XXX Katalog Kokardki poszukuje

1. Data: 2006-06-26 09:58:02

Temat: XXX Katalog Kokardki poszukuje
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
jest moze ktoras z Was w posiadaniu tego katalogu ? NIe musi byc
najnowszy, chodzi mi tylko o jakikolwiek zbior schematow jaki jest u
nich dostepny w sprzedazy. Dzwonilam ponad 2 tygodnie temu do Kokardki,
ktos mial mi go wyslac do Niemiec i niestety ani widu, ani slychu :(
Strony internetowej z katalogiem nie maja niestety. Chcialabym zamowic u
nich kilka schematow, tak aby odebrac je pod koniec lipca, gdy bede w
Polsce.
Skrzynka oczywiscie pusta czeka na jej zapelnienie. Bardzo prosze o
pomoc. Z gory serdecznie dziekuje,

Agnes

2. Data: 2006-06-26 21:18:06

Temat: Re: XXX Katalog Kokardki poszukuje
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Dziewczyny,
> jest moze ktoras z Was w posiadaniu tego katalogu ?

No to sprawdx proszę pocztę, już powinno być.Jeśli nie to może za
60 minut, ale poszło! Powodzenia w zamówieniach!

3. Data: 2006-06-27 05:42:57

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

QBASKA napisał(a):

> No to sprawdx proszę pocztę, już powinno być.Jeśli nie to może za
> 60 minut, ale poszło! Powodzenia w zamówieniach!

LOL ! Serdecznie dziekuje, a to niespodzianka z samego rana :) Ide
wybierac :)

Agnes

[szydełko] prośba - szukam (opisu po polsku)
(szydełko) Proszę o radę - zbyt ażurowy top
Szydełko - szukam wzorku
szydelko bluzka z malych kwiatkow
(szydełko) Zestawienie