Re: XXI wiek i nadal ciemnogród

Data: 2020-04-01 13:35:21
Temat: Re: XXI wiek i nadal ciemnogród
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

> Nie muszę :)
> W przeciwieństwie do waszych religijnych zrytych łbów, ja nie muszę się
> godzić na absurdy spisane przez nawiedzeńców. Ty musisz :)

> Jak ci prąd wyłączą, to będziesz miała pretensje do elektrowni w Afryce,
> czy do tej, która ci prąd wyłączyła?
> Dlaczego niby nie mam startować z pretensjami do lokalnego oszołomstwa?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
>

>Dlaczego ktokolwiek rozpowszechnia takie fake newsy? Możliwości są
dwie. Pierwsza, bardziej komfortowa dla naszej psychiki: aktywne pod
postem konta to ,,ruskie trolle", które usiłują działać przeciwko Polsce
m.in. promując absurdalne fake'i.

Druga, trudniejsza do przyjęcia: część Polaków naprawdę wierzy w takie
informacje. W tym jednym poście zgromadzono bowiem tak wiele polskich
lęków, intensywnie rozbudzanych od kilku lat, że dla niektórych osób
informacje z tego postu są dowodem potwierdzającym ich emocje.
Przyjrzyjmy się obu tym opcjom.

Analizowałam sto kont udostępniających post Jana Zbigniewa Potockiego.
Wiele z nich to konta, które już na pierwszy rzut oka budzą wątpliwości.
Przede wszystkim masowo udostępniają linki do portali szerzących teorie
spiskowe, np. niewygodne.info.pl, zmianynaziemi.pl, gloria.tv,
alexjones.pl, ekspedyt.org, polishclub.org, Tajne Archiwum Watykańskie.

Szerzą też informacje na temat szkodliwości technologii 5G oraz
szczepień, posty polskich ,,guru medycyny alternatywnej": Jerzego Zięby i
Huberta Czerniaka, wpisy ze stron antysemickich i antyukraińskich.

Czasem udostępniane są treści polityków Konfederacji. Pod większością
postów na timeline'ach analizowanych kont nie ma żadnych reakcji. Wielu
użytkowników ma nietypowe nazwiska, część nie ma zdjęć profilowych.
Wszystko wskazuje na to, że są to konta fake'owe.<

https://oko.press/fake-news-o-v-rozbiorze-polski-roz
powszechniala-kremlowska-propaganda/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)