XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu

1. Data: 2003-10-07 07:35:49

Temat: XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu
Od: "p4g4j" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 9-12 pazdziernika ; czy ktos z szanownych grupowiczow
wybiera sie do stolicy Podziemnej Pomaranczy ?
Do tego III Miedzynarodowe Miszczostwa Florystyczne Polski ,
no i Polagra
Pozdrawiam Przemo Piechowiak

2. Data: 2003-10-08 22:48:03

Temat: Odp: XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p4g4j <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bltqcl$ckh$...@t...icpnet.pl...
> [...]
> wybiera sie do stolicy Podziemnej Pomaranczy ?
> Do tego III Miedzynarodowe Miszczostwa Florystyczne Polski ,

W sobote chyba sie przejde. Mam sentyment do Mistrzostw Florystycznych.

Elfir

3. Data: 2003-10-10 17:16:06

Temat: Re: XXV Krajowa Wystawa Ogrodnicza w Poznaniu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> W sobote chyba sie przejde. Mam sentyment do Mistrzostw Florystycznych.

:)
ja dzis bylem
w sumie jestem zadowolony
choc niewiele bylo trawek do nabycia
:)
najbardziej wpadla mi w oko sadzonka kasztana jadalnego
okolo 2,5 m wysokosci
z paroma zawiazanymi owocami za 35 zl
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

4. Data: 2003-10-11 19:03:53

Od: "p4g4j" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> ja dzis bylem

myslalem , ze moze jakies spotkanko wyjdzie
mieszkancow Krainy Podziemnej Pomaranczy z okazji targow
ale chyba za pozno podalem na grupe :<

na wystawie bylem dzisiaj , z florystyki najbardziej
podobaly mi sie kwiaty w bambusach i stolik z galazek :)

> choc niewiele bylo trawek do nabycia
> :)
> najbardziej wpadla mi w oko sadzonka kasztana jadalnego
> [...]

Mnie wpadlo w oko hebe pani mowila , ze nie przemarza
wzialem na probe ale cos mi sie nie wydaje zeby przezimowalo w gruncie

Z ciekawszych zdarzen to drzwi otwarte w szklarni ze zlocieniami w
Gadkach .
Niezla kolekcje pokazali , a ja juz wiem jakie odmiany bym chcial
w przyszlym roku posadzic do ogrodu
Zostaly mi niedobitki z lat ubieglych gdyz ciekawsze wykopywalem
i zabieralem do domu .
Ladnie wyglada ogrod o tej porze z chryzantemami
Pozdrawiam kolorowo - jesiennie Przemo

5. Data: 2003-10-12 20:54:39

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik p4g4j <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bm9k6q$t06$...@t...icpnet.pl...

Mozna policzyc na palcach jednej reki.

> Mnie wpadlo w oko hebe pani mowila , ze nie przemarza
Przemarza

Ogolnie uwazam, ze targi byly nieudane. Malo wystawcow szkolkarskich.
Praktycznie zadnych nowosci szkolkarskich. Bylin co kot naplakal. Jedyny
plus, to, ze dostalam gratis katalog szkolek w Polsce.

Elfir

6. Data: 2003-10-12 21:25:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elfir <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bmcfi1$5oo$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik p4g4j <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:bm9k6q$t06$...@t...icpnet.pl...
> Praktycznie zadnych nowosci szkolkarskich. Bylin co kot naplakal.

To Kot płacze bylinami? I potem tym handluje?
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-10-12 21:48:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-10-12 22:05:14

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:014f01c3902f$95e0b4a0$5e7e63d9@d3h6c1...

> :)
> mnie udalo sie dokupic 5 rodzajow trawek
W takim razie musialam przegapic to stoisko, ale to mozliwe, bo zaczelo
padac i schowalam sie w hali. Ja widzialam faceta z bambusami i trawa
pampasowa oraz Majewskiego.

> a mnie sie wydaje
> ze w porownaniu do ubieglego roku
> bylo wiecej wystawcow
A mnie wrecz przeciwnie.

Elfir

9. Data: 2003-10-13 06:14:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-10-13 08:05:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]

Wydmuchrzyca chyba?

> [...]
> :((((
> pamietam tylko
> ze ladnie sie nazywala i tak jakos na L ona byla

Może owsik bulwkowaty? (Arrhenatherum bulbosum)

Pozdrawiam, Basia.

Żywopłot
Bambusy - oby jeszcze nie raz...
Dziwne. Ja o pomidorach.
Jerzemu odpowiadam ;-)
Drzewa i krzewy w doniczkach a sezon zimowy - pytanie.