Re: XXI wiek i nadal ciemnogród

Data: 2020-04-02 15:07:41
Temat: Re: XXI wiek i nadal ciemnogród
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 02.04.20 um 02:25 schrieb Izaura:
> [...]
powszechniala-kremlowska-propaganda/

> A jaki wynik _korespondencyjnych_ wyborow w Bawarii...?

Nie na temat.
Ale w drodze wyjatku i po znajomosci wyjasnie. Wybory komunalne (rady
miast, burmistrzowie i rady gminne) odbyly sie normalnie, tzn. byly
lokale wyborcze oraz mozliwosc wyborow listownych. W lokalu siedziala
komisja - pare osob w bezpiecznej odleglosci od siebie, a wyborcy
wchodzili kolejno, dostawali karty z kopertami i szli do kabin (krzeslo,
stolik z drewniana obudowa, byl olowek, ale mozna bylo uzywac wlasny).
Pozniej oddawalo sie koperty (dwie) i czlonek komisji pokazywal, do
ktorej urny. Pokazywalo sie jemu pismo z zawiadomieniem o wyborach, on
robil ptaszka na liscie, kazal zachowac papier na ew. dogrywke. Nie bylo
zadnych kontaktow ani sprawdzania dokumentow (wczesniej zreszta tez nie
proszono o ID). Tak bylo 15.3.

Pare dni pozniej dowiedzielismy sie, ze bedzie dogrywka na burmistrza,
ale droga listowna. Dostalismy po jakims tygodniu duze koperty z
papierami - karta wyborcza, potwierdzenie wyboru, pouczenie co
wypelniac, w jaka koperte co wlozyc itd. Do niedzieli 29.3. mielismy
czas wrzucic do skrzynki pocztowej, do skrzynki kolo naszego lokalu
(szkola) lub przy ratuszu.

Ogolnie w radzie miejskiej wiekszosc ma CSU, pozniej Zieloni, SPD,
burmistrz jest dotychczasowy z SPD. W okolicy rowniez zwyciezyla CSU,
czasem inne partie (SPD, Zieloni, Liberalowie, Wolni), AfD i Lewica sa
na marginesie. Nasz burmistrz bedzie staral sie o koalicje (chyba z
Zielonymi, stamtad mial ostatnie 6 lat zastepczynie) i beda nam dalej
budowac, rozwijac i sie starac.

Nie ma tradycji, zeby zarzucac falszerstwa, opluwac przeciwnikow, a na
roznych imprezach pokazuja sie obok siebie przedstawiciele roznych
partii (nie wiem jak z AfD, bo oni sa troche jak tredowaci), burmistrz
(SPD) fotografuje sie razem z krajowym ministrem spraw wewnetrznych
(CSU), ktory zreszta tutaj mieszka, na rozne imprezy przychodza ludzie z
roznych frakcji ...

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)