XXI wiek i nadal ciemnogród

1. Data: 2020-03-31 21:01:12

Temat: XXI wiek i nadal ciemnogród
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Ten świat robi się coraz bardziej niebezpieczny dla normalnych ludzi.
Ależ ci religianci mają namieszane w głowie...

https://www.onet.pl/film/onetfilm/mesjasz-kontrowers
yjny-serial-netfliksa-anulowany-po-jednym-sezonie/ed
vy54c,681c1dfa

"- To nie jest na podstawie Biblii, jak np. film "Pasja", tylko takie
wizje, jakby to było, gdyby Jezus żył teraz na ziemi. Może to mieszać w
głowie, raczej nie polecam - komentowała jedna z użytkowniczek forum. -
Niby ciekawe, ale dla bezpieczeństwa duchowego za oglądanie się nie
wezmę - wtórowała jej inna.

Pisano też o braku szacunku dla wizerunku Jezusa i "wizjach rodem z
sci-fi, budzących niesmak". - Film o Mesjaszu powinien być oparty na
Biblii, jeśli nie jest, to zrównuje tę postać z filmowymi
superbohaterami. A to jest niebezpieczne, bo Jezus nie jest
superbohaterem, tylko Bogiem - podkreślał jeden z internautów."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-03-31 22:07:56

Temat: Re: XXI wiek i nadal ciemnogród
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> superbohaterami. A to jest niebezpieczne, bo Jezus nie jest
> superbohaterem, tylko Bogiem - podkreślał jeden z internautów."

Jak zrobią anal....ogiczny filmik o Mahomecie, to się szybko dowiesz, czemu
nie powinien się ukazać. A sam Netflix dowie się o tym żtp. FIZYCZNIE.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-03-31 22:36:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 22:07, XL pisze:

> [...]
> nie powinien się ukazać. A sam Netflix dowie się o tym żtp. FIZYCZNIE.

I ich cenzura usprawiedliwia waszą cenzurę?
To czym się różnicie? Że miłościwie nie wysadzicie netflixa, a tylko
zabronicie robić filmów?
Wszystkie religianty mają tak samo zryte łby i tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2020-03-31 22:55:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

yjny-serial-netfliksa-anulowany-po-jednym-sezonie/ed
vy54c,681c1dfa

> I ich cenzura usprawiedliwia waszą cenzurę?

Dla nas jest dokładnie odwrotnie - nasza usprawiedliwia ich. Bo my bardzo
empaticne sou.

> To czym się różnicie? Że miłościwie nie wysadzicie netflixa, a tylko
> zabronicie robić filmów?

Lekcja języka polskiego:
Zabronimy robić filmY = Nie pozwolimy robić filmÓW.

Oczywiście, że zabronimy.
Już zabroniliśmy. Niech sobie lewactwo robi fikuśne filmy o swoich
,,bogach".

> Wszystkie religianty mają tak samo zryte łby i tyle.

No widzisz? I musisz się z tym godzić. Startuj z protestami do Żydów i
muzułmanów, tam się realizuj. Na pewno zrozumieją.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-04-01 00:44:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 31 marca 2020 22:07:58 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> nie powinien się ukazać. A sam Netflix dowie się o tym żtp. FIZYCZNIE.

Dlatego, że nie oparte na klasykach, tylko spekulacja "co by było albo może być,
gdyby?"

Z jednej strony rzeczywiście żal, że emocje niektórych wyznań mogły zostać
nadszarpnięte, z drugiej są też takie, które akceptują podobne gmeranie w hipotezach
a nawet się na nim podbudowują, bo to pasuje do ich wizji Boga. Jeśli uwzględnić te
różnice, wkraczamy na bardzo grząski grunt, na którym tylko ortodoksi i
fundamentaliści mają do powiedzenia na temat historycznych postaci założycieli
religijnych, a inne bardziej liberalne interpretacje są stawiane na cenzurowanym.

To jakoś nie bardzo pasuje do wolności sumienia. Jeżeli damy ortodoksom przywilej nad
innymi bardziej liberalnymi, modernistycznymi czy populistycznymi wyznaniami, to
później może dojść do sytuacji, że te drugie zaczną być piętnowane i znowu zacznie
się odchodzenie od teologicznych swobód, zaostrzanie się konfliktów między
denominacjami religijnymi etc. co już dawno było przerabiane ze skutkami typu wojny
religijne, inkwizycje etc. - aż ktoś postanowił jednak, żeby odejść od tego w imię
jakości życia. Chociażby twórcy rewolucji amerykańskiej, którzy byli jak najbardziej
teistami / deistami, ale nie wpisali takich czy innych atrybutów Boga w konstytucję,
nie przybili Go do jakiegoś określonego wyznania czy kościoła... Wiem-wiem, że to
trudne ;)

6. Data: 2020-04-01 01:09:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 21:01, Kviat wrote:
> [...]
> superbohaterami. A to jest niebezpieczne, bo Jezus nie jest
> superbohaterem, tylko Bogiem - podkreślał jeden z internautów."

Moze wstrzymali z innego powodu a tobie w majtkach robi sie mokro...?

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/izraelski-ministe
r-zdrowia-twierdzi-ze-do-polowy-kwietnia-mesjasz-pow
strzyma-pandemie

http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?cat=3

//od znajomego wizjonera.

7. Data: 2020-04-01 09:04:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 22:55, XL pisze:

> Dla nas jest dokładnie odwrotnie

A co za różnica, czy jest odwrotnie?
Co za różnica, które kurewstwo usprawiedliwia inne kurewstwo?

> - nasza usprawiedliwia ich. Bo my bardzo
> empaticne sou.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> Lekcja języka polskiego:
> Zabronimy robić filmY = Nie pozwolimy robić filmÓW.

Ty mnie prawacki i rasistowski pokemonie języka polskiego uczyć nie
będziesz :)
Już ci tłumaczyłem, że przypierdalasz się do do drobnych błędów
wynikających z szybkiego pisania, bo doskonale wiesz, że mam rację i
tylko to ci pozostało.

> Oczywiście, że zabronimy.
> Już zabroniliśmy.

To są wasze ostatnie podrygi :)

> Niech sobie lewactwo robi fikuśne filmy o swoich
> ,,bogach".

A to był film o twoim bogu? Serio?
Zapewne oparty na faktach :):):)

> No widzisz? I musisz się z tym godzić.

Nie muszę :)
W przeciwieństwie do waszych religijnych zrytych łbów, ja nie muszę się
godzić na absurdy spisane przez nawiedzeńców. Ty musisz :)

> Startuj z protestami do Żydów i
> muzułmanów, tam się realizuj. Na pewno zrozumieją.

Jak ci prąd wyłączą, to będziesz miała pretensje do elektrowni w Afryce,
czy do tej, która ci prąd wyłączyła?
Dlaczego niby nie mam startować z pretensjami do lokalnego oszołomstwa?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-04-01 13:14:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/izraelski-ministe
r-zdrowia-twierdzi-ze-do-polowy-kwietnia-mesjasz-pow
> [...]

Obstawiam to:

http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=20278#more-
20278

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-04-01 13:35:21

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
>

>Dlaczego ktokolwiek rozpowszechnia takie fake newsy? Możliwości są
dwie. Pierwsza, bardziej komfortowa dla naszej psychiki: aktywne pod
postem konta to ,,ruskie trolle", które usiłują działać przeciwko Polsce
m.in. promując absurdalne fake'i.

Druga, trudniejsza do przyjęcia: część Polaków naprawdę wierzy w takie
informacje. W tym jednym poście zgromadzono bowiem tak wiele polskich
lęków, intensywnie rozbudzanych od kilku lat, że dla niektórych osób
informacje z tego postu są dowodem potwierdzającym ich emocje.
Przyjrzyjmy się obu tym opcjom.

Analizowałam sto kont udostępniających post Jana Zbigniewa Potockiego.
Wiele z nich to konta, które już na pierwszy rzut oka budzą wątpliwości.
Przede wszystkim masowo udostępniają linki do portali szerzących teorie
spiskowe, np. niewygodne.info.pl, zmianynaziemi.pl, gloria.tv,
alexjones.pl, ekspedyt.org, polishclub.org, Tajne Archiwum Watykańskie.

Szerzą też informacje na temat szkodliwości technologii 5G oraz
szczepień, posty polskich ,,guru medycyny alternatywnej": Jerzego Zięby i
Huberta Czerniaka, wpisy ze stron antysemickich i antyukraińskich.

Czasem udostępniane są treści polityków Konfederacji. Pod większością
postów na timeline'ach analizowanych kont nie ma żadnych reakcji. Wielu
użytkowników ma nietypowe nazwiska, część nie ma zdjęć profilowych.
Wszystko wskazuje na to, że są to konta fake'owe.<

https://oko.press/fake-news-o-v-rozbiorze-polski-roz
powszechniala-kremlowska-propaganda/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

10. Data: 2020-04-01 15:18:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A co za różnica, czy jest odwrotnie?
> Co za różnica, które kurewstwo usprawiedliwia inne kurewstwo?

Twoje lepsze, bo twojsze?

> Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Niom. To, że ty nie rozumiesz mojego rozumienia, to mały pryszcz.

> Ty mnie prawacki i rasistowski pokemonie języka polskiego uczyć nie
> będziesz :)

JUŻ cię nauczyłam - czy chcesz, czy nie, informacja dotarła, siedzi i
zostanie. Teraz możesz tylko odmrażać sobie uszy pisaniem z błędem, ale
tam, w głowie, to wiesz...

> Już ci tłumaczyłem, że przy(deleted by XL)sz się do do drobnych błędów
> wynikających z szybkiego pisania,

Drobnych? Z szybkiego pisania? Do napisania ÓW zamiast Y to jednak trzeba
sporo (źle, ale jednak) pomyśleć. Czyli u ciebie myślenie nie nadąża za
przyciskaniem klawiszy, ba, nie jest w stanie kontrolować efektu tego
wciskania post factum. Mało zaskakujące :-)

> bo doskonale wiesz, że mam rację i
> tylko to ci pozostało.

> To są wasze ostatnie podrygi :)

Ponad 2000 lat istnienia miałoby się nagle skończyć przez figle-migle i
parady paru zboczeńców? Nie takie cyrki już przetrwaliśmy :)

> A to był film o twoim bogu? Serio?
> Zapewne oparty na faktach :):):)

Mało. I o to biega właśnie, żeby sobie byle zbok Nim tyłka nie wycierał.

> Nie muszę :)
> W przeciwieństwie do waszych religijnych zrytych łbów, ja nie muszę się
> godzić na absurdy spisane przez nawiedzeńców.

Już się zgodziłeś.

> Ty musisz :)

> Jak ci prąd wyłączą, to będziesz miała pretensje do elektrowni w Afryce,
> czy do tej, która ci prąd wyłączyła?
> Dlaczego niby nie mam startować z pretensjami do lokalnego oszołomstwa?

Myśl globalnie, nie lokalnie. Światowy z ciebie oszołom przecież :-)

Całuski :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Co potem?