to
dlaczego caly czas pierdola o tym co w kraju?
Ciagle to co pisales, te spory i pierdolenie politykow-idiotow. Kolejny raz
musze sluchac tych dyrdymalow PiSu oraz dowiadywac sie na kogo tym razem sie
idioci obrazili.
Za to nie wiem nic, co dzieje sie za granica, a jezeli juz cos jest to albo
jak jest tragedia, albo ktos z naszych tam pojechal.
I ciagle powtorki, za czesto. Mimo to, gdy wstaje z rana odpaliam newsy,
zeby wiedziec co sie dzieje.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

Co trzeba wiedzieć o klinikach in vitro?
2 in 1 związku...
O czym nie wie przecietny antyklerykał
Kochana Redakcjo ... ;>
Czy wiecie, co jecie?