Re: XXI wiek i nadal ciemnogród

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: XXI wiek i nadal ciemnogród
From: XL <i...@g...pl>
Date: 01 Apr 2020 13:18:33 GMT

<Kviat> wrote:

> A co za różnica, czy jest odwrotnie?
> Co za różnica, które kurewstwo usprawiedliwia inne kurewstwo?

Twoje lepsze, bo twojsze?

> Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Niom. To, że ty nie rozumiesz mojego rozumienia, to mały pryszcz.

> Ty mnie prawacki i rasistowski pokemonie języka polskiego uczyć nie
> będziesz :)

JUŻ cię nauczyłam - czy chcesz, czy nie, informacja dotarła, siedzi i
zostanie. Teraz możesz tylko odmrażać sobie uszy pisaniem z błędem, ale
tam, w głowie, to wiesz...

> Już ci tłumaczyłem, że przy(deleted by XL)sz się do do drobnych błędów
> wynikających z szybkiego pisania,

Drobnych? Z szybkiego pisania? Do napisania ÓW zamiast Y to jednak trzeba
sporo (źle, ale jednak) pomyśleć. Czyli u ciebie myślenie nie nadąża za
przyciskaniem klawiszy, ba, nie jest w stanie kontrolować efektu tego
wciskania post factum. Mało zaskakujące :-)

> bo doskonale wiesz, że mam rację i
> tylko to ci pozostało.

> To są wasze ostatnie podrygi :)

Ponad 2000 lat istnienia miałoby się nagle skończyć przez figle-migle i
parady paru zboczeńców? Nie takie cyrki już przetrwaliśmy :)

> A to był film o twoim bogu? Serio?
> Zapewne oparty na faktach :):):)

Mało. I o to biega właśnie, żeby sobie byle zbok Nim tyłka nie wycierał.

> Nie muszę :)
> W przeciwieństwie do waszych religijnych zrytych łbów, ja nie muszę się
> godzić na absurdy spisane przez nawiedzeńców.

Już się zgodziłeś.

> Ty musisz :)

> Jak ci prąd wyłączą, to będziesz miała pretensje do elektrowni w Afryce,
> czy do tej, która ci prąd wyłączyła?
> Dlaczego niby nie mam startować z pretensjami do lokalnego oszołomstwa?

Myśl globalnie, nie lokalnie. Światowy z ciebie oszołom przecież :-)

Całuski :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: