Żywopłot

1. Data: 2003-10-06 23:38:47

Temat: Żywopłot
Od: "Tomek Muzyk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie jest zbyt późno aby posadzić żywopłot z sadzonek?
Na co przy tym zwrócić uwagę
Jaki gatunek wybrać??
interesuje mnie coś co urośnie do około 1,5 będzie miało drobne ale gęste
listki i dobrze by było jeśli to miałoby kolor bordowy ale niekoniecznie
Dzięki Pozdrawiam

2. Data: 2003-10-07 00:10:56

Temat: Re: Żywopłot
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Muzyk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> listki i dobrze by było jeśli to miałoby kolor bordowy ale niekoniecznie

Możesz jeszcze posadzić.
Może buk zwyczajny? Jesienią przebarwia się pięknie na rudo:-)
Aby otrzymać porżadaną wysokośc należy przycinać.
Albo niesmiertelny berberys.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-10-07 07:29:24

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aby otrzymać porżadaną wysokośc należy przycinać.
> Albo niesmiertelny berberys.

> Pozdrawiam
> Marta

... albo ligustr jesli kolor bordowy niekoniecznie... :-)) albo graby - też
ładne choć listki już troche większe. Tak czy siak przycinać trzeba, a na
sadzenie nie jest za późno.
Pozdrawiam Janek

4. Data: 2003-10-07 15:56:29

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Muzyk" <m...@p...onet.pl> writes:

> interesuje mnie coś co urośnie do około 1,5 będzie miało drobne ale
> gęste listki i dobrze by było jeśli to miałoby kolor bordowy ale
> niekoniecznie

Acer tataricum ssp. ginnala. Acer campestre. Oba na wolne lub
formowane żywopłoty. Albo żywopłot mieszany, z różnych krzewów...

Pozdrawiam,
Grzeseiek
--
Przez połacie obydwu Ameryk
Wysyłają oba płuca me ryk:

Bambusy - oby jeszcze nie raz...
Dziwne. Ja o pomidorach.
Jerzemu odpowiadam ;-)
Drzewa i krzewy w doniczkach a sezon zimowy - pytanie.
Na marginiesie trendów ...