XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu

11. Data: 2003-10-13 08:24:28

Temat: Odp: XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmdmpe$onb$...@n...news.tpi.pl...

> Może owsik bulwkowaty? (Arrhenatherum bulbosum)

O kurczę! Te bulwkowate owsiki są podobno trudniejsze w leczeniu :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

12. Data: 2003-10-13 11:26:02

Temat: Re: XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bmdmpe$onb$...@n...news.tpi.pl...

> O kurczę! Te bulwkowate owsiki są podobno trudniejsze w leczeniu :-)

Ale za to o wiele ozdobniejsze, szczególnie jeśli mają białe paseczki:-))))

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2003-10-13 18:51:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2003-10-14 21:58:50

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:006301c39045$aa1ee340$3f7c63d9@d3h6c1...

> w hali tez byly trawki na stoisku Pana Barciszewskiego
Rany! Ja w hali naprawde nie zauwazylam bylin!
Wroc! Byly. Byly tam opuncje i inne. Opuncje jakos tak zapamietalam. Trawy
tez tam byly, ale widowiskowo nie byly zaprezentowane.

> skoro jest mieszancem to zapewne ma "nieplodne"nasionka
Niekoniecznie. Moze tylko np. nie powtarzac cech.

> ja mialem na mysli glownie ryneczek na zewnatrz
> w halach nie bylo zasadniczo sprzedazy
> to mniej mnie one interesowaly
A mnie wlasnie hale interesowaly, bo kupowac i tak nie mialam zamiaru.

Elfir

15. Data: 2003-10-15 06:39:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora