Re: XXI wiek i nadal ciemnogród

Subject: Re: XXI wiek i nadal ciemnogród
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
From: Kviat
Date: Wed, 1 Apr 2020 09:04:25 +0200

W dniu 31.03.2020 o 22:55, XL pisze:

> Dla nas jest dokładnie odwrotnie

A co za różnica, czy jest odwrotnie?
Co za różnica, które kurewstwo usprawiedliwia inne kurewstwo?

> - nasza usprawiedliwia ich. Bo my bardzo
> empaticne sou.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> Lekcja języka polskiego:
> Zabronimy robić filmY = Nie pozwolimy robić filmÓW.

Ty mnie prawacki i rasistowski pokemonie języka polskiego uczyć nie
będziesz :)
Już ci tłumaczyłem, że przypierdalasz się do do drobnych błędów
wynikających z szybkiego pisania, bo doskonale wiesz, że mam rację i
tylko to ci pozostało.

> Oczywiście, że zabronimy.
> Już zabroniliśmy.

To są wasze ostatnie podrygi :)

> Niech sobie lewactwo robi fikuśne filmy o swoich
> ,,bogach".

A to był film o twoim bogu? Serio?
Zapewne oparty na faktach :):):)

> No widzisz? I musisz się z tym godzić.

Nie muszę :)
W przeciwieństwie do waszych religijnych zrytych łbów, ja nie muszę się
godzić na absurdy spisane przez nawiedzeńców. Ty musisz :)

> Startuj z protestami do Żydów i
> muzułmanów, tam się realizuj. Na pewno zrozumieją.

Jak ci prąd wyłączą, to będziesz miała pretensje do elektrowni w Afryce,
czy do tej, która ci prąd wyłączyła?
Dlaczego niby nie mam startować z pretensjami do lokalnego oszołomstwa?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr